^Otsikko kertoo kaiken^
Minne päin lähdette KESÄLLÄ
51
180
Vastaukset
- Blääh
Ei ikinä lähetä minnekkää ainoo ulkomaa jos oon ollu on ruotsi. Kaikil muil on jotai IPhoneja ja saa jotai kuukausirahaa... Ite saan rahat tekemällä töitä 5€ tuntipalkalla ja omistan jonkun ikivanhan Nokian ja läppärin johon säästin 3 vuotta tehden töitä. Kaikki muut lähtee jonnekki Kanarian saarille tai muualle etelään ja sit mä vaan mätänen kotona tai käyn töissä. Oon siis 15v
- Djshshhss
Se on ku jotkut ei osaa käyttää rahaa
- Poninaama
Pulut söivät kanan.
- Poninaama
Pulut söivät kanan.
- Poninaama
Pulut söivät kanan.
- Poninaama
Pulut söivät kanan.
- ??????
Djshshhss kirjoitti:
Se on ku jotkut ei osaa käyttää rahaa
Viittatko kenties itseesi?
- Elämäntapamälsä
Kesätöihin lähden jos suinkin pääsen. Unkariin viikoksi, muuten ihan täällä kotimaassa aion olla. Kattoo jos jonkun viikonlopun mökillä viettäis.
- $uom€n kan$alain€n
Lisää
- baari boy
$uom€n kan$alain€n kirjoitti:
Lisää
Baarii
- :):Dksks
baari boy kirjoitti:
Baarii
Sun mutsis pilluun!
Ehkä Poriin...
Todennäköisesti olen ihan täällä kotona. Saatan joutua menemään muutamaksi viikoksi iskälle (Hyvästi mielenterveys!)
Töihin! Toivottavasti.
- odotan kesää
Helsinkiin :)
- Simbelkulmio
Mielenkiintoinen kysymys,varmasti ulospäin täältä koneelta pois!
- $uom€n kan$alain€n
Lisää
Varmaan koko kesän kotona ja tietysti mökillämme tipusia katselemassa.
- jovk
En oo varma koska hankalempaa lähteä kun asun maatilalla ja ei eläimiä yksin voi jättää.
Portugaliin pelaamaa jalkapalloo :)
- $uom€n kan$alain€n
LisÄä
- davos
Lontooseen olisi tarkotus lähteä :)
- awwwawwaw
Israeliin :D
- ihunaaa
Viroon tapaamaan erästä ihanaa typykkää. :)) En malta odottaa!! Ja tietenkin matkustella ulkomailla yleisesti. Olen suunnitellut interrailia jos vaan raha ei ole kortilla.
- Stadi <3
TÖIHIN O.O mut iha perus stadi- loma :D Joka päivä shoppailua vaikka 5 € jos ei muute oo massii ja nii ^^
- $uom€n kan$alain€n
Lisää ? #YOLO
- Rugaru
Jos massi riittää saatan painella lappiin
- poni runk
Poni miittii!!
- $uom€n kan$alain€n
poni runk kirjoitti:
Poni miittii!!
Ai katoin ekana et Pori miiti mutta poni miiti missä hel**vetis semmonen ees on :D ja mitä siel ees tehään. Et vaikuta kyllä muutenkaan 5-8 vuotiaalta tytöltä.
- cherry^^
$uom€n kan$alain€n kirjoitti:
Ai katoin ekana et Pori miiti mutta poni miiti missä hel**vetis semmonen ees on :D ja mitä siel ees tehään. Et vaikuta kyllä muutenkaan 5-8 vuotiaalta tytöltä.
Varmaan sammaloidun kotona, tai sitte vietän koko kesän tien päällä kun porukat raahaa mua pitkin Suomea... *ihanaa -.-'*
o.O
- norge
Baariin ja luultavasti autolla norjaan :)
Saksaan. Hitlör is best and ylilauta
Muuten pysyn himas, mutta jokin yksi viikko on sitä, kun meiän isä vie meiät johonkin saatanan asperger-leirille. DISLIKE!!!
- HeKeKee'd
Siiliö HAH! O sul hauskaa hahahh, heehee! HöHÖHhöHööhHÖHÖHÖ! :_D
- Seppooz
Mä lähen ranskaa kuukaudeks :)
- $uom€n kan$alain€n
Ihmisethän on tosi väkivaltasia Ranskassa o: katoin videoita.
- tyttö15v:-)
No Rodokselle ha Kemiin ainaski.:)
- USAA
En minnekään, koska toukokuuksi USA:an. Mökillä tietysti muttei ulkomaille.
- wofbfiie
muutan helsinkii 500km päästä opiskelee 16vuotiaana. :) odotus...
- truebitch
Tallilla suurinpiirtein koko kesä menee. Jumalauta , miks otinkaan hevosen?.. sukulaisille aattelin mennä, hevosen kanssa tietenkin.
- ((()))
Tuntureille
- asxasa
Kait ulos
- Thlr
Todennäköisesti Pariisiin.
- zdkns
Budapest
- Tuulipuku
Torremolinokseen suomibaariin syömään perunamuusia ja jauhelihakastiketta.
- 9 lk tyttö
Koulun ovista ulos jättäen ne ikuisesti taakseni.
- saman teen minäkin
Kunnon puhetta
Ei kai täs mitää.... tapaan hulluja kavereita joista saan pieniä mielenterveysongelmia, öämh....ja sit välillä isän ja välillä äidin luona.....sit meen ponirunkkarileirille ihan loman alussa.....kai me jonnekkin Viroon mennään, sellasesta ainaki ollaan puhuttu....syrjäydyn yksin tulevan läppärini kanssa suolistossa....en mä nyt tiiä, en mä minnekkään "päin" oikeestaan lähe. : DD
- Jampaaaa
Onko kukaan lähössä Thaimaaseen ite lähen sinne.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2206687Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442897- 442347
- 972184
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382051Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2321500- 861489
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131376Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j71325Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä3881281