Auttava ryhmä S.M.F

s.m.fx

Virolaiset yrittävät saada laivalla hyttiinsä nuoria tyttöjä, niinkuin täällä suomessakin asuvat virolaiset yrittävät saada tyttöjä asuntoloihinsa, on juomaa ja pillereitä..
Somali raiskasi 16 vuotiaan tytön puistossa, mies jäi kiinni, ja ja pääsi ehdonalaisella joutui pulittamaan korvauksia. ei se tyttö siltä mitään korvauksia saanut, vaan 4 viikon päästä somali mies kaverinsa kanssa pahoinpiteli tytöt teholle, no, sai sentään vuoden kakkua, josta lusii hikiset muutaman kuukauden.
Vanhan pariskunnan naapurit riitelivät 3 vuotta, mies pahoinpiteli naistansa. 3vuotta kesti mies puukotti, kuristi ja tappoi naisen asuntoon.
mitäs poliisi tekee?, No poliisin tehtävä on tutkia tapahtunutta rikosta, ja kirjoittaa siitä raportti. poliisi pidättää, jos on aihetta, ja näyttöä.
Aina se ei riitä, nuori tyttö kännissä festreilla, osoittaa sormella raiskaajaa poliisille,.. seuraa kuulustelut, ja nöyryyttäviä kokeita, ym.. kova kokemus nuorelle, koko oikeus prosessi, ja nöyryytetyksi tuleminen, ja mitä raiskaaja saa?? ehdollista sakot,. näin se menee..
Itselläni on mukavan rauhalliset naapurit. He tuntevat minut ja ystäväni.
kaverit / ystävät tietävät minut ja ryhmäni, heillä on joskus ollut ongelmia, ja riittää kun soittaa yhden puhelun.
Moni on sanonut ryhmäämme "kummisedäksi".
Itse inhoan väkivaltaa, mutta joskus sanat on tekoja voimakkaampia.
Jaamme ns. käyntikortteja,. kortteja on sillointällöin kauppojen ilmoitustauluilla ympäri suomea, ota talteen yksi, tai kaksi, älä kaikkea.kuvitelkaa tilanne jossa esim yritetään / on aikeissa raiskaus, tai ei päästetä asunnosta ulos, ja käyttäydytään väkivaltaisesti,tuleva "uhri" on niin sekaisin, tai kännissä / huumattu, mutta voi antaa meidän käyntikortin.
ns asiakas antaa meidän korttimme tälle ihmiselle, Jää teot tekemättä.
Tämä oli vain esimerkki.. pahaa tapahtuu koko ajan tuolla. meidät tiedetään aika hyvin...kun ihminen tarvitsee apuamme, oli asia mikä väkivallan tilanne tahansa, autamme.
- Epäoikeudelliset toimenpiteet.
- Velanperintä YM...
Tiedustelut [email protected]

1

150

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      68
      1733
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1421
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1232
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1204
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1116
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      879
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      835
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      204
      806
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      99
      775
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      664
    Aihe