Eikö missään kunnollista?

eijuhlatilaa

Mihin ovat kadonneet kaikki kauniit juhlapaikat? Sellaiset jotka kestävät katselua ulkoakin päin? Kaikenmaailman pieniä sokkeloita löytyy, samoin karmaisevia työväentaloja ja.. Tiedätte varmaan itsekin.

Ilmianna juhlapaikat jossa olet vieraillut tai joita olet käyttänyt omissa juhlissasi!

Nyt on haussa hääjuhliin paikka, alle 65 hengelle. Majoitukset liki jokaiselle vieraalle pitäisi löytyä "samasta pihapiiristä" samoin "jatkoille" paikka mikäli itse juhlatila pitää luovuttaa esim. klo 02 mennessä.

Etsintä alueeksi asetetaan Lahden yläpuolelta aina Kajaanin korkeudelle saakka, sivusuunnassa ei ole väliä.
Ihan hulppeimpiin ei tietenkään rahaakaan ole, mutta en mitään oopperataloa haluaisikaan ;)

9

2182

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kartanoita

      Miten olisi Wuolteenkartano Hauholta tai Vananjanlinna Hämeenlinnasta?
      Lisää vinkkejä Hämeen juhlatilat

    • eijuhlatilaa

      Vanajanlinnassa on kyllä hitusen turhan tyyris ja hienostunut ruoka meidän makuun :D
      Wuolteenkartano menettelee. Ulkoa se nyt ainakin on komea, mutta en tiedä olisiko tarpeeksi toimiva meidän juhliimme..

      Välttämättä paikan ei tarvitse olla kartano tai muu puinen, modernikin käy :)

    • kesän 2013 häävieras

      HUSULAN VINTTI lähellä Vierumäen urheiluopistoa on ehdoton ykkönen, siis jos haluat viettää kauniit maalaisromanttiset häät. Itse olen ollut täällä häävieraana ja täytyy sanoa, että paikka ei jättänyt ainuttakaan häävierasta kylmäksi. Ikävä kyllä näitä paikkoja on harvassa. Mutta, toisaalta jos onnistuu löytämään tällaisen paikan hääpaikakseen niin erottuu kyllä muista häistä edukseen. Ja yöpyminen mahdollista järjestää häävieraille vaikka tuolla urheiluopistolla, jos ei ihan Husulan vintin pihapiiristä sellaisia sattuisi löytymään. SUOSITTELEN!

    • Kokemusta on

      Helsingin Puistolassa on mainio juhlapaikka Tuulentupa1Mukava tila ja erinomainen tarjoilu.Jokainen saa haluamansa menyyn ja hintakin on kohdallaa.
      Vantaalta Tikkurilan kupeesta löytyy myös erinomainen paikka Huvitupa.
      Netistä löytyy molemmilta esitteet.
      Suosittelen!

    • uskoton23

      Hämeen linna, loistopaikka ja edullinen

    • Heili

      Kauneimpia paikkoja itä-suomessa, lähellä leirintäalue huviloineen

      http://www.joensuu.fi/vainoniemen-huvila

    • marsu_nen

      Oletko yrittänyt etsiä tätä kautta: http://venuu.fi/ Sieltä löytyy ainakin hyvät kuvat tiloista, auttaa varmasti alkuun valintojen tekemisessä!

    • rakkaudenjuhla

      Itse olen myös ollut kesällä 2014 Husulan vintillä häävieraana ja voin koko sydämestäni suositella juhlapaikkaa kaikille, jotka nauttivat maalaisromanttisesta juhlapaikasta!Tunnelma oli aivan mieletön eikä juurikaan koristeluja navetta kaivannut. Lahdesta ei ole pitkä matka kyseiselle juhlapaikalle ja juhliat saivat kestää niin pitkään kun kestivät! :)http://www.husulanvintti.fi/sivu/

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4815
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3056
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1777
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1591
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1451
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      18
      1218
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1189
    9. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1157
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1147
    Aihe