Maksaako xbox 360 nettipelaaminen jotain?

Tietoa kaipaan

Pelaan Nhl 2014 niin, että xbox 360 on yhteydessä nettiin, jotta saan päivitetyt kokoonpanot. En siis tietenkään ole antanut mitään luottokorttitietoja, enkä pelaa moninpelejä. Minulle on epäselvää, että tuleeko tuosta jotain laskua. Olisi tärkeää tietää, sillä jos tulee niin siinä tapauksessa irtisanon profiilini välittömästi. Toivottavasti saan oikean vastauksen mahdollisimman nopeasti.

13

402

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tietoa kaipaan

      Täytyy tunnistaa, etten jaksanut lukea niitä käyttäjä ehtoja kun niitä oli niin pitkä litania ja kaikki tietysti enkuksi ja minulla on vieläpä täysin surkea kielitaito.

      • Tietoa kaipaan

        *tunnustaa.


    • Pellimies.

      Jos et ole ottanut maksullista monipelitiliä käyttöön niin ei tule laskua, ja mitempä sitä edes tulisi jos et ole visatietojasi sinne antanut, ei ne tyhjästä voi laskuttaa.
      Et pysty pelaamaan siis netissä moninpelejä jos sulla ei ole sitä moninpelitiliä.

      Ilmaiseksi saat ladata pelejä, ostaa pelejä, elokuvia ja latailla päivityksiä, itse olen Visalla ostanut pelejä mutta en silti ole moninpelitiliä ostanut, eli sitä gold tiliä.
      Tuoltahan voi ihan Suomen kielellä lukaista ohjeita ja toki ostaa niitä pelejäkin jotka voi sitten ladata xbox konsolilla.
      http://support.xbox.com/fi-FI/xbox-360/networking/first-time-connection-solution

      Eli lyhyesti vielä vastaus kysymykseesi, eli kyllä maksaa nettipelaaminen.

    • Tietoa kaipaan

      Siis eihän yksinpelit kuitenkaan maksa vaikka luonut oman profiilin ja on yhteydessä nettiin?

      • Tietoa kaipaan

        Jos kuitenkin maksaa niin sitten kyllä haluan saada lopetettua profiilini mahdollisimman pian.


      • Tietoa kaipaan
        Tietoa kaipaan kirjoitti:

        Jos kuitenkin maksaa niin sitten kyllä haluan saada lopetettua profiilini mahdollisimman pian.

        Sekin vielä piti kysyä, että jos on luonut pakollisen nettiprofiilin kokoonpanojen päivitystä varten mutta ei ole kokoonpanojen lataamisen jälkeen yhteydessä nettiin niin eika siitä voida laskuttaa?

        Jotenkin en kuitenkaan usko että minulle mitään laskua tulee kun en ole luottokortilla ostanut mitään pelitilejä ellei sitten nettilaskuun voida lisätä jotain summia.


      • Pellimies.

        Mielestäni selitin jo melko yksinkertaisesti että netti ei maksa, eikä netin käyttö, pelin osto, päivitys yms.

        Vai ja ainoastaan nettipelaaminen, siis moninpeli.
        Mistä luulet niiden sinua laskuttavan yleensäkin?


    • Tietoa kaipaan

      Okei, menin vähän sekaisin kun ensin sanoit ettei tule laskua ja lopussa sanoit että nettipelaaminen maksaa. Ajattelin, että jos ihan pelkästä nettiyhteydestä voitaisiin laskuttaa jotain ylimääräistä. Kiitos vastauksesta.

      • Pellimies.

        Nettipelaaminen maksaa, netinkäyttö ei ole nettipelaamista.
        Päivitykset ja kaikki normaali netinkäyttö ei maksa, se kyllä ilmoittaakin jos jokin ei toimi, esim. you tube vaatii sen maksullisen kultatilin.


    • Tietoa kaipaan

      Hyvä juttu kun sain selvyyden tähän asiaan joten kiitos vielä vastauksista.

      • Pellimies.

        Juu, eipä siinä mitään.

        Saisivat vihdoin tuoda xbox 360 ilmaisen nettipelaamisen kuten tietokoneilla ja ps3 konsolissa.
        Kertaakaan en ole voinut kokeilla xbox 360 nettipelaamista kun se maksaa, ja siitähän ei kyllä kannata maksaa.


      • ---------------
        Pellimies. kirjoitti:

        Juu, eipä siinä mitään.

        Saisivat vihdoin tuoda xbox 360 ilmaisen nettipelaamisen kuten tietokoneilla ja ps3 konsolissa.
        Kertaakaan en ole voinut kokeilla xbox 360 nettipelaamista kun se maksaa, ja siitähän ei kyllä kannata maksaa.

        Mistä tiedät ettei kannata maksaa jos et ole kokeillut? Alle 40€ vuosi, sisältäen kaksi ilmaista peliä kuukaudessa, hyviä tarjouksia ym. Itsellä on ollut gold ainakin kolme vuotta jo putkeen, eikä kaduta yhtään!


      • Pellimies.
        --------------- kirjoitti:

        Mistä tiedät ettei kannata maksaa jos et ole kokeillut? Alle 40€ vuosi, sisältäen kaksi ilmaista peliä kuukaudessa, hyviä tarjouksia ym. Itsellä on ollut gold ainakin kolme vuotta jo putkeen, eikä kaduta yhtään!

        Siitä kun tietokoneella ja ps3 konsolilla olen pelannut, ei se Xbox 360 nettipelaaminen sen kummempaa ole, miksi siitä pitäisi maksaa kun ilmaiseksin voisi tarjota vaikka peruspelaamismahdollisuuden, antaisivat ps3 tyyliin vaikka maksaville lisäpalveluja.
        Tuo pelian saaminen mukaan on vissiin sitten kuten Ps3 plus palvelu.
        Ei kyllä xbox 360 valikossa tuota 40€ vuodessa saa mielestäni ostettua, vaan onkohan siellä joku tarjous.

        Maksaisitko itse nettipelaamisesta jos ilmaiseksi saisi pelata myös ja palvelu olisi täysin samalaista?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      88
      6240
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2584
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      29
      2106
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1837
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1631
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1428
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1337
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1223
    Aihe