Onko nussiminen kivaa?

yliarvostettu

En ole ikinä pannut joten kertokaa miltä tuntuu nussia. Onko se oikeasti niin ihanaa kuin väitetään? Vai olisiko parempi jättää seksi avioliittoon?

29

21800

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihanaa!

      Nussiminen on mahtavaa! Taitaa olla parempi vain odottaa.

    • pedo

      Nussi koe älä kysele ;) ja jos oot muija se varmaa sattuu ekal kerral mut kyl se siitä

    • Kyllästynyt :d

      Riippuu ihan täysin siitä henkilöstä ketä ja mieten nussit :D Voin sanoo naisena että sellanen perinteinen sängyssä makaus työntö veto on ihan saatanan tylsää.

      • kiuj

        Son kuule miehen vaihto jos seksi on tylsää. asennoilla ei ole mitään helvetin väliä.


      • Anonyymi

        Nimenomaan ainut oikea tapa on se perinteinen, muu ei tunnu niin miellyttävältä


    • vittuperkele98

      Iha vitun jeees! Just viimeviikon perjantain lähti poikuus multa...siinähä se meni lähetyssaarnaajalla

      • Anonyymi

        Olko vantstista


    • Korvuskyrpä

      Ei se niin kaksista oo. Joidenkin mielestä huonomuistisen hommaa. Ei enää seuraavana päivänä muista kuinka perseestä kirpaisi, on pakko sen vuoksi uusia. :-)

    • sdfsdfgsdgsd35v

      prosentti seksistä on nussimista. En ole kokenut sitä koskaan enkä paljon muitakaan seksejä, kuten ees käestä pitelyy tahi lirttailevia katsahduksia. Oletan esteettömän seksin kivaksi, mutta toisaalta seuraukset ovat sellaisia joita en halua, eli minusta kun ei ole isäksi niin antipa olla

    • uujee

      Hyvä runkku on parempi kuin huono seksi

      • sadvasdf

        Mitä seksiä tarkoitat? Niitä on kymmeniä lajeja ; asennot on yksi laji


      • Anonyymi

        Olen sama mieltä


      • Anonyymi

        mikä keissi?


      • Anonyymi

        Totta mutta jos rakkautta on,molemmat on ilolla mukana ja on vähä romantiikkaa, nii nussiminen on parasta


    • Mieluummin ennen avioliittoa. Ihan kivaa. Ei väsy kädet.

    • Max_Oker-Blom

      Lääkäri Max Oker-Blom kiinnostui 1900-luvun alussa Suomen kansan siveellisestä kunnosta. Hän alkoi kirjoittaa nuorille ja heidän vanhemmilleen ja kasvattajilleen opaskirjoja seksuaaliterveydestä. Tunnetuimmaksi muodostui 1903 ilmestynyt kirja nimeltä Hos Morbror Doktorn på landet, joka suomennettiin nimellä Mitä Martta sai oppia tohtori-enon luona maalla. Se käännettiin jo vuoteen 1910 mennessä yhdeksälle muulle kielelle. Kaikkiaan siitä ilmestyi 18 painosta. Vuosina 1904–1909 Oker-Blom julkaisi lisää seksuaalivalistusoppaita ja hän toi aiheen myös kouluihin taistellakseen sukupuolitauteja vastaan. Teoksissaan hän kehotti nuoria seksuaaliseen pidättyvyyteen ja muistutti, että sukuvietin tyydyttäminen oli mahdollista vain avioliitossa.

    • Janne16kohta17

      ”Teoksissaan hän kehotti nuoria seksuaaliseen pidättyvyyteen ja muistutti, että sukuvietin tyydyttäminen oli mahdollista vain avioliitossa.”

      No tuollain ajattelee nykyisin vaan lestat ja hellarit ja jotkut muut uskovaiset. Jos te teette naitte ihan molempien yhteisestä halusta, pidätte kunnon esileikin ja pidätte huolen ehkäisystä, missä se ongelma on?

    • Anonyymi

      Nussiminen on ihanaa, olen nainen... mutta olen yhden miehen nainen, rakastan nyt mieheni kuoltua uutta tyyppiä, hän on minua 29 v nuorempi mutta haluaa olla kanssani ja uskokaa, meillä on ihanaa...

    • Anonyymi

      Riippuu kumppanista.

    • Anonyymi

      Ei muutakun vaatteet pois ja nussimaa
      Ilman kumia

    • Anonyymi

      Minä käyn nussimassa naisia. Kun mällit on lentäny ämmän perseeseen lähden kotiin nukkumaan. Seuraavana päivänä menen baariin ja taas uusi ämmä käsittelyyn.

    • Anonyymi

      Kyllä mä ainakin tykkään. Mutta kai kaikki jätkät tykkää, jotka ovat päässeet harrastamaan seksiä.
      Jotenkin vaan tuntuu niin helvetin hyvältä olla pillussa sisällä.
      On lämmin, märkä ja sinne laukeaminen tuntuu erityisen hyvältä.
      Ihan nuo fyysiset tuntemukset siis.
      Ja kyllähän se on aika hieno juttu kun saa muijankin nauttimaan.

    • Anonyymi

      En tiedä itsekkään koska en ole nussinut??!!

    • Anonyymi

      Älä jätä seksiä avioliittoon vaan nussi mieluummin nuorena. Nussinta on oikeesti ihan sairaan ihanaa. Kun mies panee peniksensä vakinaasi se tuntuu houkuttelevalta ja kuumalta. Et voi vastustaa kiusausta ja kohta ootte täydessä vauhdissa. Mun mies on niin hyvä. Se rynkyttää ihan sairaan hyvin ja korvaa. Yleensä emme voi vastustaa toisiamme ja päädymme sänkyyn parissa hetkessä. Aah. Se on niin ihanaa.Mitä pidempi sen nautinnollisempi. Kannattaa kokeilla ja jos ei oo miestä kenen kanssa nussia voi tyydyttää itseään katsomalla "suomi porno" videoita. On muuten hyviä.

    • Anonyymi

      Joo on se .

    • Anonyymi

      On todi mukavas. Ei missään nimessä kanatta jättää avioliittoon. Nuorena pitää kokes mahdollisimman paljon. Muista kuitenkin aina kondomi,

    • Anonyymi

      senki mummo sitä mihinkää avioliittoon ooteta
      eiku vaa körnimään ku siltä tuntuu

    • Anonyymi00041

      elä ihmeessä jätä avioliittoon
      tulet kyllä katumaan

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      69
      2010
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1396
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1363
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe