Hommasin tollasen otsikon mukaisen rc-lennokin, voiko aloitteleva rc harrastaja alkaa lentää tollasella ihan suoraan ?
Vastaukset 2
- Tottakai voi
Kai sen tyynellä säällä suoraankin saa lentämään jos trimmit on oikein.
Kone kannattaa antaa ensin kokeneen lennättäjän käsiin joka sen säätää ja trimmaa kohdalleen jos ei itsellä kokemusta ole. Siinä into saattaa lopahtaa kun muutaman kerran kone tulee tonttiin hallitsemattomasti. - aloittelija myös
No ei todellakaan voi. Hommaa joku ylätasoinen traineri ekaksi koneeksi, tai käy niin että ostit kaksi konetta kerralla, ensimmäisen ja viimeisen. Tuollainen alatasoinen sotakone vaatii kyllä kokemusta lennätyksestä.
Katseleppa onko paikkakunnallasi tai lähistöllä lennokkikerhoa, josta saisit neuvoja. Myös lennokit.net sivuston lukeminen auttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361770Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38589- 65575
- 47568
- 30556
- 68553
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522