Hieno, että järkiintyivät

Matkaa odottava

Siis nämä meidän matkanjärjestäjämme. Koko aikana ei ollut mitään todellista syytä lopettaa Egyptin lomamatkoja. Tilanne oli ihan sama kuin nyt Thaimaassa eli lomakohteissa vallitsee auvoisa rauha. Ei pienintäkään kahnausta.

Hienoa päästä kunnon edulliseen lomakohteeseen. Paras on ollut Sharmi ja siellä Coral Bay. Aivan loistava. Siellä sitä rentoutui aivan loistavasti. Sai unohtaa kaikki huolet.

Tai no, yksi harmi oli sielläkin. Ryssät. Kaipa joka paratiisissa on käärme.

27

528

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myös matkaa odottava

      Tarkoitatko että Suomesta aletaan vihdoin tehdä lomamatkoja Egyptiin?

      Jos, niin mistä olet saanut tietosi, matkanjärjestäjien sivuilla ei ole mitään , ainakaan vielä...

      • Nefertiti1

        mikä matkatoimisto????


      • Matkaa odottava

        Noin olin matkamessuilta ymmärtävinäni.

        Ikävää, että matkailun estämisellä otetaan kantaa maan sisäisiin asioihin ja pahennetaan ristiriitoja.


    • kipa75

      juurikin näin,mikä matkatoimisto on luvannut matkoja egyptiin,todella hienoa jos näin on

    • mulker

      Yhtään pakettimatkan järjestäjää ei suomessa nyt vain ole.

    • että näin

      Finnmatkat ei ainakaan tee matkoja:

      Päätökset matkoista tehdään maakohtaisesti kysynnän ja kannattavuuden mukaan.Tämän hetken tiedon mukaan Finnmatkat ei lennä Egyptiin kesällä 2014.Päätöksiä talevsta 2014/2015 matkoista ei ole vielä tehty.Ensi talven suhteen olemme varmasti viisaampia kevättalvella.

      Tälläistä tietoa löytyi...

      • umk11

        Samanlaisen tiedon olen itsekkin saanut ja myös Tjäreborg on suunnittelemassa matkojen aloittamista.
        Nyt pitää vaan odottaa suomalaisten kevääseen.

        Palasin juuri itse vajaa viikko sitten. Lensin Turkish Airlinellä kaikki lennot.

        Perilla Hurghadassa oli tosi ihanan rauhallista ja liikkuessani yksinkin tuntui että esim. taksit eivät olleet edes niin agressiivisia kuljetuksia tarjoamaan kuin aikaisemmin. Ranta oli ihana, vesi lämmintä ja kirkasta ja AURINKO paistoi 25-28 joka päivä. Se jos mikä oli ihana tämän suomalaisen sateen jälkeen


    • vapiso

      Mihin nyt tarvitaan matkatoimistoa?
      Lennot saa helposti ihan itse varattua ja hotellit myös.
      Pikkuisen oma-aloitteisuutta...

    • taukkeja kytänny

      Tää punasenmeren jengi o niin taukkeja ettei niistä oo omatoimimatkaajiksi.

    • takkiin tuli

      Älkää muuten vaan ottako lentoja Turkish airlinesilta jos ostatte lennot ja hotellin.
      Jos jotain estettä tulee matkalle ja sitä pitäisi siirtää tai matkustajaa vaihtaa niin siellä se ei käy vaan jos et pääse niin rahat jää sisään. Finnairilla ollaan suopeampia vaihdoksiin kuulemma.

      • hys hys

        Suomi on Suomi, muut maat aloittivat valmismatkat uudelleen mutta suomalaisia kiusataan ylenmääräisellä hyysäämisellä tässäkin asiassa, kuten niin monessa muussakin. Pumpulissa kasvatettu kansa.

        Koko aikana ei ole turisteille ollut Egyptissä mitään vaaraa ellei nyt halua tunkea nenäänsä keskelle mielenosoituksia tai kierrellä poliisilaitoksia yms. paikkoja joista varoitellaan suurlähetystön sivuilla. Yhtä suuri mahdollisuus osua pommi-iskun keskelle kuin saada täyspotti lotossa. Ja suomalainen pelkäääääääää. Paikallisetkin ihmettelee että mitä ihmeen touhua täällä meillä on kun matkatoimistot hyssyttelevät.


      • umk12
        hys hys kirjoitti:

        Suomi on Suomi, muut maat aloittivat valmismatkat uudelleen mutta suomalaisia kiusataan ylenmääräisellä hyysäämisellä tässäkin asiassa, kuten niin monessa muussakin. Pumpulissa kasvatettu kansa.

        Koko aikana ei ole turisteille ollut Egyptissä mitään vaaraa ellei nyt halua tunkea nenäänsä keskelle mielenosoituksia tai kierrellä poliisilaitoksia yms. paikkoja joista varoitellaan suurlähetystön sivuilla. Yhtä suuri mahdollisuus osua pommi-iskun keskelle kuin saada täyspotti lotossa. Ja suomalainen pelkäääääääää. Paikallisetkin ihmettelee että mitä ihmeen touhua täällä meillä on kun matkatoimistot hyssyttelevät.

        Kiitos kommentista- se on juuri noin täällä Suomessa !!!

        Viimeviikolla siellä ihmeteltiin, että missä suomalaiset kun on hollantilaisia, italialaisia, puolalaisia, virolaisia ja koulrallinen suomalaisia. Osa tullut virolaisten matkatoimistojen kautta ja itse ja moni muukin omatoimisesti.


      • 13-02 paluu
        umk12 kirjoitti:

        Kiitos kommentista- se on juuri noin täällä Suomessa !!!

        Viimeviikolla siellä ihmeteltiin, että missä suomalaiset kun on hollantilaisia, italialaisia, puolalaisia, virolaisia ja koulrallinen suomalaisia. Osa tullut virolaisten matkatoimistojen kautta ja itse ja moni muukin omatoimisesti.

        Olimme Kairossa tammi - helmikuussa silloin siellä räjähteli pommit,Gizassa kaksi toinen elokuvateatterin edessä (huom! ei ollut tarkoitettu viranomaisille) vaan tavallisille ihmisille.Kyllä siellä naiset tunsivat pelko ja toivoivat entisiä aikoja takaisin jolloin oli turvallista.Kyllä sinne on pelonsiemme kylvetty, ikävää mutta totta....


    • loppu

      Olen lukenut Toisin sanen biogia,siellä kirjoittava Päivi Arvonen Egyptin ajankohtaisia asioita.Valitettavasti blogi lopetetaan.Siellä ei ole myynti miesten puheita tai huhuja.

    • Saksasta saa

      Tuolta saa hyvin edullisesti. Matkoineen Suomesta Saksaan tulee vielä edullisemmaksi kuin mitä oli Suomesta koko paketti.

      http://www.lidl-reisen.de/

      • pipero

        Nyt kyllä jo naurattaa kun suomalaiset Hurghada- mammat ostavat Lidlistä matkansa. Uskon että saavat sieltä myös henkivakuutuksensa.

        Tuo yritys vaikuttaa jo epätoivolta. Kerrothan sitten montako matkaa myit? :))))).


      • Edullisesti
        pipero kirjoitti:

        Nyt kyllä jo naurattaa kun suomalaiset Hurghada- mammat ostavat Lidlistä matkansa. Uskon että saavat sieltä myös henkivakuutuksensa.

        Tuo yritys vaikuttaa jo epätoivolta. Kerrothan sitten montako matkaa myit? :))))).

        Kerrothan sitten montako matkaa myit?

        Siis mitä? Mistä minä tiedän matkatoimistojen myynnit?

        Mutta katsopa noiden matkojen hintoja! Vaikka ostaa lennot Saksaan, säästää silti viidenneksen Suomen hintoihin verrattuna.


      • siinai
        Edullisesti kirjoitti:

        Kerrothan sitten montako matkaa myit?

        Siis mitä? Mistä minä tiedän matkatoimistojen myynnit?

        Mutta katsopa noiden matkojen hintoja! Vaikka ostaa lennot Saksaan, säästää silti viidenneksen Suomen hintoihin verrattuna.

        Millään muulla ei ole väliä kun pääsee edullisesti joopa joo...

        Nyt siellä on muutama korealainen turistibussin räjähdyksessä kuollut.


    • taas pääsee lomalle

      huhtikuussa pitäisi tulla ensi talven egyptin matkat ainakin finnmatkoille myyntiin.... Niitä odotellessa!!!

    • pipero

      On aivan ihanaa koska nyt varmistui matkamme Hurghadaan! Lähdemme sinne kuun lopulla. Soitamme ISOKARHULLE joka sanoo böö ja pahat pojat pelästyvät ja antavat meidän snorklata rauhassa.
      Voi olla teemme myös bussiretken Siinaille. Siellä laulamme yhteislauluna sitten vaikka Sua kohti Herrani...

      • hahhsaaa

        naisen kannattaa myös kävellä ilta hämärissä ja yön pimeinä tunteina yksin ja laulella vaikka pylly vasten pyllyä pumpum.. miehen ottaa loistavan hyvää olutta ihan reilusti ja laittaa lompakkoon koko matkavaluutta ja lompsa perstaskuun ja laulella mä joka päivä töitä teen


    • pipero

      Olen täysin samaa mieltä aloittajan kanssa. Egyptissä sekä Thaimaassa vallitsee auvoisa rauha. Tuntuuko Teistäkin aivankuin taivaan puhdasta pyhää henkeä syvään vetäisi?
      On totta että matkat mainitsemiisi kohteeseen halpenevat tuntuvasti.
      Haittapuolena on se ettei kukaan Sinua sinne vie. Ei mistään rahasta.

      Kohteista ovat häipyneet myös syvästi inhoamasi ryssät. Eivät sentään ole niin tyhmiä kuin Sinä. Nyt ovat ostajan markkinat; haittapuolena hengen lähtö.

      • Väärin meni

        No, ainahan matkan voi ostaa muualta netin kautta, kuten Venäjältä, Saksasta, ...

        Suomi on vain kuin partiopoika. Ei lennetä rauhalliseen paikkaan, kun päivän automatkan päässä on levottomuuksia.

        Kas kun suomalaiset eivät ole paenneet Kiovan levottomuuksia Lappiin!

        Tilastojen mkaan neukkujen matkailu Egyptiin on vain kasvanut.


    • pipero
    • nallenkaveri

      Kerrassaan loistava kuva ISOKARHUSTA joka maatamme rakastaa ja tykkää nyt maassamme olla kun ei ole duunia kotomaassa.

    • Odottavanaikaonpitkä

      Minäpä veikkaan, että nämä alapeukuttajat eivät ole ikinä Egyptissä käyneetkään, eivätkä aio käydäkään.
      Minua ainakin harmitti kovasti, että tänä talvena ei päästy Egyptiin, koska se on meidän perheelle täydellinen lomakohde: lyhyt lento, varma aurinko, luksushotellit ihanilla ruuilla, jne. Tänä vuonna piti mennä Kap Verdelle, ja matka maksoi kaksi kertaa enemmän, sää oli huonompi, lento puolta pidempi. Että kiitosta vaan suomalaiset lammasmaiset matkatoimistot. Jos Egypti ei tule ensi talven ohjelmistoon, meidän perhe lähtee sitten vaikka Lidl-matkoilla sinne.

    • pipero

      Minä alapeukuttaja olen aivan oikeasti pahoillani puolestanne.
      Egypti nyt on vain todella vaarallinen paikka turisteille. Teidän on ymmärrettävä se.
      Matkatoimistojen bisneksenä on järjestää matkoja ja se aivan varmasti niitä sinne tekisi jos se olisi turvallista.
      Korostan että mikään mahti ei Teitä voi estää jos sinne haluatte mennä.
      Tervemenoa!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1807
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1667
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1303
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1131
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      789
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      775
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      757
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      749
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      725
    10. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      702
    Aihe