Voi kumpa jollakin suloisella tytöllä olisi sama haave :3 Voitas toteuttaa se kahdestaan ilman että kukaan muu tietää... Ja hyvin hitaasti, hellästi :)
Haluisin rakastelemaan...
26
401
Vastaukset
- <><><><><>
Nyt oon märkänä, kiitos sun :3
Tämä aihe kylläkin kuuluisi tuonne Seksi-kategoriaan.
Seksi-katergoria on K-18.
- aaaw
ihanaa ois :D
- JGBZ6890
Vittu tää on kyllä paras pitkää aikaa.... :-D
Joo tääl ois kans yks lempee nallekarhu kuka vois jakaa rakkauttansa jollekki söppänälle... :3 nallekarhu siitä että oon miehekäs lempeäluonteine ja pidän huolen että mussukka kokee ittensä rakastetuks... :3- Oiiiii
Miks kaikki pojat ei voi olla tollasia :))
- JGBZ6890
Oiiiii kirjoitti:
Sen takia että tytöt meinaa tykätä vaa näistä pahoista pojista... :s
- Suurin osa
Oiiiii kirjoitti:
On. Ainakin mun poikaystävistä.
- bullspit
koska kukaan ei kestä sitä. Itekkin olen luonteeltani rauhallinen ja toisia huomioon ottava (muut ennen minua) mutta seksin aikana aivot menevät ylikierroksille ja kaikki tämä lempeys ja varovaisuus katoaa. Seksi pimentää loogisen ajattelun hetkellisesti vaikkei haluisikaan
- tiiän
Kyllä pojat osaa hellästikin rakastella :)) ^^
- Nautintoa :')
Oon tyttö ja haluisin todellakin rakastella :3 se on niin kaunis asia
- roundaworld
Onks kik
- Moi!
roundaworld kirjoitti:
Onks kik
Onks Kuopiosta ketään tyttöö kuka haluis kans olla tolleen mun kanssa? ;)
- lisää tietoi
Moi! kirjoitti:
kerro lisää nii maybe ;)
- kisuliiii
Moi! kirjoitti:
Kerro itestäs lisää nii ehkäpä ois kuuma kuopiolaine kisu jo oottaa ;)
- Moi!
kisuliiii kirjoitti:
Okei no oon aika hyväkuntonen ja mukavannäkönenkin (monet sanoneet söpöksi), mutten mikään kauheen iso ja lihaksikas. Sellanen 180 pitkä. Aika rauhallinen, huumorintajunen ja romanttinen :) En polta tai juo. Haluisin kans olla tytölle hellä ja nauttia hänen kanssaan :)
- saukken
kisuliiii kirjoitti:
Laita viestii :) -> Saukken
- Ohoh.
saukken kirjoitti:
Laita viestii :) -> Saukken
Vai homopoika se siellä? Mees takasin kaappiin niinkun ois jo!
- homp peli
Ohoh. kirjoitti:
Vai homopoika se siellä? Mees takasin kaappiin niinkun ois jo!
no hui
- hyi.
homot puhuu tolleen toisilleen, ei kunnon miehet. kunnon miehet ei puhu, ne panee. ja nainen vaan ottaa vastaan sen mitä mies antaa, vikisemättä.
- asfdgasg
On täälläkin kyllä saatanan älykästä porukkaa. Luuletteko te oikeesti täältä löytävänne jonkun?
- älä jauha
Mee sit pois jos et kaipaa seuraa.
- Joo.
Tää palsta on tosi pervo nykyään.
- Kaikki haluaa
Mut harva pääsee. Se on fakta.
- Blood-Staz
Puhutaan rakastelemisesta... Johon päädytään tuntemattoman kanssa suomi24:sesta.
Hienoa, jatkakaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2206727Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442897- 442357
- 972194
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382051Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2321510- 871494
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131376Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j71335Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä3901299