Perjantaina on vapaapäivä ja työstä vapaata niin on aikaa osoittaa mieltä, tavoitteena pakottaa pääministeri eroamaan.
Perjantaiksi suurmielenosoitus
4
282
Vastaukset
- Mahasarakham1
Ainakin aamu uutisissa näytti vaatimattomalta suurmielen osoitukselta.Poliisit purkivat tiesulut.
Poliiseja oli paljon liikkeellä. - Näin Thaimaassa
Viranomaiset ottaa hallinto alueet takaisin haltuunsa.Neuvottelevat protesti johtajien kanssa,ja tarpeen vaatiessa ottavat joitakin johto henkilöitä "turvasäilöön"eli pidättävät.
Saa nähdä onnistuuko ilman väkivaltaa. - Aikansa kutakin
Viela jaksaa Suthep saarnata harvenevalle joukolleen,mutta on jo aika väkinäinen hymy,eikä käsi enää heilu niin lennokkaasti.
Alkaa vallankumous hiipua pikku hiljaa.
Oli aamu TV:ssä tänään,
Ei taida joukot enää uskoa johtajaansa. Riisin viljelijät on aloittaneet tosi toimet muuraavat esteitä pääministerin toimiston portille.
Pahempi uhka hallitukselle,kuin Suthepin porukka.
Peräävät luvattuja rahojaan,joita ei ole lupauksista huolimatta maksettu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873247
- 622967
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332480- 802293
- 742209
- 962046
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361843- 121636
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301460