Pitääkö tosiaan paikkansa että näissä malleissa on öljynkulutus jotain aivan käsittämätöntä luokkaa ja vika on tehdasvika, eli ilmeisesti sylinteri ovat aavistuksen soikeat ja myös männänrenkaissa jotain ongelmaa aina vuteen 05 asti joka jälkeen tilanne korjattiin tehtaalla? Voiko tämä olla tosiaan näi että Tino on täysin susi jo syntyessään?
Nissan Almera Tino 1.8 -03
Ei Tinoa!
2
204
Vastaukset
- FTY
Ei Tino susi ole, mutta ne 1,8l moottorit ovat. Ilmeisesti pakosarjan pultit kiristetty liian tiukkaan ja sylinterit menneet soikeaksi.
- geishaa
el ninjossa olla liian iso kori verrattanu moottorii ei olla hyva viritys
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1878579
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264708- 504218
- 593762
- 513206
- 502970
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262666- 432471
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382183Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.362147