aloitin itsetyydytyksen 11-vuotiaana, oonko epänormaali?

DOnntMi

Miten tuntuu kaikki tyydyttää itseään vasta yläasteella, onko ketään joka ois tyydyttänyt jo ala-asteella? joskus viidennellä vaikka?

37

4157

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hjkugikh

En minä muista koska alotin. Varmaan jo vaippaiässä. Tietysti en tienny sille nimee.

• johtuu varmaan siitä, että suurimmalla osalla murrosikä alkaa vasta siinä 12-14 ikäsenä ja samoihin aikoihin monet vasta aloittaa itsetyytyksen.
      en kuitenkaan näe siinä mitään poikkeavaa jos joku aloittaa utsetyydyksen jo aikaisemmin. toiset vain yksinkertaisesti tutustuvat kehoonsa ja sitä kauttaa saatavaan mielihyvään aikaisemmin kuin toiset. ei se ole mitenkään poikkeavaa tai outoa. tunnen henk.kohtasesti monia nuoria, jotka aloittaneet itsetyydytyksen hyvin varhain.

• jännnnnä

Et oo sama täällä aloitin sillo ku murrosikä alko ku olin 10.5 v ja oon poika

• nojuu..

Ite alotin 3. Luokalla:D Ny 6.luokalla (tyttö syntyny joulukuussa en vieläkään kovin kehittynyt)

• Läskipervo

Ite alotin kolmosel, ei mitenkää outo tuo sinun tapaus siis... Kasi luokkalaine tyttö oon, jos jotakuta kiinnostaa...

• öervopaska

Itse aloitin yhdeksänvuotiaana. Ei se ole kummallista :)

• minä

Ite alotin viime vuoden lokakuussa oon 12 ja joka päivä vetelen käteen

• minä

Ite alotin viime vuoden lokakuussa oon 12 ja joka päivä vetelen käteen

• joo, olen tosikko

Oot ihan normaali riippumatta siitä ootko tyttö vai poika.

• hoppari 15v

mä oon 15v poika ja alotin jotain 11-12v samaan aikaan mulla ekat lökäri farkut

• nyt14..

tää ei oo trolli vaa oikeesti mä aloin itsetyydyttää sillotällö 7-vuotiaan xdxd älkää naurako mut sillo sain tietää mitä se on nii...

• Henriikka Hopo

No hyvä tavaton sentään, jotkuthan aloittaa jo vaippaiässä. Itsekin muistan miten sormeilin pikkuista pimpsaani jo kolmen neljän vanhana, mutta eka orgasmi tuli "vasta" kymmenvuotiaana.

• Minkä nuorena oppii,...

Vanhaa keskustelua nostelen läpällä,mutta juu itsehhän muistan ekan yksittäisen kerran päiväkodista siinä viiden vanhana. Päiväunien aikaan rupesin hieromaan pikkupippeliäni, ja vielä useammankin kerran.

• alotin 11v

• Oon 15/06 poika ja runkkaan ain välil, penkkaan myös 100kg

• Anonyymi

Mä ite alotin joskus 5v. Itsetyydyttään kun päiväunet eskarissa nii siellä peiton alla sitte tungin sormiini pilluun ja siinä 7v. Kavereiden kanssa kimpassa tungettiin jotain esineitä ja toisten sormii pilluihin ja sillo sain ekan orkun ja sitte 9v. Itsetyydytin enemmän yksin ja nyt siis 12v. Tytsy

• Anonyymi

Ite ainaki jo 5luokalla

• Anonyymi

Itekki

• Anonyymi

Aloitin 8 vuotiaana kaverin opettamana joka oli hieman vanhempi ja olen poika.

• Anonyymi

mä alotin itsetyydytyksen joskus kerhossa et ei siin mitää ja olin silloin jotai 4–5 v että et oo epänormaali oon nyt 11 v tyttö

• Anonyymi

Moi onko sulla snäppi jos on voitko laittaa

• Anonyymi

Ite aloitin 12 vuotiaana. Murrosikä alko tossa reilu 11 vuotiaana. Olin löytänyt netistä tämän palstan runkku keskustelut ja muutenki kuullut mitä se meinaa et siitä se lähti?😅 Joskus vaa samal lukiessani täältä juttui ku olin yksin kotona vaik en tavallaan tajunnutkaan mitä tein🤣

• Anonyymi

Ekat kerrat oli joskus 4 vuotiaan mulla oli sellanen tur vaistuin missä se turvavyö tuli suoraan sne jutun päälle siinä sitten vertasin niin Ai että tuntui hyvältä mutsi kysy sillon että mitä mä teen mä sanoin että vertaan ihan pikkasen noloo ja siis en tiennyt sillon ees mitä se oli sen jälkeen varmaan oon 11 vuotiaana runkannut

• Anonyymi

Turvaistuin sori kirjotusvirhe

• Anonyymi

Ite aloitin joskus 3 luokalla joten et oo

• Anonyymi

Ite aloin säännöllisesti tyydyttään 10v sen jälkeen kun keksin koko homman.

• Anonyymi

Alotin 2. Luokal oob ny 15 ja hakkaan jokapäivä

Eliet

• Anonyymi

Ite alotin 3 luokan puolivälissä että et oo outo

• Anonyymi

Monet alkavat jo 10v ja loput pojista kun huomaavat kalun seisovan jatkuvasti, et ole outo tai poikeus, ihan normaalia se on.

• Anonyymi

Kyllä mulla oli jo päiväkodissa sormet pikkareiden alla tai hinkkasin pehmoleluun tai tyynyyn. Eihän sitä sillon tiennyt mitä teki mutta jo silloin lopussa tuli sellainen selkeä hyvän olon tunne. Siitä asti oon leikkinyt pimpillä ja tyydyttänyt. Murrosikä alkoi 10-11 vuotiaana. Sitten alkoi ymmärtää pikkuhiljaa mistä oli kyse ja mitä teki. Aiemmin olin vaan tajunnut että sitä tehdään yksin ja salassa.

• Anonyymi

Paappa tutti viellä suuhun. Noita asioita kerkiää opetella vähän myöhemmällä iällä!

• Anonyymi

ite aloitin siinä 11-12 vuotiaana kans, about samaan aikaan kun murrosikä alko

• Anonyymi

Kyllä sitä pippeliä on tullut aina räplättyä, venytettyä ja tutkittua. Pippeli myös seisonut aina kun muistan. Murrosiässä sitten vähön hommat muuttui kun alkoi prinssinakki kasvaa

• Anonyymi

Minä aloitin 9-10vuotiaana

• Anonyymi

Mä aloitin jo ala-asteella, koska murrosikäni alkoi ala-asteella.
      Viidennen ja kuudennen välisenä kesänä vetelin käteen jo kuin "vanha mestari".
      Oli vielä aika hyvä motivoija siihen hommaan, naapuritalossamme asui tuolloin 27-vuotias ja todella kaunis nainen, jonka kanssa usein tuli käytyä saunomassakin ja sain siinä samalla sivusilmällä ja joskus enempikin katsella hänen kroppaansa.
      Pimppakin oli todella kaunis, täyteläisen näköiset huulet ja vaaleat karvat.
      Todella upea näky, silloin varsinkin, kun istui jossain saunan rappusilla jäähdyttelemässä jalat koukussa ja hieman levällään..
      Eli ei kaikki tyydytä itseänsä yläasteella/aloita silloin vasta.
      Yllättävänkin moni aloittaa jo just siinä viidennen tai kuudennen luokan aikana.

• Anonyymi

Kantsii muistaa että kaikki ei aina kehtaa vastata rehellisesti kun kysellään itsetyydytyksestä. Osalle se on vieläkin vähän jotenkin nolo juttu, varsinkin jos omasta mielestään on alkanut tehdä sitä "liian" aikaisin.

Itse aloitin kunnon runkkailut ihan alakoulun ekoilla luokilla. Alussa oli vähän vaikea oppia kunnon tekniikkaa, mutta isoveli näytti mallia kun olin 8v. Tuntuu vähän omituiselta ajatukselta että joku ryhtyisi näihin puuhiin vasta yläasteella. Ehkä ne tarkoittavat ekaa siemensyöksyä, mutta se taas on ihan eri asia.

• Anonyymi

Minä myös kikkelileikit kavereiden kanssa siinä 8-9v ja molempien kanssa, kiinnostavinta oli kun kaverilla alko seisoo ja tietysti tytön tavara oli erikoinen ja kiinnostava. 10-11v alkoi kiinnostaa panot, ensin se tehtiin poikien kanssa ja sitten tyttöjen kanssa usein se oli niidenkin kanssa pyllypano. Tytöt olivat kovakouraisia pallejen kanssa, pojat ei, pojat osas paremmin ottaa suuhun. Kyllä varmaan siinä 10v alkoivat viikottaiset runkkaamiset, kuivat orgasmit tuntuivat hyvältä. En oikein tiedä koska ensimmäiset orgamit kavereiden kanssa tuli, kun hommat jostain syystä jäi puolitiehen, mutta mällejä kavereiden kanssa tuli 13v. Edelleen on kimpparunkkausta ja oon kohta 16v, jos myös jotain muutakin. Tytöt nyt korkeintaan antaa sormittaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      145
      5989
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      25
      3686
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      128
      2891
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      47
      2548
    5. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      37
      2351
    6. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      269
      1914
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      25
      1905
    8. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      51
      1848
    9. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1620
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1580
    Aihe