Gmail on sekaisin, mitä voi tehdä?

wickeds

Huomasin, että gmail lähettää liitteenä olevat valokuvat käsittämättömästi. Kun olen valinnut kuvat ne näkyvät oikein gmailin lähetetyissä, mutta vastaanottajalle tulee klikatessa yhtä kuvaa kuvia, joita en ole valinnut ollenkaan ja jonkun toisen kuvan avatessa siinä on kaikki kuvat jotka olen valinnut. mikään kuva ei avaudu oikein.

Pelkkä viesti avautuu oikein

Käyttis on win7.

Osaako joku auttaa, haluaisin pitää gmailin.

17

317

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joko Gmailissa tai koneessasi on jotakin vikaa. Voisit kokeilla tyhjentää selaimen historiatiedot ja testaamalla tuota samaa hommaa mutta lähetät kuvat tähän omaan Gmail osoitteeseen.

• No se gmail on nyt sekaisin jostain syystä, korjauksena vaikka pilveen kuvat ja sieltä synkkaat linkillä viestissä.

• wickeds

Poistin selaustiedot. gmail lähettää gmailiini oikein kuvat, mutta omaan luukku.comiin edelleen samoin väärin ja moneen kertaan. Eli tuo ei auttanut.

Kuvia on n. 8 GB ei oikein mahdu ilmaiseen pilveen.

• sssssssshhhhhhhh

"mutta omaan luukku.comiin edelleen samoin väärin ja moneen kertaan"
        Luukku.com näyttää kaikki vastaanottajan käsittelemät ja sivustojen mukana koneelle latautuneet kuvat. Se on luukun ominaisuus, jolle ei voi mitään.
        Gmail näyttää vain viestin sisältämät kuvat.

• Mahtuu Google Driveen.

• eljii

Google Driveen voi lähettää kerrallaan 10-gigaisen.
        Ilmaista tilaa on 15 GB (per tili). Tänään pistin sinne videoita 14,9 GB

• Eli tuo 8 Gt määrä mahtuu sinne mikäli Gmailiin ei ole tallennettu paljon suuria tiedostoja.

• 0hm0

Juu ja Ubuntu Oneen voi laittaa 5 gigaa.

• Siinähän tuo ongelma sitten tulikin
      "gmailissa voi olla maksimissaan 25 megatavun (Mt) suuruisia viestejä."
      Toki tallennus tilaa on paljon enemmän mutta vaatii kuvien laiton useammalle viestille.

luukussa perus levykoko on 10 megatavua plus palvelussa 200mt. Tiedostokoko saa olla enintään 10mt. Joten tämä on huono vaihtoehto tiedostojen siirtelyyn. Yksi syy lisää miksen minä käytä luukkua.

Suosittelen ylipäätään kuvienpakkausta zip muotoon jo pelkästään suurien tiedosto määrien takia.

• Ei tuo ollut se ongelma. Kysyjällä vastaanottaja saa sellaisia kuvia, joita ei oltu valittu lähetettäväksi.

Jos siis vastaanottoajalla on Gmail.

• 0hm0

Vapunen: Vieläkö luotat Googlen tietoturvaan?

• 0hm0 kirjoitti:

Googlen tietoturva on kerrottu sen eulassa, ja nimenomaan niin ettei sitä ole :D

• 0hm0 kirjoitti:

Tottakai luotan. Tietoturva on hyvällä tasolla.

• 0hm0
        vapunen kirjoitti:

Tottakai luotan. Tietoturva on hyvällä tasolla.

Jaa, se on hyvällä tasolla vaikka joku saa semmoisia tiedostoja joita kukaan ei tiedä lähettäneensä?

• turavallista on..

No, gmail asiantuntijat.
      Minulla on gmail osoitteena [email protected].
      Kun kirjaudun em. tunnuksella postiini gmail avautuu sähköpostiin, jossa on minulle ja jollekin toiselle kuuluvaa postia. Tällä toisen henkilön email on muuten sama, mutta ei ole pistettä etunimen ja sukunimen välillä. Gmail ei tunne pistettä!
      Mitenkähän asia korjataan?

• Hän on varmaankin lähettänyt vahingossa väärään sähköpostiin viestejä.

• turvallista on..

Kiitos vastauksesta.
        Näin ajattelin itsekin, Ihmettelen kuitenkin sitä, kun minä voin kirjautua kummallakin tavalla samaan sähköpostiin. Kun käytän kirjautuessani nimien välissä pistettä, ohjema muuttaa tunnuksen pisteettömäksi tunnukseksi.
        Sähköpostissani ilmenevän toisen henkilön yhteystiedoissa on pisteetön vaihtoehto yhteen kirjoitettuna.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      7224
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      124
      3951
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      26
      3230
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2748
    5. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      2413
    6. On niin ikävä sua

Ikävöin hymyäsi, näkemistäsi, sitä millainen olet.
      Ikävä
      23
      2212
    7. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      369
      1953
    8. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      1940
    9. Vielä me saadaan toisemme

Uskotko kulta siihen?
      Ikävä
      47
      1900
    10. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      1868
    Aihe