Osto Ja tilaus GunFirestä

aloittava-sniper

20

192

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdcs

      -.-

    • CM16 en suosittele kellekkään... Kestävyys=Olematon ja jumiutuminen todennäköistä...

    • 17+17=33

      Soviet saako kysyä että miksi kestävyys on olematonta? Mikä siinä hajoaa tms? Itsellä toiminut erittäin hyvin jo 3v, vaikken ole jaksanut mechaa kertaakaan avata ja reshimmata ja vielä 3v rasvat sisällä, ja paahtaa aika reippaasti vakiopyssyksi. Kunnen usko että geejageellä on kovinkaan suurta tuo laadunvaihtelu?

    • aloittava-sniper

      No #soviet.sniper mitä vikaa tuossa on ja kuten olen aikasemmassa keskustelussa maininnut ole 11v eli ei tarvii ollaa mikää ´´huippu´´ ase

      Ja JOS vittit nii linkkaappa halpa laaduksa ase (halvalla tarkoitan 100-200€)

      Vaikka tuolta GunFirestä.

      • olikoniinvaikeaa?

        Cyma AK-sarja?
        JG G36-sarja?
        Tuossa vaikka pari esimerkkiä hyvistä aloittelijan aseista


      • Se kannattaa
        olikoniinvaikeaa? kirjoitti:

        Cyma AK-sarja?
        JG G36-sarja?
        Tuossa vaikka pari esimerkkiä hyvistä aloittelijan aseista

        Ja nuo on vieläpä halvempia, kukkaro hymyilee :)


      • Taiwangunista:
        http://www.taiwangun.com/en/cm-007-full-metal-ris-cm

        http://www.taiwangun.com/en/608-3-jg

        http://www.taiwangun.com/en/cm-042-real-wood-full-metal

        http://www.taiwangun.com/en/cm-042s-real-wood-full-metal

        http://www.taiwangun.com/en/cm-005-rasii-cqb-full-metal-cm

        Gunfire:

        http://gunfire.pl/product-eng-1152192539-CM040D-replica.html

        http://gunfire.pl/product-eng-1152200818-CM008-assault-rifle-replica-black.html

        http://gunfire.pl/product-eng-1152200653-JG1738-assault-rifle-replica.html

        http://gunfire.pl/product-eng-1152193981-GF47-CLASSIC-replica-GFC-GUNS.html

        http://gunfire.pl/product-eng-1152193704-JG0507T.html

        http://gunfire.pl/product-eng-1152192184-CM045A-Replica.html

        http://gunfire.pl/product-eng-1152191812-JG0838-Replica.html

        Sinä muutama ehdotus.


    • aloittava-sniper

      Ei oikein tuo AK kolahda eikä Mitkään esim JG0838 Haluiasin laatu pyssyn joka näyttää esim tuolta G&G ja olisi samoissa lähtöjen suhteen (tosin saa mennä)

      Ja plussana olisi että aseeseen saisi lippaita (ei väliä mitä) Mieluiten samasta kaupasta.

      Kiitän ja kuittaan tältä osaa.

    • aloittava-sniper
    • aloittava-sniper

      Saisko tuohon sovietin linkkiin linkattua

      Lippaita

      9.6 akun ja laturin siihen Vai kestääkö ase 9.6

      • Joku vaan

        Etköhän itse löydä M4/M16 lippaat. Niitä tua käyttää.


    • aloittava-sniper

      Mutta käykö muiden merkkien lippaat

      • nominää

        Käy tietenkin. Mutta jos oot 11v ja 140cm, suosittelen vähän kevyempää asetta. Esim just noi JG sun muut on hyviä esimerkkejä sellasista.

        G&G:llä on kahdenlaisia aseita, hyviä ja huonoja, ja ne erottaa toisistaan hintoja katsomalla. Huonot maksaa sen 100-250€ (lähinnä combat machinet ja combopaketit) ja hyvät siitä ylöspäin.

        Suosittelisin ostaan siis jonkun perus kevyen JG aseen ja ostaa varusteita lopuilla rahoilla. (Maastopukua, laatulaseja, maiharia yms)


    • aloittava-sniper
      • Dmitry

        Kannattaa vain ottaa huomioon, että tuossakin aseessa lähdöt ovat 430fps eli yli yleisissä peleissä sallitun (max noin 410fps ja tästä ei jousteta!). Tarkoittaa sitä että jos haluat mennä kavereitten kanssa paikallisiin suurempiin skenaarioihin, niin aseesi todetaan armotta sääntöjenvastaiseksi ja et saa sitä käyttää.
        Osta mielummin joku perus 370fps luokan ase niin ei tule ongelmia sääntöjen kanssa ja kaveritkin tykkää.


    • aloittava-sniper

      No mikähän sitten sopisi?

    • 4n4lm4ster

      Osta mielummin ase jossa gearbox v 3 niin säästyt myöhemmältä harmilta. Varsinkin jos olet 11v niin en usko sinun näkevän suurta vaivaa aseen huollon ym. kanssa. Osta jokin JG g36 tai laadukas ak- sarjalainen, kummassakin box v 3 ja varasosia hyvin saatavilla ja lisäksi ovat helposti viritettäviä.

    • veksujokunimenivieny

      Ettekö te osaa englantia vai mikä siinä mättää? Voi sitä itekki nyt vähän jaksaa selailla noita sivuja. Ite löysin ite lipaat ja laturit. Ja nyt tietenkin saan kunnolla vihaviestejä esim. vitun es jonne. älä tuu tänne aukoo päätäs kun et mistään mitään tiedä...jnejne.

      • veksujokunimenivieny

        Ja JG:n perus gekko on hyvä itsellä on se.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      119
      1170
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    4. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      77
      697
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      88
      653
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      27
      537
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      107
      477
    Aihe