Minun tarinani

maestro

Istuin metrojunassa ja matkasin kohti uutta kotiani. Olimme vasta muuttaneet Espanjasta Suomeen ja näin kohta taloni ensimmäistä kertaa. Syntymäpäivä oli juuri ja juuri ehditty pitää ennen muuttoa, täytin 14 vuotta. Olin uurastanut suomen kielen parissa jo pari vuotta Espanjassa ja nyt osasin sitä oikein hyvin. Vanhat ystäväni olivat jääneet Espanjaan. Nyt metrojuna pysähtyi Rautatientorin asemalle ja nousin kyydistä perheeni kanssa. Ai niin ja nimeni on Anni. Perheeseeni kuuluu 5. Äiti, isä, minä,
pikkuveli ja pikkusisko. Meillä on myös kaksi lemmikkiä, koira Peetu ja papukaija Jeesus. Kotiin päästyämme pystyin vain ihailemaan eteenpäin avautuvaa maisemaa. Huomenna olisi sitten koulupäivä.

Jatkuu...

2

51

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maestro

      ...Jatkuu

      Heräsin aamulla ja menin syömään aamupalaa. Sitten olikin jo aika lähteä kouluun. Kouluni oli pääkaupunkiseudun lahjakkaimmille tarkoitettu ja siellä ei ollut "tyhmiä" tyyppejä. Metrojuna pysähtyi Otaniemen asemalle ja koulu oli ihan kivenheiton päässä. Ja luokkaan päästyäni istuin pulpettiin joka olikin vain pöytä! Opettaja selitti että tietokoneeseen tai tablettiin piti ladata kaikki materiaali. Huh hei ja työpöydälleni oli ilmestynyt liuta uusia kuvakkeita. Meillä oli "paripöydät" ja vieressäni istui Aatu. Hän vaikutti olevan hiukan ujo istuessaan vieressäni. Mutta sitten tulikin jo välitunti ja menin istumaan penkille. Luokkamme pisin, Pekka istui viereeni ja kyseli kaikenlaista Espanjasta. Aatu ilmestyi paikalle ja näytti mustasukkaiselta kun Pekka istui vieressäni. Kohta Pekka lähti ja tunti alkoi.
      Koulu loppui ja kävelin metroasemalle. Metroon istuessani huomasin Aatun istuvan takanani. Hän huomasi että huomasin hänet ja näytti nololta. Aatu poistui junasta jo seuraavalla asemalla, vaikka hän ei edes asunut lähimaillakaan. Kohta huomasin että hän istui taas takanani!

      Jatkuu...

      • maestro

        ...Jatkuu

        Hän huomasi sen ja säikähti. Kysyin häneltä mitä hän teki. Nolona hän vain mutisi jotakin. Vähän aikaa katseltuamme hän kysyi minkälaisista elokuvista pidän. Vastasin siihen ja hän sanoi että hänellä olisi yksi ylimääräinen lippu elokuvaan. Sen jälkeen Aatu sanoi että voi viedä minut elokuvaan. Se sopi minulle. Perjantaina kello 20.30 Flamingon Finnkinossa. Hehe, tänään on torstai. Astuin metrosta ulos ja Aatu hymyili minulle. Hymyilin takaisin ja metro meni pois. Kiipesin portaita ylös Rautatientorille jossa oli monenlaisia kauppoja. En katsonut mitään muuta kuin eteenpäin ja kohta olinkin jo kotona. Huoneestani oli hieno etelänäkymä merelle suurista lasi-ikkunoista. Ihailin maisemaa ja hetken kuluttua sain idean; voisin googlata Aatun ja katsoa minkämoinen tyyppi tämä oli. Löytyi hänen bloginsa! Klikkasin heti seuraajaksi ja näin postauksen jossa hän kertoi ihastuneensa tyttöön joka oli juuri muuttanut Espanjasta. Hän oli vielä kommentoinut : "Jes! Nyt sain hänet elokuviin kanssani!" Minun täytyi kommentoida vain että se olin minä. Nyt ainakin tiesin että hän oli ihastunut minuun!

        Jatkuu...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      199
      4700
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      275
      2777
    3. 134
      1717
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1411
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      204
      1380
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1156
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1134
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1089
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1067
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1061
    Aihe