Kun tänään kävelin koirieni kanssa sossuun, niin joku koiravihaaja mersumies ajoi kohdallamme lätäkköön ja loiskautti loskapaskat päällemme. Mahtoi olla taas dh asialla :(
DH taas asialla?
7
95
Vastaukset
- tuure3
Niin tai sitten se oli jonkun epähuomiossa tehty vahinko?Lukiko hänen rekkarissa koiravihaaja vai mistä tiedät että kyseessä oli tällainen?
- 3 koiran sossupummi
No ihan tahallaan teki kun näki minut koirieni kanssa. Selvä dog hater siis kyseessä.
- Lätäkkö
Dog haterin provoa
- tepe..
Dh ei todellakaan aja mersulla vaan on itse sossun asiakas! Täysin white trash porukkaa!
- 3 koiran sossupummi
En ole koskaan nähnyt dog hateria sossussa, vaikka käyn siellä aktiivisesti. Voisiko olla, että dog hater on varastanut jonkun koiranomistajan auton ja tullut sillä häiriköimään minua... Tutkintapyynnön paikka!
- 4 varastettua koiraa
3 koiran sossupummi kirjoitti:
En ole koskaan nähnyt dog hateria sossussa, vaikka käyn siellä aktiivisesti. Voisiko olla, että dog hater on varastanut jonkun koiranomistajan auton ja tullut sillä häiriköimään minua... Tutkintapyynnön paikka!
Meillä on kiusaus mennyt vielä pahemmaksi: Dh puri ohikulkijaa ja laittoi sitten koko jupakan minun keskiaasialaiseni syyksi vaikka tiedän, että koiruli oli yksin takapihalla koko illan eikä poistunut sieltä, koska haukkui tauotta aamu kello neljään (04.00) asti.
...ja nyt mä jään melkein mielenkiinnolla oottamaan, mihin kaikkeen tyyppien mielikuvitus riittääkään, muuhun kuin syyttelemään yhtä ainutta virtuaalihemmoa, jonka syynä on kaikki viestit mitkä ei satu miellyttämään...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381329
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä39916Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad35661- 14600
Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26588- 25565
Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30557Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver17553Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17523