DC, etnies ym. piraattituotteiden shoppailu Bangkokissa, mistä?

Äiree ja pojat

Hei,
olemme lähdössä ensi perjantaina Bangkokiin ja pojille olisi kiva löytää DC, Etnies, ym. tuotteista piraattiversioita. Onko esim. MBK hyvä paikka näiden etsimiseen? Kiitos neuvoista jo etukäteen, meillä on käytössä aikaa vain 1 vuorokausi.

8

372

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 10+2

Hei !

Tiesitkö että piraattituotteiden maahantuonti on laitonta.
      Vinkkasin viestistäsi tullille.

• tullimies

Yhden piraatti esineen tuonnista ei ole ongelmia. Siis ei kannata tuoda kymmentä paitaa jne. Yhden kappaleen eri esiintyjien piraatti DVDtäkin voi tuoda. Eri asia on sitten se moraali kysymys, jos fanitat jotain artistia niin eikö hän mielestäsi ole ansainnut työstään palkkaa.

• kristus sentään

Itse et siivonnut koirasi paskoja aamulla kadulta. Soitin poliisille.

• ei sentään
        kristus sentään kirjoitti:

Itse et siivonnut koirasi paskoja aamulla kadulta. Soitin poliisille.

Typeryyttä kerrakseen...

• Monesti piraatti-tuotteissa ei ole piraattia muuta kuin se nimilappu ?
      Tuotteen laatu on paljon tärkeämpää aasiassa.
      tutki aina tuote laadullisesti ja maksa sen mukaan.

Toisaalta se on aika tyhmää, jos et saa kirjoittaa vaikka lippalakkiin että
      Armani tai CC ym.
      No toisaalta Armani ei voi olla maailman suojeltu nimi tai sukunimi tai etunimi ?
      Eli jos lippalakissa lukee Armaani onko se piraatti ?
      Herätin vain keskustelua nimimerkistäni Tapsa ette saa käyttää !!!!

• tapsa2102

Minä itse en kehtaisi käyttää feikkejä. Armani tai mikä vain nimi voi olla feikki, jos se muistuttaa malliltaan, kirjasintyypiltään jne harhauttavasti jotain toista. Katukaupassa on Mokia-puhelimia, morimakko-tuotteita ja Parada-tuotteita, eikä kyse ole vitsailusta. Thaimaassa tehdään laadukkaita tuotteita ilman merkkejäkin ja on myös omia tuntemattomampia merkkejä. Niitä kannattaa ostaa.

• Rintsikat ja hipsterit?
        tapsa2102 kirjoitti:

Minä itse en kehtaisi käyttää feikkejä. Armani tai mikä vain nimi voi olla feikki, jos se muistuttaa malliltaan, kirjasintyypiltään jne harhauttavasti jotain toista. Katukaupassa on Mokia-puhelimia, morimakko-tuotteita ja Parada-tuotteita, eikä kyse ole vitsailusta. Thaimaassa tehdään laadukkaita tuotteita ilman merkkejäkin ja on myös omia tuntemattomampia merkkejä. Niitä kannattaa ostaa.

Kävin Bangkokissa noin 10 vuotta sitten ja ostin silloiselle tyttöystävälleni nykyiselle vaimolleni katukauppiailta, joita oli melkein joka kadun kulmassa paritkymmenet rintaliivit ja varmaan ainakin kuudetkymmenet pikkuhousut.

Rintsikat maksoivat 1-2€/kpl ja pikkuhousut noin 0,50€/kpl.

Halvasta hinnoista huolimatta alusvaatteiden laatu on ollut erinomainen ja vaimoni on kovasti pitänyt niistä.

Olen lähiaikoina tulossa kaupunkiin, mutta haluaisin varmistaa, onko näitä katukaupustelijoita edelleen katujenkulmissa, vai ovatko siirtyneet jonnekkin yhdelle alueelle.
        Olisin kovasti kiitollinen, jos joku on asiasta tietoinen.
        Liivit eivät olleet mitään pirattiliivejä, vaan ymmärrykseni mukaan tehty Thaimaassa, tai jossain lähinaapurimaassa.

Lisäksi haluaisin tietää, onko Thaimassa nettikauppoja, josta ko tuotteita voisi ostaa, vähän samaan tapaan, kuin nykyissä kiinalaisissa Honkogista, Malesiasta ja Etelä-Koreasta toimivista liikkeistä.

• farang bxnxmNx

Pratuu nam keskus bayoketowerin vieressä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan

Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs
      Ikävä
      48
      1271
    2. Maskuliininen herrasmies

Tekee aloitteen. 🌸
      Ikävä
      158
      1087
    3. Oletko valmis? Meidän tarinaan

Rakastan sinua ❤️
      Ikävä
      61
      952
    4. Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"

Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli
      Maailman menoa
      179
      757
    5. Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.

Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää
      Ikävä
      27
      756
    6. Kiinni on siekkilän yliajaja

Eilen illalla saatu kiinni Varsinais-Suomessa tämä henkilö.
      Mikkeli
      8
      742
    7. Ollaanko me tyhmiä mies?

Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä
      Tunteet
      51
      741
    8. Näyttävin pariskunta

Ketkä lie tällä kylällä kääntää päät?
      Suomussalmi
      11
      729
    9. Kannattaako kaikki Abrahamilaiset uskonnot jättää?

Ja seurata jotain ihan muuta?
      Hindulaisuus
      346
      708
    10. Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla

Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      665
    Aihe