Minun mielestä Helsingissä ne on, mikä on sinun mielipiteesi? Tämähän ei siis tarkoita että muualla olisi kaikki rumia mutta erityisesti Helsingissä on paljon kauniita naisia/tyttöjä :)
Missä suomen kaupungissa on kauneimmat naiset/tytöt?
59
5431
Vastaukset
- 9+18
Sitä ei voi määritellä
- Kokemusta on
Kyllä sen voi, ne ovat Lapissa ja Satakunnassa. Nimimerkillä kokemusta on. ;)
- notatleasteasternfinland
Ei ainakaa Itäsuomes.......
- autoilija14
Paskat tääl niit just on.sori vaa
- hyvässähengessämyös
Pohjoisessa on omasta mielestäni kauneimmat tytöt, ainakin luonnollisesti kauneimmat. Lapin ruskeasilmäiset tytöt ovat aika ihania. :)
- runni
Runnilla on paljon kauniita naisia
- Tatyana93
Suomessa ei kauniita naisia ole, mutta itärajan takana pilvin pimein. Sinne siis -->
- suomityttö
Vai ei ole Suomessa kauniita naisia? Paraskin puhuja. Eivät suomalaiset miehetkään mitään maailman komeimpia ole. Ja niitä venäläisiä naisia kiinnostaa suomalaisten miesten lompakko ja korkeampi elintaso. Se on ainoa syy, miksi suomalaiset miehet kiinnostaa niitä.
Mutta länsinaapurista Ruotsista löytyy oikein komeita miehiä. Ovat myös hyväkäytöksisiä, kohteliaita ja paljon sosiaalisempia kuin suomalaiset. ❤
Mutta kaikkein ihanampia ovat kaikki tummat pojat ja miehet. ❤ - ihan oikeastiihhhh
suomityttö kirjoitti:
Vai ei ole Suomessa kauniita naisia? Paraskin puhuja. Eivät suomalaiset miehetkään mitään maailman komeimpia ole. Ja niitä venäläisiä naisia kiinnostaa suomalaisten miesten lompakko ja korkeampi elintaso. Se on ainoa syy, miksi suomalaiset miehet kiinnostaa niitä.
Mutta länsinaapurista Ruotsista löytyy oikein komeita miehiä. Ovat myös hyväkäytöksisiä, kohteliaita ja paljon sosiaalisempia kuin suomalaiset. ❤
Mutta kaikkein ihanampia ovat kaikki tummat pojat ja miehet. ❤Ette jaksaaaahhhhh
- tamperelainen123
minä sanoisin että tampereella :)
- Simbelkulmio
Olisikohan Helsingissä,Espoossa,Lapissa ja Tampereella?
- turkulainen ;)
vähä vaikee ehkä määritellä paikkakuntaa, mut kyl turku tän vie :D
- Harri Vantaalta
Kyllä ne kauneimmat ehkä Laitilassa asuu. Olen käynyt siellä muutaman kerran ja paljon on kauniita naisia siellä päin, myös muualla Varsinais-Suomessa naiset ovat tosi kauniita.
- että näin
Sun mielestä Helsingissä ehkä siks että siellä on paljon naisia ja se tarkottaa että diellä on paljon kauniita naisia
- niin se vaan nyt on
että näin kirjoitti:
Sun mielestä Helsingissä ehkä siks että siellä on paljon naisia ja se tarkottaa että diellä on paljon kauniita naisia
Vaasasta.
- hyvässähengessä
Lisää mielipiteitä?
- suattaapiolla
kuopiosta
- Suomenruotsalainen_
Mielestäni hyvännäköisimmät löytyy Pääkaupunkiseudulta, näin yleisesti. Varsinkin naiset jotka pukeutuvat tyylikkäästi ovat 10
- dldls
Tampereella
- Kyllä se näin on.
dldls kirjoitti:
Tampereella
Tampereessa ja sen lähistöllä aivan olet oikeassa.
- pirkanmaalta
Pirkanmaalta
- siellö
Tukholma
- ihmenykynuorii
Tukholma ei oo suomes paljo sun maantieto oli? :D
- strawberrycutie
Siis haloo, ei tälläsii voi määritellä!
Helsingissä onkin ehkä sun mielestä kauneimmat naiset, koska siellä on niin hirveesti ihmisii.. Mutta joo, tälläsii ei kyl voi missää nimes määritellä, ku et oo nähny kaikkii maailman ihmisii.
Ku kaikki on kauniita omalla tavallaan ja ei sitä voi tolleen määrittää! Ihmisii ei saa verrata, kaikki on omalla tavallaan kauniita ja täydellisiä!- Oot väärässä
Kukaan ei ole täydellinen.
- strawberrycutie
Oot väärässä kirjoitti:
Kukaan ei ole täydellinen.
En mä sanonu, että jokainen on täydellinen. Tarkotin, että jokainen on OMALLA TAVALLAAN täydellinen, eli juuri sellaisena kuin on. :)
Ja sen voi ymmärtää niin ja näin, mutta tiiän itse mitä tarkotan :D - hyvässähengessä
"Siis haloo, ei tälläsii voi määritellä!
Juurihan mä määrittelin :D
Helsingissä onkin ehkä sun mielestä kauneimmat naiset, koska siellä on niin hirveesti ihmisii.. Mutta joo, tälläsii ei kyl voi missää nimes määritellä, ku et oo nähny kaikkii maailman ihmisii."
Helsingissä on SUOMEN kauneimmat naiset MUN mielestä ja miks mun pitäs kaikki maailman ihmiset nähdä, koska a) puhuin vaan suomesta b) puhuin vaan naisista/tytöistä.
"Ku kaikki on kauniita omalla tavallaan"
olen samaa mieltä...
- Turkubboy
Turkussa
- abdi <3
maahanmuuttajat (etenkin ne tummaihoset) on hot ja stadissahan niitä taitaa eniten olla joten helsinki siis
- abdi <3
jaa sori en huomannu et tässä kysytään naisia/tyttöjä, my bad
- ihmettelenvaann
mitä hottia niissä on??
- gwZ
ihmettelenvaann kirjoitti:
mitä hottia niissä on??
Kyllähän se muuten ois toi Helsinki mut niin suuri osa väestöstä on mamuja nykyään niin ei oikein voi yleistää et edes suurin osa ois kauniita. Eli kallistun Ouluun.
- muhammed
gwZ kirjoitti:
Kyllähän se muuten ois toi Helsinki mut niin suuri osa väestöstä on mamuja nykyään niin ei oikein voi yleistää et edes suurin osa ois kauniita. Eli kallistun Ouluun.
siis olet sä rasist vai hä ? vituu kuule sä gwZ älä tuu huuda mitää mul mä en jaks näit vitu rasistpaska juttui you mother fuckin white bitch
- hyvässähengessä
lisää vastauksia?
- hyvässähengessä
up
- mävaajj
kouvola
- abcdefghijklmn2
kouvolatukat on parhaita
- mikävitunitä
Itä-Helsinki xD
- eesti
Tallinna
- kalajoennaiset
kalajoella
- hahahahoo
ruotsissa
- ap.
Nyt oikeesti niitä suomen kaupunkeja eikä mitää ruotsia jne
- ap.
ap. kirjoitti:
Nyt oikeesti niitä suomen kaupunkeja eikä mitää ruotsia jne
Eikä kun itsekin oikeestaan halusin sanoa että venäjällä kai ne taitaa olla :)
- hyvässähengessä
ap. kirjoitti:
Eikä kun itsekin oikeestaan halusin sanoa että venäjällä kai ne taitaa olla :)
En kirjottanut tota, joku trolli t: oikee ap.
- KuumaKoir4
Lahdessa!
- tipalalainen
Toi on totta.Tiirismaan tytöt
- juuuuuuu
loimaalla
- mxmx
Hämeenlinnas
- ebinukrainaputin
Krimissä
- vähäsielätäälä
Pk-seudulla ainakin Vantaalla ja Espoossa. Sitten muualla ois Oulussa, Tampereella, Kuopiossa ja Jyväskylässäkin ihan hyvän näköisiä moni.
- Ppseinäjokii
Pohjanmaalla hesas ja lapis
- Buss
Då har du inte varit i Borgå, Porvoo.
- Ananasmerkki
No voi jumalauta kuinka ympäripyöreä juttu
Parhaat miehet tulevat Irakista. Tummat ja tuliset reippaat nuoret miehet eivät edes tarvitse lupaa!
- Mahmut.Abbas
Eivät tarvihe sen enmpää oleskelu- kuin poleskelulupaakaan.
- dfvsdfvsdfsd
Varaan jossai lestakaupungissa, kuten Ylivieska. Siello paljo nuoria, ja lestat välttää mielellään, emotukkia, kynittyjä lesposiilejä, värjäyksiä, meikkejä, tatskia, naamanappeja, lespokorviksia ja muita rasitteita
- Anonyymi
Ylivieskassa kieltämättä on lähtöisin kaksi Suomen tämän hetken kauneinta ja sexyintä Naista, Sofia Belörf sekä Ida Palosaari.
- Anonyymi
Tuusulassa
- Anonyymi
Seinäjoella itse tulee niitä katseltua koulussa joka päivä
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581341Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä181006Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk298893- 72875