raskaanako??

mimmi97

Tilanteeni on tämä: Viime kuukautiseni alkoivat 12.1 ja 26.1 harrastin suojaamatonta seksiä.. Mun piti hakea jälkiehkäsy mutta se sitten unohtu.. Eilen piti kuukautiseni alkaa mutta ei oo näkynyt.. Mulla on lauantaista asti ollu kokoajan kauhea väsymys.. Tänään kun olin ollut hereillä 7tuntia niin ihan taju pois eli melkein nukahdin istualtani kun olin kylässä.. Eilen alkoi menkka krampit mutta ei vaan verta näy.. Kuinka todennäköistä että olen raskaana??

13

222

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • erps

noh taisi kyllä yhdyntä osua aika lähelle ovulaatiota... Joten ihan hyvin voit olla raskaana. Mut ei kai ne useimmilla nyt ihan päiväntarkasti tuu ne kuukautiset joten odota nyt vielä muutama päivä ja käy sitten hakemassa testi.

En kyllä ymmärrä miten voi "unohtua" jälkiehkäisy jos tuohon aikaan kiertoa sekstaa ilman ehkäisyä... Turha on sitten jälkikäteen inistä.

Tsemppiä sulle!

• mimmi97

Mun kuukautiset tulee aina ajallaan tai päivää ennempää.. Oli vaan niin paljon tekemistä ettei ''muistanu'' sitä hakee..

• Ette ole kypsiä

Toivottavasti et ole.

• mimmi97

Menkat edelleen myöhässä ja tänään tai siis eilen tuli ruskea läntti siteeseen.. Mitäköhän tää oikee on??

• Kasvavan tyttö aikui

Joku sp-tauti vaan. Ei onneksi pahin eli vahinko.

• erps

no toivon mukaan tuhru enteilee kuukautisia, mutta tuhrutus kuuluu myös alkurasauteen. Tee nyt vaan se testi niin saat vastauksen

• mimmi97

Nyt tulee oikeen kunnon menkka verta..

• ewtter

Jos tuo 97 viittaa ikääsi, niin eiköhän olisi aika hommata ne e-pillerit? Mielellään vielä tuplaehkäisy, kondomi sekä pillerit. Ei mitään järkeä heittää hukkaan nuoruutta seksikokeilujen vuoksi. Toivottavasti tästä opit jotain!

• erps

no taisit siis välttää vahinkoraskauden

• 12/32

Huh....jatkossa käytä kortsua!

• mimmi97

Tuo 97 nimimerkissäni ei ole ikääni viittaava numero.. Pelaan jalkapalloa ja siinä peli numeroni on 97.

• Valmentajasi

Paljonko ikäs on ja parisuhteen laatu ja kesto?

• Jos vaihtaisit 69,

ei tulisi ongelmia, kun et osaa ehkäisyvälineitä käyttää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi persut eivät häädä mamuja pois Suomesta?

Sitä vartenhan persut äänestettiin valtaan. Nyt valta on persuilla. Mamut nostaa työttömyyskorvauksia. Persut huutaa mam
      Maailman menoa
      248
      6237
    2. Eduskunnan setämiehet eivät häiritse

Porvariston sedät kertoivat kuorossa, että eivät tiedä häirinnästä mitään.
      Maailman menoa
      89
      5139
    3. KL - Sähköautoilu aiheuttaa lisäkustannuksia muille tehopiikkimaksujen muodossa!

Kauppalehti 15.1.2026 Kommentti / Sähköautoista tuli ongelma – Uusi ”vero” uhkaa Kun perhe ostaa sähköauton ja laittaa
      Hybridi- ja sähköautot
      16
      4349
    4. Sanna Marinille pedataan paluuta pääministeriksi?

Näyttäisi mylly lähteneen käyntiin nyt toden teolla. Nykyiset oikeistodemarit haukutaan vasemmistodemareiden toimesta ni
      Maailman menoa
      142
      3113
    5. Jaguar i pace sähköauto hajosi. Jopa 100 tonnia akun vaihto. Edullisia kilometrejä

https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/fcaa5ae4-c04d-414d-ac54-dab991758b2e Tuo että sähköautossa ei lämmitys toimi on
      Hybridi- ja sähköautot
      12
      3081
    6. Silminnäkijät kertovat IS:lle useista törkeistä SDP:ssä tapahtuneista häirintätapauksista.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011749874.html Silminnäkijöiden Iltasanomille kertomusten mukaan SDP:ssä on tapahtu
      Maailman menoa
      165
      2594
    7. Muistakaa demarit, että TE petitte, ei vihreät tai vas.liitto

Te veitte eduskunnasta turvallisen tilan, veditte sen viemäristä alas. Te demarit, itsensä ylentäneet moraalinvartijat,
      Maailman menoa
      86
      2543
    8. Nainen, kaiken aikaa olin yläpuolella

Ja olen edelleen kaiken yläpuolella. Ja niin on aina oleva. :/
      Ikävä
      174
      1724
    9. Oletko ollut

Oletko omasta mielestäsi ollut sokea asioille?
      Ikävä
      46
      1679
    10. Bussipysäkki katos!

Mitäpä mieltä uudesta katoksesta?
      Suomussalmi
      68
      1515
    Aihe