corolla 1.6 07

toitoijoi...

auttaako kytkinnesteen vaihto herkistämään kytkintä aj,118tkm muuten toimii kuin junan vessa..

10

274

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • corolla 2000 225tkm

      tarkista milloin neste on vaihdettu viimeksi, vanhaan nesteeseen kondensoituu vettä.
      pakkasella se kangistuu ja kykinpoljin voi jäädä jopa pohjaan.
      Jos toimii lämpöasteilla oikein ja pakkasella tahmaa, vaihda se!
      Samoin jos jarrut jumittelee tai hapettuneet sylinterit vaivaa, sama ongelma.
      Vaihda nesteet ja jumitukset loppuu.

    • vaihda pois

      Vaihda ihmeessä neste. Merkkihuollossa vaihtavat kyllä jarrunesteen, mutta kytkinnestettä eivät vaihda, koska se heidän mielestään liian monimutkaista, eikä kuulu huolto-ohjelmaan.
      Eipä ole hankalaa sieltä kytkinsylkän ilmanipasta nesteitä vaihtaa.

      • Helpompi kytkinnesteet on vaihtaa kuin jarrunesteet.

        Kytkinesteet voi vaihtaa yksinkin, painovoima hoitaa valutuksen kun avaa ilmausruuvin, joka on aivan esillä koneen etupuolella.

        Enpä ole kuullut etteikö huolto sitä vaihtaisi jos siitä vain mainitsee.


      • vaihda pois
        wunderwaffe kirjoitti:

        Helpompi kytkinnesteet on vaihtaa kuin jarrunesteet.

        Kytkinesteet voi vaihtaa yksinkin, painovoima hoitaa valutuksen kun avaa ilmausruuvin, joka on aivan esillä koneen etupuolella.

        Enpä ole kuullut etteikö huolto sitä vaihtaisi jos siitä vain mainitsee.

        Niin minustakin se homma on helppo, mutta eivät eräässä merkkihuollossa Helsingissä sellaista tehneet, kun muka liian monimutkaista.


      • vaihda pois kirjoitti:

        Niin minustakin se homma on helppo, mutta eivät eräässä merkkihuollossa Helsingissä sellaista tehneet, kun muka liian monimutkaista.

        jaaha, jos kytkin nesteiden vaihto ylittää osaamiskynnyksen, herää kysymys mitenkäs ne enemmän taitoa vaativat hommat hoidetaan?
        Saattaisi olla fiksua vaihtaa firmaa?


    • Tuttujuttunen

      Vaijjeri jäässä.

      • pää jäässä

        Joo nestekytkimessä vaijeri jäässä, just.


      • Tuttujuttunen
        pää jäässä kirjoitti:

        Joo nestekytkimessä vaijeri jäässä, just.

        On siellä vaijjerikin. Mene montunpäälle ja könyä katsomaan silmälläsi. Ai niin, ethän sinä sitä autoa åurkaile ja huola vuosittain.


      • K I I T O S
        Tuttujuttunen kirjoitti:

        On siellä vaijjerikin. Mene montunpäälle ja könyä katsomaan silmälläsi. Ai niin, ethän sinä sitä autoa åurkaile ja huola vuosittain.

        Laitappa vaijerin osanumero tai linkki toyodiyn kuvaan vaijerista, niin osaamme neuvoa asiasta asiakkaitakin.


      • tijoijoi
        K I I T O S kirjoitti:

        Laitappa vaijerin osanumero tai linkki toyodiyn kuvaan vaijerista, niin osaamme neuvoa asiasta asiakkaitakin.

        kiitos neuvvoista, vaihdoin nesteen ja kytkimestä tuli herkempi ja pelittää!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      683
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe