raskaanako??

mimmi97

Tilanteeni on tämä: Viime kuukautiseni alkoivat 12.1 ja 26.1 harrastin suojaamatonta seksiä.. Mun piti hakea jälkiehkäsy mutta se sitten unohtu.. Eilen piti kuukautiseni alkaa mutta ei oo näkynyt.. Mulla on lauantaista asti ollu kokoajan kauhea väsymys.. Tänään kun olin ollut hereillä 7tuntia niin ihan taju pois eli melkein nukahdin istualtani kun olin kylässä.. Eilen alkoi menkka krampit mutta ei vaan verta näy.. Kuinka todennäköistä että olen raskaana??

13

236

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • erps

noh taisi kyllä yhdyntä osua aika lähelle ovulaatiota... Joten ihan hyvin voit olla raskaana. Mut ei kai ne useimmilla nyt ihan päiväntarkasti tuu ne kuukautiset joten odota nyt vielä muutama päivä ja käy sitten hakemassa testi.

En kyllä ymmärrä miten voi "unohtua" jälkiehkäisy jos tuohon aikaan kiertoa sekstaa ilman ehkäisyä... Turha on sitten jälkikäteen inistä.

Tsemppiä sulle!

• mimmi97

Mun kuukautiset tulee aina ajallaan tai päivää ennempää.. Oli vaan niin paljon tekemistä ettei ''muistanu'' sitä hakee..

• Ette ole kypsiä

Toivottavasti et ole.

• mimmi97

Menkat edelleen myöhässä ja tänään tai siis eilen tuli ruskea läntti siteeseen.. Mitäköhän tää oikee on??

• Kasvavan tyttö aikui

Joku sp-tauti vaan. Ei onneksi pahin eli vahinko.

• erps

no toivon mukaan tuhru enteilee kuukautisia, mutta tuhrutus kuuluu myös alkurasauteen. Tee nyt vaan se testi niin saat vastauksen

• mimmi97

Nyt tulee oikeen kunnon menkka verta..

• ewtter

Jos tuo 97 viittaa ikääsi, niin eiköhän olisi aika hommata ne e-pillerit? Mielellään vielä tuplaehkäisy, kondomi sekä pillerit. Ei mitään järkeä heittää hukkaan nuoruutta seksikokeilujen vuoksi. Toivottavasti tästä opit jotain!

• erps

no taisit siis välttää vahinkoraskauden

• 12/32

Huh....jatkossa käytä kortsua!

• mimmi97

Tuo 97 nimimerkissäni ei ole ikääni viittaava numero.. Pelaan jalkapalloa ja siinä peli numeroni on 97.

• Valmentajasi

Paljonko ikäs on ja parisuhteen laatu ja kesto?

• Jos vaihtaisit 69,

ei tulisi ongelmia, kun et osaa ehkäisyvälineitä käyttää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?

Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?
      Ikävä
      337
      32680
    2. Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa

Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?
      Ikävä
      63
      2573
    3. Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä

Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien
      Yhteiskunta
      79
      2050
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Tämä ketju on sitä varten.
      Ikävä
      207
      1777
    5. Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?

Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes
      Maailman menoa
      168
      1688
    6. Varmaan koet, ettet ole tehnyt mitään väärää

Mutta olet sinä tehnyt.
      Ikävä
      55
      1514
    7. Persut päättivät hiilivoimaloiden alasajosta

Persut ovat Suomen kansan vastainen putinistiporukka, josta nyt maksamme kovaa hintaa.
      Maailman menoa
      99
      1271
    8. Mitä ajattelet hänestä

Millaisena pidät kaivattuasi?
      Ikävä
      122
      1078
    9. Sinkkusiskoni pliis kertokaa

Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex
      Sinkut
      103
      1031
    10. Tapettu

On joku kangaskadulla perjantaina
      Sotkamo
      31
      997
    Aihe