Hei,
olemme lähdössä ensi perjantaina Bangkokiin ja pojille olisi kiva löytää DC, Etnies, ym. tuotteista piraattiversioita. Onko esim. MBK hyvä paikka näiden etsimiseen? Kiitos neuvoista jo etukäteen, meillä on käytössä aikaa vain 1 vuorokausi.
DC, etnies ym. piraattituotteiden shoppailu Bangkokissa, mistä?
8
333
Vastaukset
- 10+2
Hei !
Tiesitkö että piraattituotteiden maahantuonti on laitonta.
Vinkkasin viestistäsi tullille.- tullimies
Yhden piraatti esineen tuonnista ei ole ongelmia. Siis ei kannata tuoda kymmentä paitaa jne. Yhden kappaleen eri esiintyjien piraatti DVDtäkin voi tuoda. Eri asia on sitten se moraali kysymys, jos fanitat jotain artistia niin eikö hän mielestäsi ole ansainnut työstään palkkaa.
- kristus sentään
Itse et siivonnut koirasi paskoja aamulla kadulta. Soitin poliisille.
- ei sentään
kristus sentään kirjoitti:
Itse et siivonnut koirasi paskoja aamulla kadulta. Soitin poliisille.
Typeryyttä kerrakseen...
Monesti piraatti-tuotteissa ei ole piraattia muuta kuin se nimilappu ?
Tuotteen laatu on paljon tärkeämpää aasiassa.
tutki aina tuote laadullisesti ja maksa sen mukaan.
Toisaalta se on aika tyhmää, jos et saa kirjoittaa vaikka lippalakkiin että
Armani tai CC ym.
No toisaalta Armani ei voi olla maailman suojeltu nimi tai sukunimi tai etunimi ?
Eli jos lippalakissa lukee Armaani onko se piraatti ?
Herätin vain keskustelua nimimerkistäni Tapsa ette saa käyttää !!!!- tapsa2102
Minä itse en kehtaisi käyttää feikkejä. Armani tai mikä vain nimi voi olla feikki, jos se muistuttaa malliltaan, kirjasintyypiltään jne harhauttavasti jotain toista. Katukaupassa on Mokia-puhelimia, morimakko-tuotteita ja Parada-tuotteita, eikä kyse ole vitsailusta. Thaimaassa tehdään laadukkaita tuotteita ilman merkkejäkin ja on myös omia tuntemattomampia merkkejä. Niitä kannattaa ostaa.
- Rintsikat ja hipsterit?
tapsa2102 kirjoitti:
Minä itse en kehtaisi käyttää feikkejä. Armani tai mikä vain nimi voi olla feikki, jos se muistuttaa malliltaan, kirjasintyypiltään jne harhauttavasti jotain toista. Katukaupassa on Mokia-puhelimia, morimakko-tuotteita ja Parada-tuotteita, eikä kyse ole vitsailusta. Thaimaassa tehdään laadukkaita tuotteita ilman merkkejäkin ja on myös omia tuntemattomampia merkkejä. Niitä kannattaa ostaa.
Kävin Bangkokissa noin 10 vuotta sitten ja ostin silloiselle tyttöystävälleni nykyiselle vaimolleni katukauppiailta, joita oli melkein joka kadun kulmassa paritkymmenet rintaliivit ja varmaan ainakin kuudetkymmenet pikkuhousut.
Rintsikat maksoivat 1-2€/kpl ja pikkuhousut noin 0,50€/kpl.
Halvasta hinnoista huolimatta alusvaatteiden laatu on ollut erinomainen ja vaimoni on kovasti pitänyt niistä.
Olen lähiaikoina tulossa kaupunkiin, mutta haluaisin varmistaa, onko näitä katukaupustelijoita edelleen katujenkulmissa, vai ovatko siirtyneet jonnekkin yhdelle alueelle.
Olisin kovasti kiitollinen, jos joku on asiasta tietoinen.
Liivit eivät olleet mitään pirattiliivejä, vaan ymmärrykseni mukaan tehty Thaimaassa, tai jossain lähinaapurimaassa.
Lisäksi haluaisin tietää, onko Thaimassa nettikauppoja, josta ko tuotteita voisi ostaa, vähän samaan tapaan, kuin nykyissä kiinalaisissa Honkogista, Malesiasta ja Etelä-Koreasta toimivista liikkeistä.
- farang bxnxmNx
Pratuu nam keskus bayoketowerin vieressä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631463Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on681274Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä261271Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151144- 1271086
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3171009Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2241002- 42949
- 72915
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että272913