korut gran canarialta

anonyymi2

Onko Gran Canarialla millaisia kultaliikkeitä, ja kannattaako sieltä ylipäänsä kultakoruja ostaa? Sormuksen osto olisi edessä ja ajattelin katsastaa löytyisikö lomareissulta rouvalle mieluisa.

10

864

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei tietoa

En osaa kyllä nyt yhtään neuvoa. En tiedä.

• kullan hinta

Kulta maksaa saman verran kaikkialla maailmassa. Eli hintaero johtuu pelkästään käsityön hinnasta. Suomessa työvoimakulut luonnollisesti korkeammat kuin kaukoidässä, josta suurin osa lomakohteissa myydyistä koruista tulee. Kulta on aitoa aidoissa koruliikkeissä, basaareissa ei koskaan.

Aidon, ammattimaisesti valmistetun korun hinnan pitäisi olla lähelle Suomen hintoja. Täällä arvonlisävero on 24% joten kaikki täällä on kalliimpaa.

• gggggggggggh

Rouva on varmasti tyytyväinen ,ostit mistä tahansa .

• Grimaldi niminen liike on eräs suurimmista ,nykyään Meloneraksessa.

• Varma on aina varmaa

En ostaisi kultaa ulkomailta, enkä muutenkaan koruja. Siinä voi pahasti erehtyä.

• rouva x

Minä olen lopettanut aitojen korujen käyttämisen lomilla, erilaisten katoamisten takia. Ja nykyään ovat esim. puolijalokivet, joita saa kauppakeskuksista ja jopa markkinoilta, ihan hyviä vaihtoehtoja. Niitähän on eri värisiä ja voi vaikka ostaa korvakorut, sormuksen, kaulakorun samaa väriä, tummaa lilaa, vihreätä, tiikerin silmiä, rosaa jne. Ne on yleensä istutettu hopean kanssa.

• säästä rahas

Olikos se nyt vecindario tms missä on iso uusi ostoshelvetti (vrt sello) jossa oli ihan asiallisen näköisiä liikkeitä, tosin hinnat ihan samaa kun suomessa..

• 5+7=22
        säästä rahas kirjoitti:

Olikos se nyt vecindario tms missä on iso uusi ostoshelvetti (vrt sello) jossa oli ihan asiallisen näköisiä liikkeitä, tosin hinnat ihan samaa kun suomessa..

Se on Atlántico Vecindariossa. Saa sieltä halvempia kenkiä kuin Suomesta. Koska ne on kuitenkin kiinalaisia kenkiä niin ihan sama ostaako ne sieltä vai täältä. Kiinalaiset korut on tietysti halvempia kun Tillanderin.

• lottovoittaja

Siinä rannalahan niitä tummia poikia kultakoruja myy. Itse valitsin varmaan väärin, ulkonäön perusteella. Ei ollutkaan kultaa vaikka samoin kiilti. No eipä tuo ollut kalliskaan, maksoi vaan 550€ ja painaa kuiteski 200g. Ei paha grammahinta jos kultaa sattuis olemaan. Leimat kyllä löytyy, oikein espanjan kielellä. Ens kerralla tarttee tutkia tarkemmin ja valita luotettavan näköinen kaupustelija.

• katin kultaa

Kyllä pääsee lottovoittaja äkkiä rahoistaan, kun ostaa "kultaa" tummilta pojilta. Minulla ei ole heitä vastaan mitään, koska en osta heiltä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Asianajaja Herman Ljungberg

Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä
      Maailman menoa
      158
      6967
    2. Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??

Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.
      Jyväskylä
      33
      4063
    3. Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.

Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.
      Maailman menoa
      114
      2102
    4. Ja taas kerran

Mutka ja joki. Kenties liikaa nopeutta. Miksi?
      Nurmijärvi
      62
      1936
    5. Mikä on rakkain fantasiasi kaivatusta?

Ja kertoisitko sen hänelle?
      Ikävä
      82
      1456
    6. Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.

Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la
      Hybridi- ja sähköautot
      194
      1447
    7. Nainen, taidan inhota minua todella

tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll
      Ikävä
      73
      1091
    8. Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen

Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202
      Viihde ja kulttuuri
      14
      986
    9. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi

vuoden 2025 aluksi?
      Ikävä
      48
      979
    10. Rattoisaa lauantai iltaa

Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa
      Ikävä
      225
      947
    Aihe