Olen nähnyt TVstä ohjelmaa ko. kaup8ungista. Vaikuttaa hienolta paikalta, onko joku jo käynyt kilkennyssä?
Kilkenny
4
953
Vastaukset
- irlantitar81
Mä olen käynyt Kilkennyssä kaksi kertaa :) Siellä on hieno linna, jonka sisällä en valitettavasti ole käynyt.
- aloittaja....
Aion köydä linnassa ilmna muuta. ja katsotaan myös sitä hienoa vanhaa keskustaa.
- Irkku fani
Olen käynyt Kilkennyssä. Siellä on valtava samanniminen linna. Se tuli kierrettyä.
Panimokin löytyy.
Käykää ruokailemassa jossain pubissa päiväseen aikaan ja seuratkaa josko illalla musiikkia kuultavissa. (kansanmusiikkia).
Voit kysellä Irlannista minulta. Olen käynyt siellä kuutisen kertaa ja kierrellyt koko saaren. - dublinisti
kilkennyt on viehättävä kaupunki. panimo on muuten suljettu nykyään, linnassa käytiin opastetulla kierroksella.
Käytiin lounaalla siinä kilkennyn vanhimmassa pubissa, kiva paikka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1515933
- 755329
- 994345
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753730Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603388- 442990
- 152347
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582089- 461995
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381763