raskaanako??

mimmi97

Tilanteeni on tämä: Viime kuukautiseni alkoivat 12.1 ja 26.1 harrastin suojaamatonta seksiä.. Mun piti hakea jälkiehkäsy mutta se sitten unohtu.. Eilen piti kuukautiseni alkaa mutta ei oo näkynyt.. Mulla on lauantaista asti ollu kokoajan kauhea väsymys.. Tänään kun olin ollut hereillä 7tuntia niin ihan taju pois eli melkein nukahdin istualtani kun olin kylässä.. Eilen alkoi menkka krampit mutta ei vaan verta näy.. Kuinka todennäköistä että olen raskaana??

13

304

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • erps

noh taisi kyllä yhdyntä osua aika lähelle ovulaatiota... Joten ihan hyvin voit olla raskaana. Mut ei kai ne useimmilla nyt ihan päiväntarkasti tuu ne kuukautiset joten odota nyt vielä muutama päivä ja käy sitten hakemassa testi.

En kyllä ymmärrä miten voi "unohtua" jälkiehkäisy jos tuohon aikaan kiertoa sekstaa ilman ehkäisyä... Turha on sitten jälkikäteen inistä.

Tsemppiä sulle!

• mimmi97

Mun kuukautiset tulee aina ajallaan tai päivää ennempää.. Oli vaan niin paljon tekemistä ettei ''muistanu'' sitä hakee..

• Ette ole kypsiä

Toivottavasti et ole.

• mimmi97

Menkat edelleen myöhässä ja tänään tai siis eilen tuli ruskea läntti siteeseen.. Mitäköhän tää oikee on??

• Kasvavan tyttö aikui

Joku sp-tauti vaan. Ei onneksi pahin eli vahinko.

• erps

no toivon mukaan tuhru enteilee kuukautisia, mutta tuhrutus kuuluu myös alkurasauteen. Tee nyt vaan se testi niin saat vastauksen

• mimmi97

Nyt tulee oikeen kunnon menkka verta..

• ewtter

Jos tuo 97 viittaa ikääsi, niin eiköhän olisi aika hommata ne e-pillerit? Mielellään vielä tuplaehkäisy, kondomi sekä pillerit. Ei mitään järkeä heittää hukkaan nuoruutta seksikokeilujen vuoksi. Toivottavasti tästä opit jotain!

• erps

no taisit siis välttää vahinkoraskauden

• 12/32

Huh....jatkossa käytä kortsua!

• mimmi97

Tuo 97 nimimerkissäni ei ole ikääni viittaava numero.. Pelaan jalkapalloa ja siinä peli numeroni on 97.

• Valmentajasi

Paljonko ikäs on ja parisuhteen laatu ja kesto?

• Jos vaihtaisit 69,

ei tulisi ongelmia, kun et osaa ehkäisyvälineitä käyttää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      96
      2636
    2. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      198
      1011
    3. Mitä ajattelit ensimmäisenä kun

näit kaivattusi ekaa kertaa?
      Ikävä
      57
      816
    4. Sofia teki aika pahat oharit

Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      769
    5. Mikä on toinen nimesi?

Tiedätkö naisen?
      Ikävä
      58
      660
    6. Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla

Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?
      Kuhmo
      18
      571
    7. Mies, toivotko että kaivatullasi

olisi vähän isommat rinnat? Kuinka paljon isommat olisi kivat?
      Ikävä
      51
      545
    8. Mikä on sun ja kaivattusi nimen viimeinen kirjain?

Välillä näin päin...
      Ikävä
      40
      534
    9. Peräännytkö nainen vai mitä sanot

Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?
      Ikävä
      52
      504
    10. Mitä nainen tekisit J-miehen kanssa?

Jos saisit juoksemalla kiinni?
      Ikävä
      55
      495
    Aihe