Elikkä ongelma olis tuollasessa vm90 h7c tela åkerissa. Ruennut vuotaa hydrauliöljyä sieltä hytin takana olevista hydrauli lohkoista. Tai siis siinä sivussa semmosia "karkkilaatikon" näkösiä laatikoita missä on iso pultti kiinni alareunassa.. Eli varmaan jotain lisähydraulikkaa sais niihin. Laatikot ovat neljällä kuusiokolo pultilla kiinni joiden alla on kaksi öljyreikää, eli varmaan ylemmästä tulee ja alemmasta menee. Näissä pelkästään pienet o-renkaat ja sitten se alumiininen "karkkirasia" päälle niillä kuusiokoloilla. EI auttanut O-renkaitten vaihto vaikka ihan oikeenlaiset kävin volvolta hakee varosanumeron mukaan. Tiputtaa koko ajan käynnissä ollessa vaikka ei olisi kaivu päälläkään. Lämpöjä ei ole minun aikaan nostanut koska koneessa hydrauliöljyn lauhutinkin (motopään takia joskus laitettu)
Åkerman h7c öljyvuoto ongelma.
6
1354
Vastaukset
- samanlainen
vaihappa koko karkkilaatikko niitä saa kaiketi lassakselta laita tiivisteet huolella vaseliinin kanssa alipaine olis hyvä olla hydr.säiliössä vaihdon aikanna jos et tyhjennä hydr .säiliötä.
- åkermanisti
Meinaatko että "karkkilaatikko olis "elänyt" vääntynyt että vaihto auttaa ?
Näihin saattaa tulla ajanmittaa hiushalkioita ja kyllä rungon "taipuminenkin" on mahdollista. Meillä on myös joitain malleja puretuista.
- jkvolvo140
vaiha koko romus uuteen
- jkvolvo140
mikähän mahtaa olla syy ku volvoissa ja doosaneissa ei puomit kestä.
- jkvolvo140
jkvolvo140 kirjoitti:
mikähän mahtaa olla syy ku volvoissa ja doosaneissa ei puomit kestä.
onko muilla kovaruokasia doosaneita. ja nopeutta pitäs saaha lisää pienemmillä kierroksilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512