Puhelin valittaa tiedonsiirtovaroituksesta!Poistin siitä sen jälkeen lähes kaikki sovellukseni, kuvia ja viestejä.Valittaa silti vieläkin, ja kaikkia kuvia&sovelluksia en kuitenkaan tahdo menettää :( painoin siitä tiedonsiirtovaroitus kohdasta, ja siinä luki "tietojen käyttö" ja sen alla joku mobiilitiedonsiirtoraja, sitten sen alla lueteltiin asioita ja sovelluksia jotka vievät tilaa, eniten tilaa näytti vievän "poistetut sovellukset 1,19 Gt " En ymmärrä, miten poistetut sovellukset voivat viedä TILAA?!en myöskään pysty enää lataamaan puhelimeeni mitään ja puhelimen oma muisti on kuulemma ihan täynnä!Olen katsonut kaikki asetukset läpi (puhelin on siis huawei g510), enkä osaa tehdä mitään.
Tiedonsiirtovaroitus?
7
2294
Vastaukset
Voi olla normaali Androidin ilmoitus jos se on päällä asetuksissa.
- dfhx
Miten sen saa pois päältä?
Asetuksista datan käyttö kohdasta.
Jos sinulla on kiinteä maksuinen datapaketti kännykässä niin anna valittaa. Oma huihai valitti samaa enkä keksinyt mistä moisen saa päältä joten annoin olla.
- hjujh
Mutta en voi enää ottaa kuvia tai ladata puhelimeen mitään...täytyy varmaan hankkia isompi muisti kortti ynm.
- Kekeruusper
Sama homma täällä. Mulkin huawei. En muista mikä malli. Joteki tuntuu et facebook teki tän
- Sieltäniin
Nostaa sieltä tiedonsiirtoasetuksista sitä tiedonsiirron ylärajaa ylemmäksi, niin ei enää valittele.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503734
- 1053395
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342701Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262378- 201849
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51769- 1841712
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841437- 271367
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91188