Etsitään satunnaisesti lastenhoitajaa, Jyväskylä

Hoitajaa kaivataan

Hei!
Haemme lapsillemme hoitajaa kotiimme Kuokkalaan. Lapset ovat iältään 6-vuotias ja kohta 2-vuotias. Tarvitsisimme hoitajaa satunnaisesti päivällä tai viikonloppuna. Myös joskus olisi kiva,jos voisit hoitaa lapsia yön yli.

Laitatko yhteystietosi tähän alle :)

10

390

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihkuli83
    • eveliiina

Heippa !
      Olen 16- vuotias tyttö (toukokuussa 17)Jyväskylästä ensimmäisen vuoden sosiaali- ja terveysalan opiskelija .
      Ota yhteyttä jos viellä tarvitset hoitoapua!
      [email protected]

• hoitoapua:)

Hei,

Olen 22-vuotias opiskelija. Monen ikäisiä ja luonteisia lapsia on tullut hoidettua. Pidän lapsista kovasti ja tulenkin heidän kanssaan hyvin toimeen.

Jos on vielä tarvetta luotettavalle ja mukavalle hoitajalle, laita sähköpostia niin kerron itsestäni enemmän yksityisesti :)

[email protected]

• lastenhoitajavaihtoehto

Hei. Asn kuokkalassa, olen 16vuotias kuokkalan pellolla käyvä ja asyntolassa asuva opiskelija. Tulen erittäin hyvin toimeen nuorten kanssa ja koke,usta on ennenkin ollut

• LapsellePirteäHoitaja:)

Hei! Asun kuokkalan pellolla ja käyn koulua myös siellä.
      Asun asuntolassa ja minulla on yleensä 12:00 asti koulua, joten aikaa on minulla yllinkyllin! Olen luotettava ja tosissani pidän lapsista huolta.

Toivottavasti voin olla avuksi!
      [email protected]

• nmk

.

• Lastenhoitotöitä

Hei muistakaa myös ilmoittaa työnhaustanne tai työtarjouksesta tuonne Care.comiin. Tuntuu kasvavan jatkuvasti ja varsinkin lastenhoidon saralla löytyy töitä vaikka kuinka. https://fi.care.com/ :)

• -asdf

asfas

• hoitoapua

Hei!
      Käyn koulua Kristillisellä opistolla, Kuokkalan pellolla! Asun siellä viikot asuntolalla!
      Opiskelen lapsi- ja perhetyö alalla ensimmäistä vuotta!
      Jos on vielä hoitajalle tarvetta, voit ottaa yhteyttä sähköpostiin!
      [email protected]

• TosiTarkoituksella1235

Moi! Minä otan hoitoon täysi-ikäisiä naisia tositarkoituksella.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      121
      1825
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1618
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      51
      1185
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      46
      1062
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      949
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      866
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      866
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      800
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      788
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      38
      787
    Aihe