raskaaksi

bbb1

Miten tulla raskaaksi ilman miehen lupaa?

9

208

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vauva masuun

tule luokseni, silloin kun on ovulaatioaika, niin teen sinut raskaaksi. [email protected]

• Helposti ! Juotat

hänet känniin ovulaatioaikana ja sitten... Tai jos käytätte kortsua, kaivat sen käytetyn vaikka roskiksesta ja tiineytät itsesi muumimukimenetelmällä...

• bbb1

Olen suunnitellut sperman mahdollisimman nopeata pakastamista ja sulattamista.

• en voisi ikinä huija
        bbb1 kirjoitti:

Olen suunnitellut sperman mahdollisimman nopeata pakastamista ja sulattamista.

Ja meinasit käyttää ihan normaalia pakastinta?Ei kuule toimi, pitää olla nestetyppeä. Ja kyllä se on niin, ettei miehiä huijata vaan lapsi on kahden päätös. Ärsyttää tollaset moraalittomat eukot.

• bbb1
        en voisi ikinä huija kirjoitti:

Ja meinasit käyttää ihan normaalia pakastinta?Ei kuule toimi, pitää olla nestetyppeä. Ja kyllä se on niin, ettei miehiä huijata vaan lapsi on kahden päätös. Ärsyttää tollaset moraalittomat eukot.

Ei sekään ole oikein mielestäni, että minä olen puhunut ja itkenyt vauvan perään monta vuotta. Olen syönyt valmiiksi raskausajan vitamiineja, hankkinut autokaukalon, vaunut....

Kyllä minä koen, että minun tarpeet on ohitettu. Onko sekään oikein? Mies tietää, kuinka tärkeä asia minulle on, mutta sillä ei ilmeisesti ole mitään merkitystä. Minkä takia se on oikein, että mies päättää ettei neljättä lasta perheeseemme tule?

• 12/32
        bbb1 kirjoitti:

Ei sekään ole oikein mielestäni, että minä olen puhunut ja itkenyt vauvan perään monta vuotta. Olen syönyt valmiiksi raskausajan vitamiineja, hankkinut autokaukalon, vaunut....

Kyllä minä koen, että minun tarpeet on ohitettu. Onko sekään oikein? Mies tietää, kuinka tärkeä asia minulle on, mutta sillä ei ilmeisesti ole mitään merkitystä. Minkä takia se on oikein, että mies päättää ettei neljättä lasta perheeseemme tule?

Etköhän tuota ole jo tarpeeksi tehnyt vahinkoa maailmalle kolmellakin lapsella, eli anna olla.

• ei oo totta!

Anteeksi, mutta olin kuolla nauruun kun luin tuon ap:n suunitelman sperman pakastamisesta. Oletko nyt aivan tosissaan, vai onko tää taas noita aloituksia, joita tänne poikii koululaisten lomien aikaan?

No tiedoksesi kuitenkin.
      Ennen pakastamista sinun tulisi erotella siittiöt, eli pestä siittiöt sperman muista ainesosista ja tämä tulee tapahtua kliinisissä laboratorio-olosuhteissa.

Itse pakastaminen, jossa siittiöt pakastetaan nestemäisen typen avulla, -196 C asteeseen on nopa, kestoltaan alle sekunnin.

Eli viimeistään nämä tosiseikat saanevat iloisen kotipakastajan järkiinsä ja palaamaan maanpinnalle.

• Ehdotusta..

Ei muuta kun vuokraat pakastimen ja torille myymään pakastettua spermaa purkeissa. Muista tehdä youtube pätkä kyseisestä myyntitapahtumasta ja laita linkkinä palstalle. =)

• Ja vielä parempi
        Ehdotusta.. kirjoitti:

Ei muuta kun vuokraat pakastimen ja torille myymään pakastettua spermaa purkeissa. Muista tehdä youtube pätkä kyseisestä myyntitapahtumasta ja laita linkkinä palstalle. =)

jos tämä tunnettu mällilinko alkaisi myydä "tuotteitaan" Mikkelin torilla !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      81
      3075
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      91
      1756
    3. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      83
      1606
    4. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      137
      1462
    5. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      65
      1438
    6. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      157
      1354
    7. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      159
      1273
    8. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      82
      1227
    9. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      98
      1217
    10. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      84
      1200
    Aihe