Sinkkonen kirjoittaa Meidän perhe -lehdessä teini-iän kestävän 20 ihmisen ensimmäistä vuotta. Sitten alkaa varhaisaikuisuus, joka kestää kymmenen vuotta ja
Aikuisuus yli 30 vuotiaana ja keski-ikä 42.5 vuotiaana. Ennen aikuisikää (30v) ihminen ei ole kykenevä tajuamaan tekojensa seurauksia. Riskejä otetaan ja se näkyy tilastoissa. Esimerkiksi liikennekuolemassa. Lapset pitää siis hankkia yli kolmikymppisenä ja ennen keski-ikää. Myöskin naimisiinmeno silloin aikaisintaan, jos siis onnellisuutta haetaan eikä suoritetta.
On olemassa myöskin tutkimuksia joissa teini-ikä ja nämä kaikki em. ikäkaudet ovat 3 vuotta myöhemmin. Tehkää siis isot ratkaisut 33 - 45.5 vuoden iässä.
Jari Sinkkosen mielestä teini-ikä kestää 20 vuotta
Teoreetikko
2
161
Vastaukset
- kuka?
Kuka on Jari Sinkkonen?
- itse 24v
samaa mieltä! Aivot ovat täysin kehittyneet vasta 22-25-vuotiaana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk813075Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna911756Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll831606- 1371462
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651438- 1571354
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1591273Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur821227Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j981217- 841200