....ovat typeriä elukoita niinkuin kaikki muutkin koirat!piikille.com
Saksanpaimenkoirat
Kuningas huu
3
159
Vastaukset
- Westien omistaja
Mietinpähän vaan että jos kerran et koirista tykkää niin miksi sitten tulet koirapaltoille. Kaikkien ei ole pakko pitää koirista, mutta ei tänne tarvitse niitä tulla haukkumaan!
- Huuhuttelija
Voipi itse nyt ensin käydä jollain piiikillä,niin kyllä se elämä siitä asettuu:)
- ......
Tännekin työntänyt nokkansa tuo Dog hater. Älkää välittäkö, provo koirien vihaaja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 265291
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34647- 1461601
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551436Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141260- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211064viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.201965En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61903- 37829