Vaimon tanssinopettaja Minna

Sonninpoika

On tullut viihdytettyä itseään näillä teidän muitten kirjoittamilla tarinoilla ja ajattelin, että ehkä taas on minun vuoroni jakaa teidän kanssanne eräs mieleenpainuva tapahtuma toissakesältä. Se kesähän oli kuuma kuin mikä. Ja tarina alkaa…

Aamu oli alkanut mukavasti raukealla rakastelulla vaimon kanssa. Vaimo lähti tyytyväisenä töihin ja minä sain rauhassa käynnistää oman vapaapäiväni. Taustaksi voisin kertoa, että meillä vaimon kanssa menee usein työajat ristiin kun hän tekee säännöllistä virka-aikaa ja minä puolestaan olen vuorotöissä. Siinä sitten rauhassa keittelin aamukahvit ja lueskelin uutiset läpi. Hellettä oli jatkunut jo pirun pitkään ja asunto oli heti aamusta kuin pätsi. Oli vähän nuhjuinen olo enkä sitten millään meinannut keksiä hyvää syytä lähteä ulos virkistäytymään. Lehdessä oli sitten joku hellejuttu ja kuva uimarannasta. Hitto, en ollut sinä kesänä vielä edes rannalla käynyt vaikka hellettä oli piisannut jo pari viikkoa. Ei siinä sitten muuta kuin suihkuun huuhtomaan aamuhiet pois ja rannalle.

Täytyy sanoa, että olen aika kärsimätön luonne ja rannalla makoilua en yleensä jaksa kauan harrastaa. Nyt olin kuitenkin varustautunut vähän pidempään makoiluun. Mukanani oli kylmälaukussa pari voileipää ja muutama kalja. Ajattelin mielessäni, että saattaisin rantaan kyllästyttyäni vaikka terassillakin piipahtaa ja soittaa pari kaveria seurakseni. Rannalla oli jo aika paljon porukkaa vaikka kello oli vasta jotain yksitoista. Levitin pyyhkeeni rannan takaosassa olevalle nurmikkoalueelle. Vähän aurinkorasvaa iholle ja iltapäivälehti esiin. En jaksanut oikein lehteen keskittyä vaan keskityin pälyilemään nättejä tyttöjä bikineissään. Välillä piti vähän katsella muitakin juttuja, jottei olisi alkanut seistä. Uimahousuissa kun sitä pullotusta on vaikea piilottaa. Hetken päästä tajusin siirtyä vatsalleni ja kykenin nauttimaan paljon enemmän näkymistä. Oli kiinteää ja hyllyvää peppua, isoa ja pientä rintaa, leveää lannetta, lauta- ja pömppömahaa. Edessäni oli iltalehti hämäyksenä ja aurinkolasien takaa sain rauhassa tähyillä tyttöjä. Välillä tuli katottua miehiäkin, sillä missä on tyttöjä bikineissä, siellä on myös rantaleijonia. Olen kyllä ihan puhdas hetero, mutta silti täytyi ihailla joittenkin sällien kroppia. Oma vartaloni on sellainen mallia ”jukolan jussi”. Ja kun neljäkymmentä on viisarissa ikää, niin näkyy se vähän vatsan alueella. Joka tapauksessa, siinä pälyilin tyttöjä ja jossain vaiheessa keksin, että tässähän voi melko huomaamattomasti painaa lantiota maata vasten ja saada pientä hierontaa mulkkuunkin. Se oli sellaista todella hidasta ja pienen liikkeen painelua, sillä en tietenkään halunnut kenenkään näkevän mitä teen. Ihan kivaa hommaa se oli. Mulkku seisoi enemmän ja enemmän ja jouduin painamaan jo senkin takia itseni tiukemmin maata vasten. Yhtäkkiä uikkareissa alkoi kummasti ilmastointi toimia ja tajusin, että alas painettu seisokkini työntyi niin pitkälle, että se venytti uimahousujen lahkeita. Minulla oli ylläni sellaiset perinteiset uimarin uikkarit. Ei helvetti, joku saattaisi nähdä seisokkini takaapäin! Tämän pelästyksen myötä seisokkinikin alkoi vetäytyä takaisin. Vilkaisin varovasti taakseni ja sain huokaista helpotuksesta, sillä siinä heti takana ei ollut kukaan ja kauempana olevat ihmiset tuskin näkivät mitään, tai he eivät ainakaan tuntuneet kiinnittävän minuun huomiotaan.

Ensimmäinen kalja oli tyhjennetty ja ihoa kuumotti ja olo tuntui nihkeältä vaikka olin maannut varmaankin vasta puolisen tuntia auringossa. Olisi tehnyt mieli pulahtaa viilentävään mereen, mutta en uskaltanut jättää tavaroitani siksi aikaa vartioimatta. Rantaviivaan oli kuitenkin pitkä matka ja rannalla paljon ihmisiä. Noin kymmenen metrin päässä oli onneksi suihku ja pistäydyin siinä vilvoittelemassa. Vesi oli pirun kylmää, mutta kyllä sen sieti. Tuntui ihanalta kun kroppa viilentyi. Käänsin suihkuhanan kiinni ja kun olin poistumassa suihkukorokkeelta kuulin nimeni lausuttavan. En ensin tajunnut, mistä ääni kuului, mutta sitten huomasin Minnan, joka oli näköjään seuraavana suihkuvuorossa. Moikkasin iloissani yllätyksestä. Jäin siihen sitten juttukaveriksi kun Minna vuorostaan otti suihkun.

Minna oli suhteellisen uusi tuttavuus minulle ja vaimolleni. Vaimo käy talvisin salsatunneilla, jossa Minna on opettajana. Heillä vain jotenkin synkkasi siihen malliin, että Minnasta oli vähitellen tullut eräänlainen perhetuttu. Hän oli käynyt meillä kylässäkin pari kertaa, jolloin olin saanut häneen tutustua. Sen verran tiesin Minnasta, että hänestä piti aikoinaan tulla oikea esiintyvä tanssija, mutta joku polvivamma kai sitten esti tuon haaveen toteutumisen. Muutenkin kai leipänsä tienasi paremmin tanssinopettajana kuin tanssijana. Ja kyllä, hän oli todella hyväkroppainen nainen. Hänen vartalonsa oli sellainen urheilullisen lihaksikas ja olemuksensa muutenkin sellainen kimmoisa. Todellinen ilo silmälle. Kasvoiltaan Minna on myös oikea kaunotar. Hänen perusilmeensä tuntui olevan sellainen levollinen hymy ja nauravat silmät. Oikea namu siis. Useimmat miehet varmasti kääntävät katseensa Minnaan toisenkin kerran ja tunsinkin eräänlaista ylpeyttä kun sain olla siinä rupattelemassa tämän kaunottaren kanssa. Vilkuilin ympärilleni ja huomasin muutamien karjujen pälyilevän meidän suuntaan. Eräskin mieskaksikko näytti ihan selvästi keskustelevan meistä.

Mutta minä tiesin totuuden Minnasta. Valitettavasti hän oli enemmän naisiin päin kallellaan. Ainakin silloin vielä luulin niin.

Minna kertoi tulleensa rannalle ystävänsä kanssa ja pyysi minua liittymään seuraan. Mitäs minä siihen kuin että kyllähän se sopii. Yksin en jaksaisi kauankaan rannalla viihtyä. Minna varoi kastelemasta hiuksiaan, jotka oli laitettu sillain pikkuleteille, jotka menivät päätä myöten. On sillä kampauksella kai joku nimikin, mutten tiedä mikä. Minnan tukan väri oli vaihtunut viime näkemästä. Nyt se oli pikimusta. Hän näytti mustan tukkansa ja ruskettuneen ihonsa kanssa ihan joltain etelämaalaiselta. Siinä Minna kertoili sitten jotain hellesäistä ja siitä miten ihanaa on loikoilla rannalla, mutta minä keskityin enemmän seuraamaan kuinka Minna veti bikinien rintakuppeja ulommas itsestään ja päästi kylmän veden valumaan pienille greipeilleen. Jumaliste! Tässä kohtaa osasin kyllä pitää pään viileänä enkä lähtenyt fantasioimaan.

”Me ollaan Saaran kanssa tuolla”, sanoi Minna ja viittilöi jonnekin rantaviivan suuntaan. Sanoin, että eksyn kun lähden heitä sieltä ihmismassasta etsimään ja hän lupasi odottaa kun haen tavarani. Nopeana poikana kävin keräämässä rojut nurmikolta ja harppailin takaisin suihkulle. Minna lähti opastamaan minua ja muutaman kerran matkan aikana uskalsin vilkaista hänen pyöreiden pakaroidensa keinahtelua. Kun pääsimme perille, huomasin tämän Saaran olevan ihan mukiinmenevän näköinen nainen. Jotain Minnan ikiä ja myös tumma, pitkähiuksinen, mutta vähän lähempänä sellaista nomaalinaista. Pikkaisen läskiä pehmentämässä muotoja, siis ihan kivan näköinen pakkaus. Tervehdin häntä, mutten kätellyt. Minulla oli rojut sylissä ja jouduin vähän miettimään miten laskeutuisin heidän viltilleen, sillä Minnan takamusta tuijotellessa oli mulkkunikin herännyt taas orastavaan seisokkiin. Kyllähän siitä sitten suoriuduin ja jätin vielä puolihuolimattoman oloisesti pyyhkeen suojaamaan miehustaani. ”Ville”, hihkaisi Saara veden suuntaan. ”Älä mene sinne!” hän jatkoi, Samalla huomasin, että Saaralla oli lapsi mukanaan. Sellainen jotain kolmevuotias pojanvesseli. Saara jutteli meille Villestä. Minä siihen sitten totesin jotain siitä, että meillä ei ole lapsia kun ei olla niitä haluttu. Juttu lähti siitä sitten luistamaan. Jossain vaiheessa Saara kaivoi eväitä esiin ja minäkin siinä sitten niitä eväsleipiä, jotka olivat menneet paahteessa vähän limaisiksi. Tarjosin oluistani tytöille, mutta vain Minna otti tarjouksen vastaan.

Tehtiin yhdessä iltalehden tietovisaa. Minä yritin jutella joistain uutisista ja päivän politiikasta, mutta naiset olivat enemmän kiinnostuneita julkkisjuoruista. Vaikkei sitä kaljaa ollut paljon kitattavaksi, vapautti se minut kuitenkin niin, että uskalsin antaa katseeni kulkea Minnan vartalolla. Jotain tunnin verran siinä oltiin kun Saara ilmoitti haluavansa lähteä kotiin. Minna halusi vielä jäädä rannalle ja kysyi jäisinkö hänen seurakseen. No totta hitossa jäisin! Saara keräsi kamppeensa ja puki Villen. Minä sitten siihen jotain sellaista, että oli kiva tavata ja heihei. Jäätiin siihen Minnan kanssa ja laitoin jakoon viimeisen kaljatölkin. Minna sitten kyseli jotain vaimosta ja sitten juteltiin tanssimisesta ja sellaista. Jotenkin alkoi häiritä se, että kun katsoin Minnaa silmiin, niin hän tuntui aika ajoin pälyilevän miehustani suuntaan. Ei sillain tuijottamalla vaan ikään kuin käytti nopeasti silmiään jossain etumukseni seutuvilla. Tiesin, että minulla oli mulkku hyvässä puoliseisokissa ollut melkein koko ajan mitä olin siinä ollut, mutta pyyhe oli myös ollut suojanani. Piti itsekin vilkaista, ettei suoja olisi valahtanut huomaamatta pois. Kyllähän se pyyhe oli siinä, mutta ei se kai ihan täyttä suojaa antanut, sillä kyllähän se oli selvästi koholla miehuuteni päällä. Olen sellainen normaalia kookkaampi varustukseltani, ainakin mitä paksuuteen tulee, ja puoliseisokkinikin tuntui aika jämäkältä. Vittu, yritin olla niin kuin ei mitään ja juteltiin, mutta hitto kun Minnan katse aina välillä harhaantui ja en tiennyt miten päin olisin ollut. Minnan ilmeessä en nähnyt mitään merkkejä siitä mitä mieltä hän asiasta oli. Ja ehkä vain kuvittelin liikaa, sillä eihän Minna välttämättä voinut olla varma siitä onko minulla pullotusta vai ei. Ehkäpä hän sen takia vilkuilikin, ikään kuin selvittääkseen asiaa.

Katkaisin kiusaantuneisuuteni kertomalla, että alkaisin tästä kohtapuoliin laittautumaan terassille ja ehkä soitan myös pari kaveria mukaan. Minna ilmoitti, ettei hänellä ollut tälle päivälle mitään suunnitelmia ja liittyisi mielellään mukaamme. ”Siis ellette halua olla vain miesten kesken”, hän lisäsi. Ja kyllähän se minulle sopi. Minna alkoi pukea ylleen paitaa ja siinä sain tilaisuuden nousta ylös ja kääntyä poispääin hänestä. Pysyin kumarassa asennossa peittääkseni pullotuksen ja kiskaisin nopeasti jalkaani puolipitkät kesähousuni. Siinä ehti myös mulkkuni rauhoittua sen verran, että pystyin ojentautumaan suoraksi. Napittelin kauluspaitaa ja Minna puki shortsit ylleen. En voinut kuin ihailla tuota naista. Siinä menee hyvä nainen hukkaan, harmittelin mielessäni.

”Hei, mun täytyy käydä kotona vaihtamassa nää bikinit pois”, hän sanoi. Mikäs siinä, minä totesin. Sanoin meneväni edeltä terassille. Minna kuitenkin ehdotti, että jos haluan niin voidaan mennä hänen kotinsa kautta. Hän asui ihan tuossa vieressä ja jääkaapista löytyisi oluttakin. No hitto! Sehän kuulosti vallan hyvältä suunnitelmalta.

Matkalla Minnan asunnolle mietin, että tänä iltana saisi vaimo kunnon kyytiä. Sen verran oli ehtinyt panetusta kertymään. Minna asui vanhassa kerrostalossa pienessä kaksiossa, joka oli sisustettu kuin vain taiteilija-asunto on. Kaikennäköistä pientä krääsää hyllyillä ja seinillä. Huonekalut ja tavarat kodikkaassa epäjärjestyksessä. Vaatemyttyjä kuin poikamiehen asunnossa. ”Täällä on vähän epäsiistiä kun en oo mikään talousihminen”, hän selitti ja avasi minulle kaljapullon. Menin olohuoneen sohvalle istuksimaan kaljani kanssa. Minna napsautti radion päälle ja meni kylpyhuoneen puolelle. Hetken päästä kuulin suihkun lorinan. Sain sopivan tilaisuuden hivellä mulkkuani, joka reagoi siihen välittömästi. Ajattelin mielessäni kun panisin vaimoani takaapäin. Hänen hytkyviä pakaroitaan ja sitä vaimon vikinää, mistä tykkään. Ohjasin mulkkuni ulos uikkareitteni vasemmasta lahkeesta ja sivelin sitä koko pituudeltaan housukankaan päältä. Nyt se seisoi jo ihan kovana ja isona. Painelin sitä terskan alapuolelta kevyesti. Ajattelin, että laukeaisin nyt heti jos haluaisin, mutten voinut siinä tietenkään alkaa runkkaamaan.

Suihkun äänet loppuivat ja minulla tuli kiire sovitella mulkkuani takaisin uikkareihin. Sain sen tehtyä ja hetken päästä Minna tulikin suihkusta ulos, jumalauta täysin alasti! Hän livahti saman tien makuuhuoneen puolelle ja jätti oven auki. Minulla oli esteetön näköyhteys Minnaan ja katselin hänen täydellistä vartaloaan takaapäin kun hän etsiskeli vaatekaapista jotain. Hän hyräili samalla musiikin tahtiin. Vittu että otatti eteen ja lujaa! Yritin miettiä jotain ihan muuta ja käänsin katseeni ikkunaan päin. Ei onnistunut, Tunsin, kuinka mulkkuni paisui paisumistaan ja oli taittuneena uikkareissa pyrkien ulos vasemmasta lahkeestani. Minna ilmestyi eteeni ja piti sellaista punakukkaista kesämekkoa vartalonsa peittona. ”Mitäs tykkäisit tästä”, hän kysyi ihan viattoman oloisesti, mutta hitto, minä tiesin ja tavallaan näinkin, että mekon takana hänellä ei ollut mitään yllään. Hän katsoi minua kysyvästi silmiin ja painoi mekkoa itseensä kiinni toisella kädellä rintojen yläpuolelta ja toisella kädellä vyötäröstä. Yritin yhtä viattomasti todeta, että se on oikein hyvä, mutta kurkustani tuli vain joku kuiva krääkähdys. Tunsin tuskanhien valuvan kylkiäni pitkin samalla kun mulkkuni määrätietoisesti työntyi hitaasti, mutta silmin havaittavasti ulos uikkareiden lahkeesta. Tunsin reidessäni kuuman mulkkuni ja sen kuinka kevyiden kesähousujeni vasemman lahkeen kangas kohosi ilmaan mulkun tieltä.

Minnan naamaa punotti ja hän näytti hämillään olevalta. Itse olin varmasti vieläkin punaisempi. Minna ei voinut olla katsomatta etumustani ja vilkaisin sitä itsekin. Mulkku seisoi housuissani itsepäisen kovana. ”Tuota…” sanoi hän ja tuijotti minua ja pullotustani vuoronperään. ”Jorma…” hän jatkoi, muttei sanonut mitään. Minä pyytelin anteeksi ja laitoin käden seisokkini päälle ja yritin painaa mulkkua alemmaksi. Minna kakisteli jotain, että ei se mitään, vähän vaivaantuneen oloisena. Katsoimme toisiamme silmiin ja olimme jotenkin pattitilanteessa. Emme kumpikaan tienneet miten edetä. Mulkkuni seisoi armottomasti ja tunsin kiihotuksen virtaavan kaulasuonissani niin, että oli vaikea hengittää tasaisesti. Minnan katse vaikutti kaikessa hämillisyydessään myös ehkä jopa kiinnostuneelta. Hän näpräsi mekkokangasta rintaansa vasten kädet täristen ja huomasin ohuen kankaan läpi hänen törröttävät nänninsä. Olipa isot nännit. ”Tuota… Annamaija on kertonut sinusta joskus”, hän aloitti ääni väristen. ”Tää on vähän noloa… ööh…” hän jatkoi hieman varmemman oloisena ja sitten hän päästi hermostuneen naurahduksen. Minäkin naurahdin ja tunsin paineen mulkussani alkavan hieman helpottaa.

”Mä haluan nähdä sen”, hän sanoi yllättäen ja puristi mekkoa tiukemmin itseään vasten. Paine mulkussani kasvoi taas ja panetti ihan vietävästi. Ajattelin, että nyt jumalauta taidan saada pillua todelliselta kaunottarelta. Kumpikin hymyilimme siinä naamat nykien ja minä sitten sohvalla edelleen istuen avasin housuni sepaluksen ja työnsin housunkaulusta puolireiteen asti paljastaen mulkkuni niin pitkälle, kunnes se ponnahti kokonaan pystyyn. Maija ei sanonut mitään, mutta tuijotti tiiviisti mulkkuani, joka seisoi ulkona uikkarini lahkeesta. Hän hieroi mekon läpi rintojaan ja painoi toisella kädellä mekkoaan, ehkä itse huomaamattaan, jalkojensa väliin. Hän vilkuili minuun pitäen kuitenkin katseensa enimmäkseen mulkussani. Minusta tuntui, että Maija olisi halunnut koskea siihen, joten nousin sohvalta ja päästin housuni valahtamaan kokonaan. Vedin myös uimahousut jalastani. Uimahousujen puristus tuntui mukavalta mulkun varressa ja mulkku jännittyi vetäessäni uimahousuja alemmas. Sitten mulkkuni jännityksestä vapautuessaan lävähti vatsaani vasten. Minna hätkähti sitä. Siinä se seisoi paksuna ja kovana iso tattiterskani tuijottaen yläviistoon takaisin Minnan suuria silmiä. Minna lipaisi huuliaan kiihtyneenä ja minäkin lipaisin omiani tuntien niiden kuivuneen kiihkosta.

Minna päästi irti mekosta paljastaen hänen täydelliset greippitissinsä, joissa sojottivat isot pystynännit kuin odottaen imaisua. Hänen poskensa punottivat ja hänen hengityksensä oli kiihtynyt. Hän kiersi kevyesti siros sormensa mulkkuni varren ympärille astuen samalla melkein kiinni minuun. ”Mä tiesin, että sulla on iso, mutta mä en kuvitellut ihan tällaista”, hän sanoi katsoen suoraan silmiini. Näin hänen katseestaan, ettei hän aio tyytyä vain koskettelemaan. Oi jumalauta kun olin kovana. Kietaisin oikean käteni Minnan vyötärölle ja toiseen sovitin hänen oikean rintansa. ”Luulin, ettet ole miehistä kiinnostunut”, sanoin hänelle. Suutelimme pitkään, jonka jälkeen hän sanoi hymyillen, että ”Totta kai oon, mutta naisista kans”. Minna alkoi vedellä esinahkaani rytmikkäästi itseään kohti. Maistelimme toistemme kaulaa ja niskaa ja liuutin samalla kateni Minnan pieneksi ajellulle häpykummulle. Sormen etsiytyivät helposti liukkaaseen vakoon. Liuutin sormea häpyhuulien välissä painellen koko sormen pituudella klitorista. Minna tiukensi puristusta mulkustani ja aloitti kiivaammat vedot. Tunsin pallieni vetäytyvän tiiviiksi palloiksi ja tiesin laukeavani Minnan käsiin. Minna työnsi itseään kauemmaksi minusta jatkaen samalla mulkkuni runkkaamista. Hän kyykistyi ja tarttui toisella kädellä palleistani alkaen kevyesti pyöritellä niitä kämmenessään. Tunsin, kuinka pallit tiivistyivät entisestään ja mulkkuni oli nyt kivikovana. Enää vain pari vetäisyä niin mälli lentää ajattelin. Minna avasi suunsa ammolleen ja työnsi kielensä ulos. Samalla vetäessään pitkiä vetoja hän painoi terskani alapinnan kieltään vasten avaten suutaan isommaksi. Ei luoja, ajattelin! Silmissäni musteni ja polveni notkahtivat kun laukesin. Kuulin ensimmäisen mällilastin napsahtavan Minnan kitalakeen tai johonkin suun perukoille. Hän veti nopeita, pitkiä vetoja rytmikkäästi painaen huulensa terskani ympärille. Pumppasin loputtomalta tuntuvaa spermalastiani hänen suuhunsa ja jouduin nojautumaan käsilläni vasten hänen hartioitaan. Minna yskähti ja pullautti spermasta limaisen mulkkuni suustaan. Hän köhäisi pari kertaa ja ruiskautti suustaan mälliä mulkkuni päälle jatkaen veltostuvan mulkkuni lypsämistä.

Minna huokaisi äänekkäästi suoriuduttuaan kiitettävästi äskeisestä urakasta ja katsoi hymyillen silmiini. Spermani valuivat pitkin kauniin Minnan leukaperiä ja se näytti irvokkaalta. Nostin hänet kainaloista pystyyn ja vein suuni hänen rinnoilleen. Kyykistyin ja imuttelin vuoronperään hänen uskomattoman pystyjä nännejään. Minnan takana oli ruokailupöytä, jolla oli jotain naistenlehtiä levällään. Tartui häntä pakaroista ja nostin hänen takamuksensa pöydän reunalle. Minna osasi seurata ajatuksiani ja nojautui taakse päin käsiensä varaan samalla nostaen jalkansa levälleen. Edessäni aukesi mitä kaunein pillu mitä olin siihen mennessä nähnyt. Vaaleanpunaiset pillunhuulet kiimasta kiiltävinä törröttivät turpeina odottaen käsittelyä. Minnan klitoris pömpötti kookkaana ja punaisena huulten välissä. Painoin huuleni kevyesti pillunhuulille ja hivelin pillua antaen huulteni vain hipoa. Minna mourusi pöydällä vatien nuolemaan. Painoin huuleni vahvemmin kiinni pilluun ja hieroin naamaani tuohon upeaan kosteikkoon joka tuoksui kiimalta. Nopeasti aloin kielelläni lipomaan klitorista välillä painaen koko kielen leveydellä klitorista lyttyyn ja välillä taas tehden nopeita hankaavia lipauksia sivuilta ja päältä. Välillä imien ja välillä nuollen Minnan pillua tunsin kuinka hänen hengityksensä tahti kiihtyi. Upotin etusormeni hänen pilluunsa, joka suorastaan imaisi sen, jatkaen samalla lipomistani. Minnan pillumahlat ja minun sylkeni sekoittuivat ja valuivat kohti peräaukkoa. Vedin limaisen etusormeni ulos pillusta ja aloin kevyesti painella sormellani Minnan yhä enemmän liukastuvaa peräaukkoa. Valutin suustani sylkeä kunnolla pillulle, josta se valui edelleen. Minna inahteli käsittelyssäni. Painoin hitaasti, mutta määrätetoisesti sormeni hänen tiukaan peräaukkoonsa vieden samalla paksun peukaloni hänen pilluunsa. Enempää Minna ei kestänyt. Tunsin kuinka hänen pillunsa supisteli. Minna kiljahteli ja hytkytti lantiotaan. Yritin pysyä kieleni kanssa mukana koko Minnan orgasmin ajan. Kiljahdukset muuttuivat mourunaksi ja hänen jalkansa heiluivat ilmassa nykien. Minna laski jalkansa velttoina maahan ja lepäsi nyt selällään huohottaen pöydän päällä.

Valitettavasti ajan puutteen vuoksi joudun jatkamaan tätä tuonnempana, mutta kuulisin silti mielelläni kommenttejanne tästä tarinasta. =)

6

17493

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvä

      jatka,jatka..vaimo mukaan,sä käyt veskissä.. Ois muuten kiva kuulla tarina Vaimon puolelta..

    • Mr Neuvo

      Tarinasi oli uskottava aina siihen saakka kun Minnan nimi vaihtui Maijaksi !

      Siis jutun kiihko hävisi sen siliän tien ja telttakin romahti ennätysajassa.

      Muuten hyvä juttu ja toivonkin jatkoa, mutta ole Jorma hyvä tarkempi nimien kanssa.
      Se kun on amatöörikirjoittajien pahimpia virheitä mitä täällä on huomattu.

      • Sonninpoika

        Huomasin sen itsekin vasta kun olin tarinan lähettänyt. Yritän tietysti välttää näitä mokia, mutta sitä kun kiihkossa kirjoittaa niin välillä sattuu. Täytyisi käydä kädellä ennen kuin lähettää jutun. Katsotaan saanko tänään tähän tarinaan mukavan lopun luotua. =)


    • f81

      Olipa kivasti kirjoitettu. Todella aito ja elävä kertomus. Kirjoittele ihmeessä lisää. En muuten edes huomannut tuota nimen vaihtumista..:)

    • nam

      Mä olin tosityytyväinen tän novellin lopussa ;) jos vaan tiiätte mitä tarkotin.. hih. No, sinä voisit vähä jatkaa niin että jorman vaimo tulis kans sessioon mukaan ;) jatka pian..

      • Sonninpoika

        ...tykkäsit. Minna ja Jorman vaimo ovat käyneet keskustelua tapahtuneesta ja Jormalle lienee luvassa lisää kivaa jossain vaiheessa. ;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5035
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3307
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1442
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1285
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      258
      800
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe