Kaunas poistunut listalta

kaunas-fan

tarkoittaako tämä sitä että kaunas ei tule enää takaisin keväällä alkaviin lentoihin vai onko se vain väliaikaisesti pois listoilta?

16

300

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 16+18

      Toivottavasti tulisi takaisin, siellä olen tykännyt pari kertaa vuodessa käydä.

      • ei kanneta kanuunaa

        Muut eivät ilmeisesti, sillä muutenhan sitä ei olisi lopetettu. Ehkä tilalle tulee jotain minne muutkin haluaa matkustaa.


    • kaunas-fan

      mun mielestä liettua on tosi kiva paikka käydä ja halpa. Olin syksyn viimeisellä lennolla kaunaksesta tampereelle ja kone oli ihan täysi, eli ihme on jos eivät jatka reittiä. Yleensäkin lentoja saisi olla enempi tuonne idän suuntaan kuin aina tuonne etelän lämpöön. On sitä kulttuuria muuallakin kuin vain milanossa taikka roomassa taikka barcelonassa jne... tääki on vain mun mielipide mutta itä-euroopan maissa on aina sellainen aito meininki, ei ole pilattu massaturismilla paikkoja.

    • alarmed

      Ei ihme, että lennot vähenee kun matkustajatkin vähenee!

      Tämäkään vuosi ei alkanut hyvin!

      Tammikuun tilastot:
      1. Helsinki 1 151 929 5,9%
      2. Oulu 72 861 15,3%
      3. Rovaniemi 43 680 7,1%
      4. Kittilä 37 097 -4,7%
      5. Turku 23 639 11,3%
      6. Tampere 22 774 -16,6%
      7. Vaasa 22 184 -3,0%
      8. Kuopio 22 169 4,4%
      9. Ivalo 15 007 -6,3%
      10. Joensuu 10 762 12,8%

      Tampere on putoamassa lilliputti sarjaan. 2013 oli katastrofaalinen, joten tuo -16% pitäisi kyllä saada ehdottomasti käännettyä plussaksi!

    • 91919191919

      Ei Kaunasta kukaan kaipaa! Listalla on paljon parempaakin.

      • Vielä joskus

        Minä kaipaan, en siellä kerennyt käymään vielä :( Minua asiassa kyllä harmitti se että lento saapui Kaunasiin keskellä yötä ja kun taxilla kulkukin siellä epäluotettavaa.


    • .,.,..,

      Mene Tuuriin junntti!

    • hohhohkkka

      mä meen yleensä kaunaksesta suoraan vilnaan minibussilla joka lähtee puolen yön aikaan ja siihen bussiin kannattaa varata liput netistä ennen lähtöä. Monet tekee sen virheen että ruetaan kysyyn kyytiä vilnaan puolen yön aikaan ja sitte bussi saattaaki olla täynnä, eli jäät sinne lentoasemalle kaivaan nokkaa. Varsinkin kesällä kannattaa olla liput varattuna siihen bussiin turistien takia.

      • kröhöm..aasi! kröhöm

        Hienoja neuvoja reitille joka on lopetettu.


    • Toivotaan

      Piru toivotaan nyt että tää on taas tätä soutaa-huopaa liikettä ennenkin menny aika myöhälle että noi kesän lennot on varmistunut.

      Myöskin kaunasiin ja liettuaan tykästynyt..

    • ????

      Kellään ei varmasti tietoa ole arvauksia vaan?

      • bbnnbnnn

        Edes Ryanairilla ei tiedetä mitä he tekevät, mutta näillä näkymin ei Kaunasta tänä kesänä.


    • yhyyy

      :(

      • Buahahhahhaa!

        xD


    • :(((

      Ei vieläkään takas listoilla...

    • Kaunas takaisin!!

      Voi, voi. Kaunas on ihana. Toivottavasti tulee takaisin. Kerran ehdimme käydä-oli ihana matka. Kiitos Ryanair! Menisimme uudestaan ehdottomasti, jos se tulisi takaisin. Tykättiin. Käytiin myös Vilnassa.
      Tule takaisin Kaunas-reitti!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      275
      2911
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      215
      1880
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1552
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1320
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      77
      1208
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      259
      1148
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1042
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      983
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      941
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      142
      804
    Aihe