raskaanako??

mimmi97

Tilanteeni on tämä: Viime kuukautiseni alkoivat 12.1 ja 26.1 harrastin suojaamatonta seksiä.. Mun piti hakea jälkiehkäsy mutta se sitten unohtu.. Eilen piti kuukautiseni alkaa mutta ei oo näkynyt.. Mulla on lauantaista asti ollu kokoajan kauhea väsymys.. Tänään kun olin ollut hereillä 7tuntia niin ihan taju pois eli melkein nukahdin istualtani kun olin kylässä.. Eilen alkoi menkka krampit mutta ei vaan verta näy.. Kuinka todennäköistä että olen raskaana??

13

234

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • erps

noh taisi kyllä yhdyntä osua aika lähelle ovulaatiota... Joten ihan hyvin voit olla raskaana. Mut ei kai ne useimmilla nyt ihan päiväntarkasti tuu ne kuukautiset joten odota nyt vielä muutama päivä ja käy sitten hakemassa testi.

En kyllä ymmärrä miten voi "unohtua" jälkiehkäisy jos tuohon aikaan kiertoa sekstaa ilman ehkäisyä... Turha on sitten jälkikäteen inistä.

Tsemppiä sulle!

• mimmi97

Mun kuukautiset tulee aina ajallaan tai päivää ennempää.. Oli vaan niin paljon tekemistä ettei ''muistanu'' sitä hakee..

• Ette ole kypsiä

Toivottavasti et ole.

• mimmi97

Menkat edelleen myöhässä ja tänään tai siis eilen tuli ruskea läntti siteeseen.. Mitäköhän tää oikee on??

• Kasvavan tyttö aikui

Joku sp-tauti vaan. Ei onneksi pahin eli vahinko.

• erps

no toivon mukaan tuhru enteilee kuukautisia, mutta tuhrutus kuuluu myös alkurasauteen. Tee nyt vaan se testi niin saat vastauksen

• mimmi97

Nyt tulee oikeen kunnon menkka verta..

• ewtter

Jos tuo 97 viittaa ikääsi, niin eiköhän olisi aika hommata ne e-pillerit? Mielellään vielä tuplaehkäisy, kondomi sekä pillerit. Ei mitään järkeä heittää hukkaan nuoruutta seksikokeilujen vuoksi. Toivottavasti tästä opit jotain!

• erps

no taisit siis välttää vahinkoraskauden

• 12/32

Huh....jatkossa käytä kortsua!

• mimmi97

Tuo 97 nimimerkissäni ei ole ikääni viittaava numero.. Pelaan jalkapalloa ja siinä peli numeroni on 97.

• Valmentajasi

Paljonko ikäs on ja parisuhteen laatu ja kesto?

• Jos vaihtaisit 69,

ei tulisi ongelmia, kun et osaa ehkäisyvälineitä käyttää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?

Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?
      Ikävä
      169
      5467
    2. rakastan jotakin

en uskalla sanoa sitä täällä ääneen
      Ikävä
      11
      4238
    3. Vedonlyöntiä .

Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka
      Ähtäri
      51
      3685
    4. Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi

pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?
      Ikävä
      103
      2995
    5. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      79
      2678
    6. Hei Antti. Minähän varoitin jo 2 v sitten, ettei sinusta tule pääministeriä, vaikka kuinka

voittaisit vaalit. Vasurit ovat aina puukottaneet toisiaan selkään, eivät koskaan edestäpäin. Marinistit varsinkin IL t
      6
      2138
    7. Minkä tunteen tunnet

juuri nyt? ap kiitollisuuden.
      Tunteet
      44
      1465
    8. Uusnatsien ilkivalta Joensuussa jatkuu.

Saavat mellastaa persujen suojissa miten haluavat. Särkevät ja tuhoavat toisten omaisuutta, tähän on johtanut persujen m
      Joensuu
      12
      1398
    9. Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?

Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos
      Tv-sarjat
      62
      1244
    10. Päivi Räsänen sai kutsun kongressiin todistajaksi.

Pystyykö Päivi pysymään totuudessa ja kertomaan kongressille, että raamattu ei ole lakikirja jota pitäisi noudattaa poli
      Maailman menoa
      409
      1224
    Aihe