Instrumentariumin muyyjät tuntuvat pitävän asiakkaita itsestäänselvyytenä. Heillä ei näytä olevan edes alkeellisia käytöstapoja. Tilasin piilolinssit verkkokaupasta. Toiseen silmään piti tulla eri vahvuus kuin toiseen mutta tulikin molempiin sama. Olin mieleastäni valinnut omasta reseptistäni eri vahvuudet. Menin liikkeeseen valittamaan ja myyjä soitti verkkokeuppaan. Siinä he sitten nenäni edessä naureskelivat että olen tilannut väärin. Myyjä ei kuitenkaan vaivautunut selvittämään kanssani miksi tilaus oli mennyt väärin.
Nyt sain postissa uuden paketin, joka oli päivälinnsejä vaikka olin palauttanut kuukausilinssit. Ohessa tuli kirje jossa luki että täässä uudet linssit VÄÄRIN tilattujen tilalle. Ei mitään yhteystietoa yms. Onko muilla samanlaisia kokemuksia?
Instrumentarium
2
380
Vastaukset
- Anonyymi
Ennen huoltoasemalta sai halvalla lasit, joilla näki hyvin. Nyt tästä on tehty ryöstöbisnestä.
- Anonyymi
Edellä manittu toimintatapa ei ole pelkästään Instrumentariumin ongelma. Niitä on myös muillakin ketjuilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 352136
- 841283
- 561248
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...321172- 601129
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39864Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.121739- 27684
Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55555Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi20541