Suomalaisille ovat sataman palvelut ja ostospaikat jo tulleessä tutuiksi, mutta ostosmatkan yhteydessä on mukava hoitaa myös muita arkipäivän hankintoja erikoisliikkeissä, tehdä samalla ruokaostoksia tai matkustaa omalla autolla jo tutuksi tulleen Tallinnan ulkopuolelle.
Mitä mieltä olette?
Mitä mieltä olette?
3
169
Vastaukset
- sinneppä
Ompahan tota Viroa tullu kierrettyä jonkin verran. Jos ette ole liikkunu omalla autolla ennen virossa niin jättäisin sen ensiksi pois vaikkakin sillä on helppo poiketa sivummalle.
- Vakaat aikeet on
Minä olen vuosikymmenten aikana käynyt omalla autolla kymmeniä kertoja, alkuaikoina piti olla varmuuden vuoksi omaa bensaakin kanisterissa.
Ja samaa aion jatkaa. Nyt katselin nurkkia ja totesin että huushollista löytyy paljon kertynyttä tavaraa, jota voisi viedä Viroon kun autolla menee. Ihan kuin ennen vanhaan veimme humanitaarista apua mm. pyykinpesukoneen tuttavaperheelle. No ei se perhe enää apua tarvitse, mutta paljon on pulassa olevia eläkeläisiä ym. Pitäisi löytää sopivia kirppareita, jonne voisi autostaan kierrätystavaraa kipata. Suurempaa huomiota herättämättä.Kerran muistan kauan sitten vieneeni Piritan suunnassa olevalle kirpputorille.
Tietääkö joku minne nyt olisi hyvä suunnistaa??
- ksusha
Joo... katso vaikka virontarjoukset netistä, tarjoukset ovat hyviä.
Maximarketissa kannattaa aina käydä.
Tottakai kannattaa ajella ja katsella hyviä ostospaikkoja
niinhän me tehdään.
Maxima, Selver, Säästumarket ja monia muita.
Kun kerran sinne tänne ajellaan ja kaupunkeihin tutustutaan.
Päivittäistavarat juurikin kannattaa ostaa jos on tavaroille tilaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?4034793- 3681917
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä391911Minun on vaikea ymmärtää
Kuinka voin rakastua sinuun, tai siltä se ainakin tuntuu, kun koko ajan pyörit mielessäni. Emmekä me edes näe, eikä muut401280Harvinainen yhteiskuva! Anna Puu ja Jukka-rakas uudenvuoden yössä - Hän on Jenni Vartiaisen EX-mies
Laulaja, lauluntekijä Anna Puu on naimisissa tuottaja Jukka Immosen kanssa, joka on myös laulaja Jenni Vartiaisen ex. N5896Teennäinen ihminen?
Eilen joku halusi ottaa siitä aihetta. Millainen ihminen on teennäinen? Joku mielikuva itsellänikin on, että sellainen132888Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll70855- 46837
Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.20805Suomi tarvitsee todellisuudessa paljon enemmän apua kuin Ukraina
Ukrainalla on omaa asetuotantoa huomattavasti, mm. tykit, miljoona droonia vuodessa, erilaisia ohjuksia,... Suomella ei132780