raskaanako??

mimmi97

Tilanteeni on tämä: Viime kuukautiseni alkoivat 12.1 ja 26.1 harrastin suojaamatonta seksiä.. Mun piti hakea jälkiehkäsy mutta se sitten unohtu.. Eilen piti kuukautiseni alkaa mutta ei oo näkynyt.. Mulla on lauantaista asti ollu kokoajan kauhea väsymys.. Tänään kun olin ollut hereillä 7tuntia niin ihan taju pois eli melkein nukahdin istualtani kun olin kylässä.. Eilen alkoi menkka krampit mutta ei vaan verta näy.. Kuinka todennäköistä että olen raskaana??

13

133

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • erps

      noh taisi kyllä yhdyntä osua aika lähelle ovulaatiota... Joten ihan hyvin voit olla raskaana. Mut ei kai ne useimmilla nyt ihan päiväntarkasti tuu ne kuukautiset joten odota nyt vielä muutama päivä ja käy sitten hakemassa testi.

      En kyllä ymmärrä miten voi "unohtua" jälkiehkäisy jos tuohon aikaan kiertoa sekstaa ilman ehkäisyä... Turha on sitten jälkikäteen inistä.

      Tsemppiä sulle!

      • mimmi97

        Mun kuukautiset tulee aina ajallaan tai päivää ennempää.. Oli vaan niin paljon tekemistä ettei ''muistanu'' sitä hakee..


    • Ette ole kypsiä

      Toivottavasti et ole.

    • mimmi97

      Menkat edelleen myöhässä ja tänään tai siis eilen tuli ruskea läntti siteeseen.. Mitäköhän tää oikee on??

      • Kasvavan tyttö aikui

        Joku sp-tauti vaan. Ei onneksi pahin eli vahinko.


    • erps

      no toivon mukaan tuhru enteilee kuukautisia, mutta tuhrutus kuuluu myös alkurasauteen. Tee nyt vaan se testi niin saat vastauksen

    • mimmi97

      Nyt tulee oikeen kunnon menkka verta..

      • ewtter

        Jos tuo 97 viittaa ikääsi, niin eiköhän olisi aika hommata ne e-pillerit? Mielellään vielä tuplaehkäisy, kondomi sekä pillerit. Ei mitään järkeä heittää hukkaan nuoruutta seksikokeilujen vuoksi. Toivottavasti tästä opit jotain!


    • erps

      no taisit siis välttää vahinkoraskauden

      • 12/32

        Huh....jatkossa käytä kortsua!


    • mimmi97

      Tuo 97 nimimerkissäni ei ole ikääni viittaava numero.. Pelaan jalkapalloa ja siinä peli numeroni on 97.

      • Valmentajasi

        Paljonko ikäs on ja parisuhteen laatu ja kesto?


      • Jos vaihtaisit 69,

        ei tulisi ongelmia, kun et osaa ehkäisyvälineitä käyttää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      17
      1225
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1159
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1154
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1118
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1114
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1105
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      Hämähäkit, kotilot ja hyönteiset
      1
      1100
    Aihe