Noni

Tässä sitten viiden minuutin russutuskisa. Saat aloittaa.

64

124

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vauhtia. Vai etkö keksi mitään? Ota se peukalo suusta niin ehdit kirjoittaakin.

• Siis voi vittu näitä nykyajan lälläritrolleja. Hätäkusella jossain nurkassa, hä?

• No? Älä kirjoita liian pitkää lausetta, et ehdi tekemään sitä viidessä minuutissa. Kokeile vaikka nimittää minua homoksi, siinä on vain neljä kirjainta.

• XD

• Ja nyt nähdään, miten käy kun uhoaa trollailutaidoilla ilman Nasse-setän trollauskurssia! Kurssillani olisin opettanut, että voisit nimittää minua esim. ihraiseksi laardikasaksi ja olisit voinut syyllistää minua siitä, että varastan naapurin tenua vain juodakseni sitä. Juon myös käsidesiä ja aivoni ovatkin liuenneet. Olen myös puolisokea juotuani kaikenlaista ihmisen metabolialle sopimatonta. Lisäksi minulla on holtiton luonne enkä osaa piirtää suorakulmaa. Enkä käynnistää klapikonetta.

No, lällätä nyt. Setä auttaa, setä kertoo miten lällätetään. Lällätä nyt vähän siitä klapikoneesta. Kato kun setä ei osannu, ehe ehe! Enkö muuta keksiny?

• Kuule viis minsaa alkaa olla kohta täynnä. Käytitkö sen hätäpissin luuttuamiseen pois lattialta? Ääliö. Olisit imeyttänyt sen mattoon ja siivonnut myöhemmin.

• "Etkö muuta keksiny..."

• Ja sitten varsinainen pläjäys: kato kuule tälleen vittuillaan:

senkin...

eiku

ite oot.

• Ja missä on trolli kun sitä tarvitaan?

• Viisi minuuttia meni jo... Nasse-setä taisi voittaa.

• Nasse voitti ja säälittävän huonolla vittuilulla vieläpä, mikä tarkoittaa sitä, että vastapuoli oli harvinaisen huono.

Setä alkaa vastaa vetreytyä! Irtisanoudunkin töistä ja istun kaikki päivät vaanimassa, että milloinka se penska ilmestyy tänne! Sitten rähjään sille.

• "feikki" trolli
        nasse_seta kirjoitti:

Nasse voitti ja säälittävän huonolla vittuilulla vieläpä, mikä tarkoittaa sitä, että vastapuoli oli harvinaisen huono.

Setä alkaa vastaa vetreytyä! Irtisanoudunkin töistä ja istun kaikki päivät vaanimassa, että milloinka se penska ilmestyy tänne! Sitten rähjään sille.

Terve nasse setä!

• "feikki" trolli kirjoitti:

Terve nasse setä!

No annapa tulla. Montako tuntia sinulla menisi viiden rivin mittaisen viestin muodostamiseen? Pääsemmekö ennen kahtatoista nukkumaan?

• spedestroikka
        nasse_seta kirjoitti:

No annapa tulla. Montako tuntia sinulla menisi viiden rivin mittaisen viestin muodostamiseen? Pääsemmekö ennen kahtatoista nukkumaan?

mitä mitä, täällähän on tuttuja vuosien takaa! mitä jäbä duunaa?
        mihin sä turhapuron oot jättänyt?

• spedestroikka kirjoitti:

mitä mitä, täällähän on tuttuja vuosien takaa! mitä jäbä duunaa?
        mihin sä turhapuron oot jättänyt?

Loiron? Taikalähteeseen. Missäs Tyyne on? Oletko vietellyt hänet?

• nasisti-setä

It's super effective!

• Kunpahan totean, että et todellakaan sitten muuta keksinyt.

• spedestroikka
        nasse_seta kirjoitti:

Kunpahan totean, että et todellakaan sitten muuta keksinyt.

epeli...

• Siis voi helvata että olet hidas. Anteeksi vaan, mutta Nasse-setän on nyt pahoitettava pikku mussukan mieli: trollikurssille on pääsykoe, ja kyllä se on sillä tavalla että trolliopiskelijan pitää osata kirjoittaa koneella. Jos yhden kirjaimen etsiminen vie sen puoli minuuttia ja lopputulos on yksi kämäinen lause (joka on kuultu jo sata kertaa) niin josko vaan odotan sitä peruskoulun alkamista.

Kokoa vaikka palikkalaatikkoja sillä aikaa.

epeli...

Etkö osaa aloittaa isolla alkukirjaimella?

• Trolleilla menee nykyään lujaa.

• (Sillä on miettimistauko. Tai sitten se on tuo spede ja käytti taukonsa sen luomiseen.)

• spedestroikka

laitoin nasse sun jokaseen viestiisi negaa, eli pitkän miinuksen :)

• Ja mitäpä sitten? Mitäpä jos katoaisit siitä speleilemästä, täällä ollaan savustamassa trolleja ja siihen ei kaivata ylimääräisiä teatterikoulun pellejä nyt. Vai voisitko tuoda minulle tuotteita rautakaupastasi?

• Hyvä idea! Jos ei keksi mitään kirjoittamista, niin voi tumputtaa muiden kirjoituksille miinusta!

• spedestroikka

katopa spurdo huvikses, koska mun proffa on luotu tampio

• Häivypä pelle mun ketjusta.

• Siis oikeesti trollaus pitäisi jättää niille, jotka sen osaavat. Aika useat on ainakin kehuneet prepperiä. Lisäksi olen lukenut vähän Mestarisikiusaajan viestejä ja kuullut hänestä ja hän vaikuttaa hyvältä trollilta. Muita hyviä trolleja ei tule äkkiä mieleen.

• Hyvä trolli on ärsyttävä ja sitkeä kuin väljähtynyt pikaliima. Ei toimi, mutta ei saa irtikään. Hyödytön, mutta silti epämääräisellä tavalla haitaksi.

• spedestroikka

äijä men hiljaseks...

• Kyllä minä sen huomaan. Yhdellä kädelläkö kirjoitat vai mikä estää?

• spedestroikka
        nasse_seta kirjoitti:

Kyllä minä sen huomaan. Yhdellä kädelläkö kirjoitat vai mikä estää?

nasse setä on hyvin hyvin vihainen

• nasse_seta
        spedestroikka kirjoitti:

nasse setä on hyvin hyvin vihainen

Joo, miulla on oikeus miun tunteisiin.

• MinskiTamine

Minski-sedän kanssa on turha ruveta ryppyilemään. PISTE!!!
      Searne Älä siis ryppyile!

• Oota hetki. Soitan äidilleni ja kysyn että mitä teen. Ilkeä setä kirjoittelee minulle ilkeästi enkä keksi mitään.

• spedestroikka
        nasse_seta kirjoitti:

Oota hetki. Soitan äidilleni ja kysyn että mitä teen. Ilkeä setä kirjoittelee minulle ilkeästi enkä keksi mitään.

älä itke iines, jätä aku, ota hannu

älä itke iines, jätä aku, ota hannu

Totta. Viestiinhän voi vastata näin: Meillä tehdään poistumisharjoituksia tarpeeksi usein. Muista työpaikoista tai kouluista en tiedä. Minusta on hyvä, että meillä on "kerrosheittäjät", jotka valvovat että kerroksesta lähtee kaikki ulos hälytyksen tullessa.

• MinskiTamine

Voi pikku Nasse ressua...
      Swart oletko lomatoyt??????????? olet olet
      TIETYSTI

• Painoin viime punnituksessa 102 kiloa, eli en nyt kauhean pieneksi itseäni koe. Mutta jos voisit soittaa terveyskeskukseen ja kertoa omalääkärilleni että olen laihtunut, sauvakävelen ja syön kasviksia, niin se olisi tosi kiva. Kerro myös että olen lopettanut ryypiskelyn ja että olen ihan raitis.

Joo, semmosta. Mennäänkö sitten henkilökohtaisuuksiin? Tuskin maltan odottaa.

• MinskiTamine
        nasse_seta kirjoitti:

Painoin viime punnituksessa 102 kiloa, eli en nyt kauhean pieneksi itseäni koe. Mutta jos voisit soittaa terveyskeskukseen ja kertoa omalääkärilleni että olen laihtunut, sauvakävelen ja syön kasviksia, niin se olisi tosi kiva. Kerro myös että olen lopettanut ryypiskelyn ja että olen ihan raitis.

Joo, semmosta. Mennäänkö sitten henkilökohtaisuuksiin? Tuskin maltan odottaa.

JAA, ETTÄ SILLÄ LAILLA.
        Kyl ny lomatoytin huomaa. Selkeästi yrität lähettää mahollisimma mont viestii, ja se on tiety aiheine!!!

• MinskiTamine kirjoitti:

JAA, ETTÄ SILLÄ LAILLA.
        Kyl ny lomatoytin huomaa. Selkeästi yrität lähettää mahollisimma mont viestii, ja se on tiety aiheine!!!

Joo, lomatoyot puhui aina painostaan ja ruokavaliostaan. Sen muistan hyvin, lukuun ottamatta sitä, että minä en muista viime kuukausilta yhtään mitään koska olen ollut umpihumalassa!

Joko nyt voidaan mennä henkilökohtaisuuksiin? Joko joko joko? Mangun... pliis.... lällätä nyt vähän.

• MinskiTamine

HILJASEX WEDI! >:D
      VAI MIS OOT?

• No saatana oon tänä aikana a) tehnyt tonnikalasalaatin b) syönyt tonnikalasalaatin, ja kinannut kahden trollin kanssa. Silti olen joutunut odottelemaan että saat edes jotain aikaiseksi.

Missäs itse olet luuhannut?

• MinskiTamine
        nasse_seta kirjoitti:

No saatana oon tänä aikana a) tehnyt tonnikalasalaatin b) syönyt tonnikalasalaatin, ja kinannut kahden trollin kanssa. Silti olen joutunut odottelemaan että saat edes jotain aikaiseksi.

SYÖT UHANALAISTA LAJIA!!!!!!!!!!!!!!

• nasse_seta kirjoitti:

No saatana oon tänä aikana a) tehnyt tonnikalasalaatin b) syönyt tonnikalasalaatin, ja kinannut kahden trollin kanssa. Silti olen joutunut odottelemaan että saat edes jotain aikaiseksi.

No hopi hopi, alan kohta huutaa ja nimitellä.

• MinskiTamine kirjoitti:

SYÖT UHANALAISTA LAJIA!!!!!!!!!!!!!!

Olenko muuta väittänyt? Äläpä vaihda puheenaihetta. Puhuttiin siitä että mikä ketäkin riivaa ja missä kukakin on kupannut ja mitä asiaa kenelläkin kenellekään on. No? Sun versio?

• lätäkkö

Nyt saatte perkele tuntea sen kun Lätäkkö upottaa teidät äitinne huoraisiiin kiimanesteisiinne! Nääh, ei sovi mun trollaustyyliin. Prepperi hyvä trolli? Ei ei, se puhuu totta. Sillä on vain vitusti soraa rumassa sonninraiskaamassa vaginassaan.nasse vaikuttaa hyvältä vittuilijalta. Voitais pistää pippalot pystyyn...

• lätäkkö kirjoitti:

Nyt saatte perkele tuntea sen kun Lätäkkö upottaa teidät äitinne huoraisiiin kiimanesteisiinne! Nääh, ei sovi mun trollaustyyliin. Prepperi hyvä trolli? Ei ei, se puhuu totta. Sillä on vain vitusti soraa rumassa sonninraiskaamassa vaginassaan.nasse vaikuttaa hyvältä vittuilijalta. Voitais pistää pippalot pystyyn...

Hyi hyi miten rumaa tekstiä. Oletko useinkin lätrännyt äitisi nesteiden kanssa? Olenhan minäkin aika perverssi, mutta tuollaisen pikkunassikan harrastukseksi kuulostaa aika härskiltä.

Ja mitä äitikin sanoo?

• MinskiTamine

Mun versioni on se, että olet kyllä niin 100% lomatoyt100000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000% Mitäs tästä sanot? olen ite sentään sellane hyvä trolli...>:D

• drollauz

eibäz
        widduilla
        nasselle
        tai
        tulee
        poliisi-setä
        joka sakottaa

• Minun versioni on, että olet kyllä harvinaisen sisälukutaidoton penska, jos et tiedä kuka olen. Kyllä siitä on tällä palstalla ollut puhetta. Mutta mussukka, eihän se, että kuka minä olen, liity tähän asiaan mitenkään.

Eli menepä nyt siihen asiaan.

• drollauz kirjoitti:

eibäz
        widduilla
        nasselle
        tai
        tulee
        poliisi-setä
        joka sakottaa

Simo Salminen hoitaa sakottamisen.

• lätäkkö
        nasse_seta kirjoitti:

Minun versioni on, että olet kyllä harvinaisen sisälukutaidoton penska, jos et tiedä kuka olen. Kyllä siitä on tällä palstalla ollut puhetta. Mutta mussukka, eihän se, että kuka minä olen, liity tähän asiaan mitenkään.

Eli menepä nyt siihen asiaan.

Nasse kuule, kaikki tietää että olet pedofiili. Joten lähdeppä takaisin sinne saastaiseen koloon mistä syntyessäsi ryömit ulos, hyi! Naamasi on kivettää jopa Medusan ja sun kuvitelmat on häpeä koko ihmiskunnalle! Usa ei perkele siitä tykkää vaan lähettää sut kuuhun kiimaisien marakattien kanssa jotka nylkyttää ohjaustatteja niin että helvetti ajat marssiin jossa punamunatermiittikusipäät järsivät alkoholisoituneen maksasi pilalle! Rukoile vielä kun voit että Jumala tappaisi sinut mutta Jumalakin vihaa sinua, sut olis lähetetty helvettiin aikoja sitten mutta Saatanankin mielestä jonkinlainen moraali sinulla pitäisi olla. Ja tän idean avulla musta tulee miljonääri helvetti perkele!

• lätäkkö kirjoitti:

Nasse kuule, kaikki tietää että olet pedofiili. Joten lähdeppä takaisin sinne saastaiseen koloon mistä syntyessäsi ryömit ulos, hyi! Naamasi on kivettää jopa Medusan ja sun kuvitelmat on häpeä koko ihmiskunnalle! Usa ei perkele siitä tykkää vaan lähettää sut kuuhun kiimaisien marakattien kanssa jotka nylkyttää ohjaustatteja niin että helvetti ajat marssiin jossa punamunatermiittikusipäät järsivät alkoholisoituneen maksasi pilalle! Rukoile vielä kun voit että Jumala tappaisi sinut mutta Jumalakin vihaa sinua, sut olis lähetetty helvettiin aikoja sitten mutta Saatanankin mielestä jonkinlainen moraali sinulla pitäisi olla. Ja tän idean avulla musta tulee miljonääri helvetti perkele!

No aloitetaanpa biologian alkeista. Äitini anatomisiin ominaisuuksiin sen enempää viittamatta huomauttaisin, etten oikein mahdu enää sinne mistä tulin.

Varsinkaan näin 102-kiloisena.

Sun on pakko aloittaa alusta.

• lätäkkö
        nasse_seta kirjoitti:

No aloitetaanpa biologian alkeista. Äitini anatomisiin ominaisuuksiin sen enempää viittamatta huomauttaisin, etten oikein mahdu enää sinne mistä tulin.

Varsinkaan näin 102-kiloisena.

Sun on pakko aloittaa alusta.

Sä lähet joka tapauksessa Marssiin avaruusapinoiden nylkyttämäksi. Jos et äitiisi mahdu niin kokeile vaikka hiukkaskiihdytintä. Ehkä sillä sut saadaan laihtumaan.

• lätäkkö kirjoitti:

Sä lähet joka tapauksessa Marssiin avaruusapinoiden nylkyttämäksi. Jos et äitiisi mahdu niin kokeile vaikka hiukkaskiihdytintä. Ehkä sillä sut saadaan laihtumaan.

Älyttömän hyvä idea. Lähin kunnollinen hiukkaskiihdytin on Cernissä, joten pakkaan sipsit mukaan ja lähden laihiskuurille. Vähän kuin paasto, tiedäthän. Palataan sitten siihen nylkytysteemaan, jos se on sinulle noin tärkeää.

• Minski on näköjään ilmestynyt takaisin....

• ocean-

paljastin tuolla jo kuka olen.

• Onko hauskaa? Paha identtiteetti kriisi vishiin?
        Täälä on nähty kuule pirun monta paremphaaki trollia.

• ocean-- kirjoitti:

Onko hauskaa? Paha identtiteetti kriisi vishiin?
        Täälä on nähty kuule pirun monta paremphaaki trollia.

Tai sitten useita persoonia, jotka ollaan saatu kuriin lääkityksen avulla...

Huhhuh... Minä jo säikähdin, että joku olisi hakkeroinut sinun salasanan, sitten kävi mielessä, että aidolla taisi olla kaksi viivaa..

• kurpizza kirjoitti:

Tai sitten useita persoonia, jotka ollaan saatu kuriin lääkityksen avulla...

Huhhuh... Minä jo säikähdin, että joku olisi hakkeroinut sinun salasanan, sitten kävi mielessä, että aidolla taisi olla kaksi viivaa..

Hyvä, piä se mielesä, kaks viivaa, niinku raskaustestisä. ( joo outo esimerkki). Ja kyllä trollin ja mut (aidon) erottaa, sei ossaa puhuva niinku mie.

• ocean-- kirjoitti:

Hyvä, piä se mielesä, kaks viivaa, niinku raskaustestisä. ( joo outo esimerkki). Ja kyllä trollin ja mut (aidon) erottaa, sei ossaa puhuva niinku mie.

Selvä... Jos en muuten muista, tatuoin sen ottaan... ;)

• Eräs trotskilainen
        ocean-- kirjoitti:

Miulle tuli näistä murtheista mieleen, että eikös teilläpäin tyttö/nuori nainen ole tyär? Meilläpäin se on neitčyt (č = ch, ч).

Miutkin tunnistaa helpoiten murteesta.

• Eräs trotskilainen kirjoitti:

Miulle tuli näistä murtheista mieleen, että eikös teilläpäin tyttö/nuori nainen ole tyär? Meilläpäin se on neitčyt (č = ch, ч).

Miutkin tunnistaa helpoiten murteesta.

Ohan se.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      90
      4473
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      61
      3345
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      113
      2551
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      126
      2442
    5. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      104
      2429
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      42
      2075
    7. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      2017
    8. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      224
      1763
    9. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1667
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1628
    Aihe