Kun tänään kävelin koirieni kanssa sossuun, niin joku koiravihaaja mersumies ajoi kohdallamme lätäkköön ja loiskautti loskapaskat päällemme. Mahtoi olla taas dh asialla :(
DH taas asialla?
7
70
Vastaukset
- tuure3
Niin tai sitten se oli jonkun epähuomiossa tehty vahinko?Lukiko hänen rekkarissa koiravihaaja vai mistä tiedät että kyseessä oli tällainen?
- 3 koiran sossupummi
No ihan tahallaan teki kun näki minut koirieni kanssa. Selvä dog hater siis kyseessä.
- Lätäkkö
Dog haterin provoa
- tepe..
Dh ei todellakaan aja mersulla vaan on itse sossun asiakas! Täysin white trash porukkaa!
- 3 koiran sossupummi
En ole koskaan nähnyt dog hateria sossussa, vaikka käyn siellä aktiivisesti. Voisiko olla, että dog hater on varastanut jonkun koiranomistajan auton ja tullut sillä häiriköimään minua... Tutkintapyynnön paikka!
- 4 varastettua koiraa
3 koiran sossupummi kirjoitti:
En ole koskaan nähnyt dog hateria sossussa, vaikka käyn siellä aktiivisesti. Voisiko olla, että dog hater on varastanut jonkun koiranomistajan auton ja tullut sillä häiriköimään minua... Tutkintapyynnön paikka!
Meillä on kiusaus mennyt vielä pahemmaksi: Dh puri ohikulkijaa ja laittoi sitten koko jupakan minun keskiaasialaiseni syyksi vaikka tiedän, että koiruli oli yksin takapihalla koko illan eikä poistunut sieltä, koska haukkui tauotta aamu kello neljään (04.00) asti.
...ja nyt mä jään melkein mielenkiinnolla oottamaan, mihin kaikkeen tyyppien mielikuvitus riittääkään, muuhun kuin syyttelemään yhtä ainutta virtuaalihemmoa, jonka syynä on kaikki viestit mitkä ei satu miellyttämään...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs481251- 1581077
- 60886
Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27736Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli178729Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä51721- 11713
- 8712
- 346698
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti78655