Gmail on sekaisin, mitä voi tehdä?

wickeds

Huomasin, että gmail lähettää liitteenä olevat valokuvat käsittämättömästi. Kun olen valinnut kuvat ne näkyvät oikein gmailin lähetetyissä, mutta vastaanottajalle tulee klikatessa yhtä kuvaa kuvia, joita en ole valinnut ollenkaan ja jonkun toisen kuvan avatessa siinä on kaikki kuvat jotka olen valinnut. mikään kuva ei avaudu oikein.

Pelkkä viesti avautuu oikein

Käyttis on win7.

Osaako joku auttaa, haluaisin pitää gmailin.

17

349

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joko Gmailissa tai koneessasi on jotakin vikaa. Voisit kokeilla tyhjentää selaimen historiatiedot ja testaamalla tuota samaa hommaa mutta lähetät kuvat tähän omaan Gmail osoitteeseen.

• No se gmail on nyt sekaisin jostain syystä, korjauksena vaikka pilveen kuvat ja sieltä synkkaat linkillä viestissä.

• wickeds

Poistin selaustiedot. gmail lähettää gmailiini oikein kuvat, mutta omaan luukku.comiin edelleen samoin väärin ja moneen kertaan. Eli tuo ei auttanut.

Kuvia on n. 8 GB ei oikein mahdu ilmaiseen pilveen.

• sssssssshhhhhhhh

"mutta omaan luukku.comiin edelleen samoin väärin ja moneen kertaan"
        Luukku.com näyttää kaikki vastaanottajan käsittelemät ja sivustojen mukana koneelle latautuneet kuvat. Se on luukun ominaisuus, jolle ei voi mitään.
        Gmail näyttää vain viestin sisältämät kuvat.

• Mahtuu Google Driveen.

• eljii

Google Driveen voi lähettää kerrallaan 10-gigaisen.
        Ilmaista tilaa on 15 GB (per tili). Tänään pistin sinne videoita 14,9 GB

• Eli tuo 8 Gt määrä mahtuu sinne mikäli Gmailiin ei ole tallennettu paljon suuria tiedostoja.

• 0hm0

Juu ja Ubuntu Oneen voi laittaa 5 gigaa.

• Siinähän tuo ongelma sitten tulikin
      "gmailissa voi olla maksimissaan 25 megatavun (Mt) suuruisia viestejä."
      Toki tallennus tilaa on paljon enemmän mutta vaatii kuvien laiton useammalle viestille.

luukussa perus levykoko on 10 megatavua plus palvelussa 200mt. Tiedostokoko saa olla enintään 10mt. Joten tämä on huono vaihtoehto tiedostojen siirtelyyn. Yksi syy lisää miksen minä käytä luukkua.

Suosittelen ylipäätään kuvienpakkausta zip muotoon jo pelkästään suurien tiedosto määrien takia.

• Ei tuo ollut se ongelma. Kysyjällä vastaanottaja saa sellaisia kuvia, joita ei oltu valittu lähetettäväksi.

Jos siis vastaanottoajalla on Gmail.

• 0hm0

Vapunen: Vieläkö luotat Googlen tietoturvaan?

• 0hm0 kirjoitti:

Googlen tietoturva on kerrottu sen eulassa, ja nimenomaan niin ettei sitä ole :D

• 0hm0 kirjoitti:

Tottakai luotan. Tietoturva on hyvällä tasolla.

• 0hm0
        vapunen kirjoitti:

Tottakai luotan. Tietoturva on hyvällä tasolla.

Jaa, se on hyvällä tasolla vaikka joku saa semmoisia tiedostoja joita kukaan ei tiedä lähettäneensä?

• turavallista on..

No, gmail asiantuntijat.
      Minulla on gmail osoitteena [email protected].
      Kun kirjaudun em. tunnuksella postiini gmail avautuu sähköpostiin, jossa on minulle ja jollekin toiselle kuuluvaa postia. Tällä toisen henkilön email on muuten sama, mutta ei ole pistettä etunimen ja sukunimen välillä. Gmail ei tunne pistettä!
      Mitenkähän asia korjataan?

• Hän on varmaankin lähettänyt vahingossa väärään sähköpostiin viestejä.

• turvallista on..

Kiitos vastauksesta.
        Näin ajattelin itsekin, Ihmettelen kuitenkin sitä, kun minä voin kirjautua kummallakin tavalla samaan sähköpostiin. Kun käytän kirjautuessani nimien välissä pistettä, ohjema muuttaa tunnuksen pisteettömäksi tunnukseksi.
        Sähköpostissani ilmenevän toisen henkilön yhteystiedoissa on pisteetön vaihtoehto yhteen kirjoitettuna.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      42
      2214
    2. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      24
      1740
    3. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      27
      1425
    4. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      108
      1247
    5. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      15
      1219
    6. Mitä hämminkiä Halkokarilla?

Poliiseja ja ambulansseja pyörii, laukauksia kuultu.
      Kokkola
      18
      1035
    7. Tiedätkö nainen sen tunteen

Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.
      Ikävä
      71
      944
    8. Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta

Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut
      Ikävä
      107
      864
    9. Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta

Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva
      Hindulaisuus
      333
      853
    10. Mikset päästä irti ja hae apua

Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad
      Ikävä
      74
      846
    Aihe