Täälläkin on keskustelua älypuhelimesta, peruspuhelimesta ja tiedonsiirrosta. Kun ostat uuden puhelimrn niin se on asiakkaan vastuulla tiedostaa oman liittymän lisäpalvelut ja estot. Jos ei ole datapakettia tai dataestoa ja tulee tiedonsiirron veloitusta niin se on oma moka!!!!
Liittymä ja datapalvelut
jouhi
2
175
Vastaukset
- Minua eivät kuseta.
Näin se on. Operaattorit ovat ulkoistaneet kaiken teknisen toiminnan asiakkaalle kun itse samaan aikaan keskittyvät ydinliiketoimintaansa eli rahastamiseen tyhmän asiakkaan kustannuksella.
- datapakettia kehiin
No eikö tuo ole selvä asia käyttäjän tiedostaa minkälaista liittymää käyttää? Jos liittymällä ei ole maksullista lisäpalvelua datapakettia, joka näkyisi myös laskulla, niin eikö se todellakin ole asiakkaan vika? On se!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä423394- 361984
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?301729- 161527
- 231508
- 91391
- 241377
- 141227
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai781125- 221102