Kauhea lahja?

niksu2

Ostin Huuto.netistä sellaiset valoripset tai jotkut auton ajovaloihin laitettavat ripset, vaimolle lahjaksi. Nyt olen mietiskellyt asiaa ja alkaa hieman kaduttaa. Onko aivan tökerö lahja vaimolle ystävänpäiväksi tuollaiset härpäkkeet? En kehtaisi taas tuottaa pettymystä. Neuvoja!

66

1650

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poupouaa12

      Eikös ne ole aika yleisiä koristeita autoissa, varsinkin naisilla? Uskoisin että tykkää. :)

    • jotain muuta

      Itseppähä tiedät.

      Jos 10 vuotta suklaata ei riitä niin vois olla ihan hyvä vaihtaa.

      • aika vaihtaa

        Siitäpä tuli mieleen, että raidan vetää itteni jojoon.


      • Anna mulle tähtitaiv

        Naiset odottaa RUUSUJA ja RAKKAUTTA ( siis sexiä ) !!!


      • saastevero
        Anna mulle tähtitaiv kirjoitti:

        Naiset odottaa RUUSUJA ja RAKKAUTTA ( siis sexiä ) !!!

        miksi ostaa autolle jotain.itse ostan vaimolle unkarin matkan.lentäen kahdelle maksaa ruokinenne juomineen hotelli ja lentokentän välimatkat noin 1000 euroa.olenkin ihmetellyt että miksi valtio ei kerää ulkomaanmatkoista rahaa.jos jokaista lentoa kohti kerättäisiin 1000 euron saastevero mikä minusta on halpa jopa ilmainen maksu.ja valtion velka pienenisi 150000000 euroa.minä maksaisin ilomielin tuon pienen saaste veron lomaa kohti.


      • romantikko2
        saastevero kirjoitti:

        miksi ostaa autolle jotain.itse ostan vaimolle unkarin matkan.lentäen kahdelle maksaa ruokinenne juomineen hotelli ja lentokentän välimatkat noin 1000 euroa.olenkin ihmetellyt että miksi valtio ei kerää ulkomaanmatkoista rahaa.jos jokaista lentoa kohti kerättäisiin 1000 euron saastevero mikä minusta on halpa jopa ilmainen maksu.ja valtion velka pienenisi 150000000 euroa.minä maksaisin ilomielin tuon pienen saaste veron lomaa kohti.

        Ei helvetti mikä lahja, tässä parempi naiselle: http://1i.fi/kevat2014


    • Eikö ne vaimon "ripset" enää riitä?

    • aina kannattaa kokeilla jotain erilaista, eikä sitä ainaista suklaa rasiaa ja ruusu kimppua :)

    • ?????????

      Vaimosi näyttää varmaankin melko typerältä, naamassaan autoihin tarkoitetut ripset.
      En usko että vaimosi tykkää.

      • hesu.

        Äläpä nyt mittään, voi näyttää ihan hyvältäkin, jos sattuu olemaan vaimona Afrikan norsu


    • nimim erkki

      Hyvin paljon riippuu siitä millainen auto on, että sopiiko ne edes siihen...

    • On hyvä että puolisoa muistetaan ystävänpäivänä,mutta kuka muistaa !! vai muistaako kukaan!!! niitä yksinäisiä miehiä joilla ei ole sosiaalisia ystäviä lainkaan??? vaikka moni mies käy silti töissä kuin muutkin ihmiset. Kaikille silti hauskaa ystävänpäivää. allekirjoittanut yksinäinen "allekirjoittanut" nimimerkki.

      • kauheeta mönjää

        harva nykyään enää käy oikeasti töissä. 60% ja ylikin käy vain röissä eli kunnan virassa käyvät oleskelemassa. tulevat niin kalliiksi yhteiskunnalle, että loparit on tulossa yli puolelle lössiä.


      • nnnnnnnn
        kauheeta mönjää kirjoitti:

        harva nykyään enää käy oikeasti töissä. 60% ja ylikin käy vain röissä eli kunnan virassa käyvät oleskelemassa. tulevat niin kalliiksi yhteiskunnalle, että loparit on tulossa yli puolelle lössiä.

        Ja hyvä niin, loisijat saavat tuta miltä kilometritehtaalla kävely tuntuu. Ei yhtään käy sääliksi.


    • naana

      Ihan hauska lahja, mutta kannattaa ostaa siihen lisäksi vielä se suklaalevy tms. varmuuden varalta.

    • ei kovin romanttinen

      Kannattaa antaa koruja ja kukkia :) Itse en ilahtuisi autotarroista..

      • ei kovin romanttinen

        Tuskin naistetkaan kuista tai korutsta innostuivat.. avauskuvasi volkkarisi voisin ottaa!


    • metsä ja sen puut

      Kaikkein paras lahjaidea tulee tässä:

      Tutustu vaimoosi edes sen verran, että tiedät mikä olisi juuri hänelle sopiva lahja, niin ettei enää tarvitse kysyä ventovierailta noin tyhmiä asioita!

      Täällä taas ei monikaan varmaan tiedä, vaikka juuri nuo "härpäkkeet" olisikin se lahja, mitä vaimosi eniten toivoo...

      • Vento vieraalle

        Osta pakkaus kortonkeja ja pidä huoli että niille löytyy täytettä.


    • hidashämäläinen

      Minä ainakin olisin tuollaisesta lahjasta oikein iloinen! Autoni näyttäisi siten tosi naiselliseltä! Tuskin saan kuitenkaan mitään lahjaa, kun aviolittoakin on takana vasta 28 vuotta..

      • Heikki heii

        28 vuuen julmuudet takana päin! Anna piialles kädelläs sormitusta kun ei torttu enää maistu.


    • Rakkaudenlahja

      No jo on aikoihin eletty jos puolisolle pitää ystävänpäivälahja ostaa!
      Ettekö ole enemmän kuin ystäviä?
      Rakastava halaus ja suukko poskelle on paras lahja jos jotain pitää ystiksenä antaa

    • elv3

      Ei huono lahja.Sain joululahjaksi mieheltäni tiedon, että "Minulla on toinen nainen. " Olemme viettäneet ihanaa aikaa yhdessä kesämökilläsi, kodissasi, sinun ollessasi työmatkoilla"

    • Kakkelson.
    • hapa 57

      Vaimo ja ystävä on kaksi eri asiaa.

    • ǝɥ ǝɥɥƎ

      ¡äʇᴉs ǝuɐԀ

    • yksvaimo

      Jokainen pariskunta tavallaan! Itse en ystävänpäivänä kummempia lahjoja kaipaile, maksimissaan niitä kukkia tai suklaata. Joulut ja synttärit on sitten asia erikseen.

      Ja niinkuin joku jo sanoi niin on hyvä että lahja on saajalle mieluinen

    • lapsen mielinen

      Minä ostin miesystävälleni sydämen päällä istuvat ja pussaavat nallet...sitä en vielä tiedä tykkääkö vai ei...kohtahan tuon tiedän...saa laittaa sitten mihin tahtoo...

    • Yksvaimo

      Niin ja jos haluat niin voithan yllättää ja lähettää kukkia työpaikalle! Varmasti mukava ylläri! Vielä ehdit.

    • sdgasfg

      Ostat vaimollesi HK:n sinisen, pullon kaljaa sekä hammastikkuja.

    • pikku vinkki

      Avioeolla.

      • saa mitä tilaa

        Sellaistako lahjaa toivot siis itsellesi? Avioeroa? Eikös se niin mene, että tee toiselle, kuten haluaist itsellesi tehtävän, eli jos haluat, että SULLE tehdään ja toivotaan hyvää, sitä, mistä itse ilahtuisit, niin tee sinä samoin muille, ja jos toivot, että sinulle ei aiheuteta mielipahaa eikä tehdä vääryyttä, niin älä tee sinäkään niin toiselle!
        Nimimerkki pikku vinkki vissin toivoo itselleen avioeroa??? Toivottavasti saat sellaisen yllätyslahjana, silloin, kun sitä VÄHITEN osaat odottaa, koska toisellekin haluat pahaa!


    • sdfgklöä'

      osta eukolle tekovehje vibralla,jos se on ystävä sulle!

    • kyllästynyt

      Koko ystävänpäivä on vaan rahastusta.
      Ystäviä voi muistaa ihan muutenkin ja muulloinkin.

      • rakastava sydän

        Niksu, kerro, mitä vaimo tykkäsi? Olet sentään ajatellut hänen ilahduttamistaan ja tehnyt sen eteen jotain. Huonon valinnan voi aina pyytää anteeks, että oli vilpitön halu ilahduttaa, mutta epäonnistui ja ehkä viedä sitten vaikka yllätyksenä ruusuja. Pääasia on vilpitön halu ilahduttaa rakasta. Ei vaimojenkaan lahjat miehelleen ole aina onnistuneita.
        Toivon kuitenkin, että vaimosi ilahtuu lahjastasi!
        Emme me muut voi sitä tietää!


      • Anonyymi
        rakastava sydän kirjoitti:

        Niksu, kerro, mitä vaimo tykkäsi? Olet sentään ajatellut hänen ilahduttamistaan ja tehnyt sen eteen jotain. Huonon valinnan voi aina pyytää anteeks, että oli vilpitön halu ilahduttaa, mutta epäonnistui ja ehkä viedä sitten vaikka yllätyksenä ruusuja. Pääasia on vilpitön halu ilahduttaa rakasta. Ei vaimojenkaan lahjat miehelleen ole aina onnistuneita.
        Toivon kuitenkin, että vaimosi ilahtuu lahjastasi!
        Emme me muut voi sitä tietää!

        Ruusuja! Piikikkään kasvin sukupuolielimiä ja vielä ystävälle! On sinulla ohjeet...


    • heinäjuova

      Kuka tykkää kuka ei... minun mielestä moiset auton räpsyttimet ovat mauttomat.

    • Halipusu ;3

      Mulle riittää vaan se, että tiedän poikaystävän rakastavan mua :3
      Eli halit ja suudelmat kelpaa sen kertomaan!

    • Yksvaimo

      Miksi ihmeessä täällä on miinusta annettu? Onkohan antajana olleet sitten sellaiset naiset jotka tahtovat timantteja ystävänpäiväksikin tai ukot jotka olettaa että kotona heruu aina vaikka ei itse mitään tee. Ja pitäshän sen muijan imurin varttakin jaksaa heiluttaa!

      Toista voi kyllä muistaa ihan silloin kun itse tahtoo, mutta vastasin viestiin kun kerran vinkkejä kysyttiin!

    • kivaidea

      Mun mielestä hauska idea,vähän jotain erilaista ku muilla. Mun poikaystävä oli ostanut ison sydämen muotoisen kermakakun

    • voi sinua

      Älä nyt mieltäsi pahoita noista alun viesteistä...varmaan aimosi ymmärtää et rakkaudella ostit!

      • ei ole sitä miestä..

        Pullo punaviiniä ja selkähieronta...kelpais mulle.


      • ei ole sitä miestä..

        Pullo punaviiniä ja selkähieronta...kelpais mulle.


      • Anonyymi
        ei ole sitä miestä.. kirjoitti:

        Pullo punaviiniä ja selkähieronta...kelpais mulle.

        Saisit kun kertoisit osoitteen! Voisin hieroa vähän muualtakin samoilla lämpimillä...
        Sinun Einarisi.


    • Siivekäs

      Hihi, hauskan lahjan ostit. Ripset autolle. x)

    • kfodoodofl

      Naisilta pitäisi kieltää autolla ajaminen kokonaan

    • sanna2

      Kaikkialla muualla maailmassa ystävänpäivä on oikeasti rakastuneiden/ihastuneiden päivä, vaan täällä helvetin takapajulassa se on ystävänpäivä.

      T:muutan pois heti kun pystyn

    • Onnittele ystävänpäivänä oikeita ystäviäsi tai muistele niitä entisiä. Turhaan "muistat" kodinkonetta, joka on otettu ylöspitoa vastaan huolehtimaan kotitaloudesta. Jos heikommalla astialla alkaa joku päivä mopin käyttö vähentymään ja pään aukominen lisääntymään, niin lisäät viikottaista pamputusta joko nahkavehkeellä taikka vaihtoehtoisesti aidolla nokialaisella. Toisin sanoen joko keppiä tai porkkanaa. Näiden käyttämisessä ei kuitenkaan pidä tuijotella kalenteria vaan niiden käyttö tulee annostella tarpeen mukaan.

      Ystävät ovat ajan myötä saavuttaneet tietynlaisen luottamuksen toisiinsa. Ystävyys ei ole pelkkää taloudellisten etujen ja hyvinvoinnin maksimointia, kuten avioliitto. Ystävyyteenkin kuuluu vastavuoroisuus, mutta vaimon pamputtaminen vie aikaa ja rasittaa kehoa. On ymmärrettävää, ettei perheensä hyvinvoinvoinnista huolehtiva mies aina ehdi ystävyyden vaatimaan vastavuoroisuuteen. Tämän vuoksi ystävänpäivä onkin erinomainen muistutus kaikille tunnollisille aviomiehille. Vaimon voi aina vaihtaa, mutta kaveria ei jätetä. Olisi jokseenkin käsittämättömän harhautunutta muistaa vaimoaan juuri tuona päivänä.

    • :-)

      Hyvä idea vaimon autolle räpsyttimet, mutta mitäs ite sait lahjaksi ? Toivottavasti paljon haleja ja rakkautta, joka varmaan riittäisi myös vaimollesi.

      • Epärehellisyys on in?

        Vaimosi varmaan ilahtuisi,jos häippäset ystävänpäiväksi vieraisii naisiin ja kerrot vaimolle,et veny kokous kaksipäiväisex.


    • Umpiniekeri

      Tilaa vaimollesi lahjaksi hyvinvarusteltu Ugandan poika. Kyllä ilahtuu ja saahan siinä kulahtanut parisuhdekin uutta potkua

      • Pertti 66

        Itsellä ei enää seiso, maksoin vaimolle panoloman Gambiaan. Saan katsoa olympialaisia rauhassa ja vaimo saa kerrankin isoa munaa.


    • ttuukkilla

      Ämmät mitään lahjoja tarvi. Olkoot onnellisia että ovat onnistuneet saamaan miehen. Kyllänäinon..

    • No ei siinä

      Paras lahja on panna takaapäin

    • vai kuinka?

      eihän vaimo ole ystävä, vaan rakas puoliso..

    • mira 19
      • Bless

        Olet siis 19 kertainen mira!? Onneks olkoon!


    • EI VAIMON PÄIVÄÄ

      EIMITÄÄN,VAIN YSTÄVILLE!

    • Unelma nainen

      Minä en ikinä vaadi poikaystävältäni\mieheltäni
      koskaan mitään lahjaa, mihin kuluu rahaa
      minulle riittää vain se että hän on vierelläni.

    • Erkki46

      Irtoruusuja ja suklaata minä annan aina ja joka viikonloppu.

    • johas on....

      Mikä hemmatan ystävänpäivä?. Ollaan vaimon kanssa oltu 19 vuotta yhdessä eikä sitä erikseen tarvi juhlia. Ainakaan määrättynä päivänä. Jos ei viihdyttäisi yhdessä oltaisi varmaan jo erottu...

      • dear wife forever

        Ostin Fiskarsin halkaisukirveen. Helpottuu sunapuiden teko vaimolta. Oli tyy-
        tyväinen, siis vaimo ei kirves.


    • eri mies

      Minun lahja on seksiä eri asenossa noin puolituntia nykyttelyä.

    • varmavinkki11

      Alushousut on varma lahja. Mieluummin käytetyt. Aina parempi jos sattuu olemaan vielä naapurin rouvan. Siinä sitä riittääkin sitten puheenaihetta koko ystävänpäiväksi.
      Voit joutua vielä juoksukilpailuunkin vaimosi kanssa. Laita kuitenkin ennen lahjan luovuttamista kaikki teräaseet piiloon.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      370
      4599
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      85
      1865
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1610
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      214
      1403
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1400
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1371
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1357
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1235
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe