Moro!
Kyselisin että onko järkeä hakea nuorten puolelle opiskelemaan kun ikää on pian 23 -vuotta.
Kuulemma tänä keväänä on viimeinen mahdollisuus hakea, tämän jälkeen voi hakea vain aikuiskoulutukseen (ja tietysti ammattikorkeat yms.).
Kerran jo olen ammattikoulun käynyt, joten onko järkeä lähtee sinne uudestaan (uudelle alalle tietysti).
23 -vuotiaana nuorten puolelle opiskelemaan?
uudellealalle
3
321
Vastaukset
- -Tietäjä-
Myöhäistä, yhteishaussa ei voi enää hakea jos hakijalla on jo ennestään tutkinto. Tämä uusi käytäntö otettiin käyttöön jo viime syksyn haussa.
Aikuiskoulutuksen joudut hakeutumaan. - vitunvittu
Voi vitun uudistukset.
Aikuiskoulutuksesta ei löydy juuri sitä mitä minnä olisin halunnut opiskella. PERKELE - Teme91
Näinhän se on, yhteishaussa ei voi hakea, jos hakijalla on ennestään ammatillinen perustutkinto. Oppilaitokset saavat kuitenkin järjestää erillishaun, jossa myös ammatillisen perustutkinnon jo suorittaneet voivat hakea. Ylioppilaat voivat edelleen hakea yhteishaussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait223047- 402664
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381503- 841350
- 631251
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40999Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.125913- 33829
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi29663Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan59621