Istuin metrojunassa ja matkasin kohti uutta kotiani. Olimme vasta muuttaneet Espanjasta Suomeen ja näin kohta taloni ensimmäistä kertaa. Syntymäpäivä oli juuri ja juuri ehditty pitää ennen muuttoa, täytin 14 vuotta. Olin uurastanut suomen kielen parissa jo pari vuotta Espanjassa ja nyt osasin sitä oikein hyvin. Vanhat ystäväni olivat jääneet Espanjaan. Nyt metrojuna pysähtyi Rautatientorin asemalle ja nousin kyydistä perheeni kanssa. Ai niin ja nimeni on Anni. Perheeseeni kuuluu 5. Äiti, isä, minä,
pikkuveli ja pikkusisko. Meillä on myös kaksi lemmikkiä, koira Peetu ja papukaija Jeesus. Kotiin päästyämme pystyin vain ihailemaan eteenpäin avautuvaa maisemaa. Huomenna olisi sitten koulupäivä.
Jatkuu...
Minun tarinani
2
68
Vastaukset
- maestro
...Jatkuu
Heräsin aamulla ja menin syömään aamupalaa. Sitten olikin jo aika lähteä kouluun. Kouluni oli pääkaupunkiseudun lahjakkaimmille tarkoitettu ja siellä ei ollut "tyhmiä" tyyppejä. Metrojuna pysähtyi Otaniemen asemalle ja koulu oli ihan kivenheiton päässä. Ja luokkaan päästyäni istuin pulpettiin joka olikin vain pöytä! Opettaja selitti että tietokoneeseen tai tablettiin piti ladata kaikki materiaali. Huh hei ja työpöydälleni oli ilmestynyt liuta uusia kuvakkeita. Meillä oli "paripöydät" ja vieressäni istui Aatu. Hän vaikutti olevan hiukan ujo istuessaan vieressäni. Mutta sitten tulikin jo välitunti ja menin istumaan penkille. Luokkamme pisin, Pekka istui viereeni ja kyseli kaikenlaista Espanjasta. Aatu ilmestyi paikalle ja näytti mustasukkaiselta kun Pekka istui vieressäni. Kohta Pekka lähti ja tunti alkoi.
Koulu loppui ja kävelin metroasemalle. Metroon istuessani huomasin Aatun istuvan takanani. Hän huomasi että huomasin hänet ja näytti nololta. Aatu poistui junasta jo seuraavalla asemalla, vaikka hän ei edes asunut lähimaillakaan. Kohta huomasin että hän istui taas takanani!
Jatkuu...- maestro
...Jatkuu
Hän huomasi sen ja säikähti. Kysyin häneltä mitä hän teki. Nolona hän vain mutisi jotakin. Vähän aikaa katseltuamme hän kysyi minkälaisista elokuvista pidän. Vastasin siihen ja hän sanoi että hänellä olisi yksi ylimääräinen lippu elokuvaan. Sen jälkeen Aatu sanoi että voi viedä minut elokuvaan. Se sopi minulle. Perjantaina kello 20.30 Flamingon Finnkinossa. Hehe, tänään on torstai. Astuin metrosta ulos ja Aatu hymyili minulle. Hymyilin takaisin ja metro meni pois. Kiipesin portaita ylös Rautatientorille jossa oli monenlaisia kauppoja. En katsonut mitään muuta kuin eteenpäin ja kohta olinkin jo kotona. Huoneestani oli hieno etelänäkymä merelle suurista lasi-ikkunoista. Ihailin maisemaa ja hetken kuluttua sain idean; voisin googlata Aatun ja katsoa minkämoinen tyyppi tämä oli. Löytyi hänen bloginsa! Klikkasin heti seuraajaksi ja näin postauksen jossa hän kertoi ihastuneensa tyttöön joka oli juuri muuttanut Espanjasta. Hän oli vielä kommentoinut : "Jes! Nyt sain hänet elokuviin kanssani!" Minun täytyi kommentoida vain että se olin minä. Nyt ainakin tiesin että hän oli ihastunut minuun!
Jatkuu...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569