ADMICOM /Adminet toiminnanjärjestelmä KOKEMUKSIA?????

Admicom

Hei
Onko täällä yrittäjiä tai työntekijoitä joilla olisi kokemuksia Admicomin tekemästä Adminet laskutus-myyntireskontrasta ja kirjanpidon järjestelmästä?? MIllaisia kokemuksia teillä on, onko toimiva ohjelma?

92

16919

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sähkäri

      Edellisessä työpaikassani oli käytössä Adminet ohjelmisto. Olimme kaikin puolin erittäin tyytyväisiä, ohjelma oli helppo oppia ja toimi hyin, tukipalvelut pelasi hienosti ja ohjelmaa kehitettiin koko ajan. Ohjelmisto on nettipohjainen ja toimii etäpalvelimen kautta, joten edes ohjelmapäivityksiä ei tarvitse itse ajaa! Ehdottomasti suosittelen!

      • huonoohjelma

        Ohjelmisto täys läjä mitään et muuta mitään et voi lisätä
        myyjät valehtelee suoraa päin naamaa.
        Maksoimme oppirahat mutta kannatti Ecom 10 kertaa
        parempi. kuin toi valehteleva firma


      • justiisa

        Täällähä on joku mielensä pahoittanu ja innostunu trollaamaan ihan tosissaan (susiohjelmisto, huonoohjelma, kaikkivalehtelee, paskaohjelma, valheetpaljastu, valettavaletta)

        Mitenhä ootte onnistunu noin pahasti kusemaan homman. Me ollaan vaihtamassa ecomista adminettiin ja ollaan kyselty tutuilta yrittäjiltä jotka on tehny saman peliliikkeen. Tuli kyllä ihan päin vastasta kommenttia sieltä. Enemmän noita tuttuja uskoo kun jotain keskustelupalstalla riehuvaa...


      • 6tone
        justiisa kirjoitti:

        Täällähä on joku mielensä pahoittanu ja innostunu trollaamaan ihan tosissaan (susiohjelmisto, huonoohjelma, kaikkivalehtelee, paskaohjelma, valheetpaljastu, valettavaletta)

        Mitenhä ootte onnistunu noin pahasti kusemaan homman. Me ollaan vaihtamassa ecomista adminettiin ja ollaan kyselty tutuilta yrittäjiltä jotka on tehny saman peliliikkeen. Tuli kyllä ihan päin vastasta kommenttia sieltä. Enemmän noita tuttuja uskoo kun jotain keskustelupalstalla riehuvaa...

        "Enemmän noita tuttuja uskoo kun jotain keskustelupalstalla riehuvaa... "

        ... Kuule justiisa, sinä olet meille muille vain yksi keskustelupalstalla riehuva etkä mikään tuttu. Eli sinänsä kommentillasi ei ole painoarvoa sen enempää kuin meidän muidenkaan kommenteilla.

        Meidän yrityksessämme on Adminettiä käytetty kohta jo vuosi ja ihan omana kokemuksenani voin kertoa, että siinä on sekä plussaa että miinusta.

        Muutama plussa:
        Www-pohjainen pilvipalvelu, toimii yhtä hyvin töissä kuin etänäkin.
        Maksuerätaulukkojen kautta laskuttaminen on tolkuttoman kätevää.
        Tarjouslaskennassa on mahdollista käyttää reaaliaikaisia hinnastoja muutamilta toimittajilta.
        Tukipalveluun voi lähettää viestin mistä tahansa ohjelmapalikasta käsin.

        Muutama miinus:
        - Ei ole responsiivinen eli käyttö älyluurilla on ihan haitarista.
        - Maksuerätaulukon viimeistä erää ei voi hyvittää. Erehtyminen kielletty.
        - Tarjouslaskenta vaatii aina ajattelumalliksi "Kustannus kateprosentti". Poikkeuksen teko on käytännössä mahdotonta, jos haluaisi ottaa esim. 50 euron katteen, prosenteista riippumatta.
        - Tukipalvelu ei ymmärrä suomea. Jos kysyn, miten porkkana kuoritaan, he vastaavat, että porkkanaa on saatavilla Puijon torilta myös luomuna.


    • LVIS

      Moro,
      Meillä ollut käytössä vajaa pari vuotta kolmessa eri yrityksessä ja käytän itse päivittäin, toimii ja suosittelen. Todella kattava järjestelmä ja tarvittavia osasia voi hankkia tarpeen mukaan lisää, esim. toiminnan kasvaessa. Myös tukipalvelut ovat toimineet tarvittaessa ja ohjelmaan tipahtelee parannuksia/päivityksiä aika-ajoin.

      Myös asentajat (android tableteilla) ovat pitäneet ja oppineet käyttämään sähköisiä työmääräimiä ja tuntikortteja. Suosittelen vähintään 10" tabletteja, nuo meidän nykyiset 7" on vähän liian pienet.

      Käytetään nettiselaimella, joten pääset kiinni järjestelmään ympäri maailmaa jos/kun tarvetta ilmenee reissujen aikana.

    • sähköyrittäjä

      Nyt on alkanut ongelmat ohjelman käytössä, kirjanpidon raportit eivät täsmää ja kukaan ei osaa selittää miksi näin käy. Myös samaa ongelmaa muillakin liikenteessä vaikka koitettu laittaa yksittäiseksi tapaukseksi ja kirjanpitäjän virheeksi.

      • kaikkivalehtelee

        Kokeiltiin 1 kk pelkkää valhetta ei toimi mitään et pysty muuttamaan
        äärettömän huono.


      • tunppe

        Mikään ei toimi ja ei mitään pysty muuttamaan ?? Tuskin yli kahta vuotta liiketoimintaa oisin pyörittänyt noin huonolla systeemillä mitä kirjotat. Eikä meillä mitään kirjanpito raporttien ongelmiakaan oo ollut. Tyytyväinen niin järjestelmään kun kirjanpitoonkin. Aina nyt kaikissa ohjelmissa kehitettävää löytyy kun maailma muuttuu mutta korjauksia ja kehityksiä tulee väliin liiankin usein. Mitään isoa ongelmaa ei oo vielä sydämmellä ollut. Paljon parempi kun edellinen ohjelma


    • lvis

      kirjanpidon raporteissa tuli meilläkin ongelmia ensimmäisen tilinpäätöksen yhteydessä kolme vuotta takaperin, sitä tutkittiin kissojen ja koirien kanssa missä vika ja käsipelissä korjaamiseksi meni admicomin toimesta. entinen kirjanpitäjämme ei osannut käyttää ohjelmaa eikä ollut oikein halukas opettelemaankaan, joten siirsimme kirjanpidot admicomin hoitoon myös. nyt on ollut melkolailla kivutonta, suosittelen.

    • lvi toimistotäti

      Ei tuo nyt huonoin ohjelma ole, mutta monia pieniä hankaluuksia löytyy.
      Kirjanpitoa emme uskaltaneet jättää adminetin varaan ja nyt vaikuttaa hyvältä ratkaisulta. Tärkeintä ainakin toimiston päässä on, että virheitä esim.kirjoitusvirheitä laskua tehdessä ei saa tehdä, sillä korjaukset ovat joko erittäin työlöitä ellei jopa lähes mahdottomia. Ohjelmassa paljon hyvää, mutta myös paljon kehitettävää.
      Olemme käyttäneet ohjelmaa nyt noin puoli vuotta.

      • Kankeaa

        Aivan samaa mieltä, korjaukset erittäin hankalia.
        Kysymykset tehtävä tukipyynnön kautta, vastaus tulee vasta seuraavana päivänä.
        LVI Tarjouslaskenta ei toimi järjestelmän kanssa.
        Jos eroaa Adminetistä, kaikki tiedot jäävät heidän palvelimilleen. Jotta pystyyy katselemaan tietoja jälkikäteen, täytyy ostaa maksullinen arkistointipalvelu. Muuten tietoja ei saa käyttöönsä.


      • kankeaakomuka
        Kankeaa kirjoitti:

        Aivan samaa mieltä, korjaukset erittäin hankalia.
        Kysymykset tehtävä tukipyynnön kautta, vastaus tulee vasta seuraavana päivänä.
        LVI Tarjouslaskenta ei toimi järjestelmän kanssa.
        Jos eroaa Adminetistä, kaikki tiedot jäävät heidän palvelimilleen. Jotta pystyyy katselemaan tietoja jälkikäteen, täytyy ostaa maksullinen arkistointipalvelu. Muuten tietoja ei saa käyttöönsä.

        Miten nii ei toimi LVI tarjouslaskenta adminetin kanssa kun sehän on osa koko systeemiä? Vai onko sulla joku ylimääräinen tarjouslaskentaohjelma siinä rinnalla? niistä ainakin kannattaa hankkiutua eroon ettei maksa turhasta. Ja saa kirjanpitoaineistot, tulosteet, laskut ym ulos halutessaan jos irtisanoutuu. Kyselin tarkkaan ennenkun allekirjotin laput. Ja korjauksia voi tehä ihan itte ja tukeen voi soittaa..


    • Paperi_on_POP

      Toimii ipadilla välillä tosi huonosti eli todella h i t a a a s t i.
      kun taas samaan aikaan pcllä ei mitään ongelmia....
      Meni isomman työmaan tuntien syöttämisessä tunteja kun taas windows laitteella vartti tunti...
      Varmaan yrityksen näkökulmasta ihan ok mutta näin sähkö asentajan näkökulmasta on tullut heti alkuun ikävä paperista tuntilappua. Muutama vuosi on ollu käytössä..

      • Tätä_päivää

        Meillä käytössä omppu tabletteja ja androideja. toimii molemmissa. Nopeus riippuu missä ukot milloinkin menossa ku netin kautta pelataan. Korvessa netti yhteydet joskus tökkii. Paperit on ihan perseestä. Niihin ei enään palata.


    • yhdeksän

      adminetissa muutoksen teko lasiakas/laskutus/kohde tietoihin jälkeenpäin on lähes mahdotonta ja epäonnistumisen vaara on lähes 100%. Joku tieto jää aina pimentoon jonnekin ohjelman syövereihin ja lasku tai karhu löytää tiensä mitä ihmeellisimiin paikkoihin. Ei oikeastaan tehdä muuta kuin perustaa uusi asiakas ja siirtää tiedot uudelle laskulle.
      Samoin laskutuksessa työntekijät, päivät, tunnit, ym. on lähes mahdoton saada järkevään järjestykseen. Tässä on hyvä puoli se, että asiakas ei jaksa syventyä sekavan laskun sisältöön.

      • Sakke73

        ootko pistäny palautetta admicomille? Ite laitan kun ärsyttää ja on ollu apua. tarkotus on koulutusta ottaa lisää ja kattoa mitä uusia toimintoja tuohon on tullu ens vuonna, niin ei pääsis kilpailijat ohi


      • yhdeksälle

        En tiedä oletteko huomannut kun muutoksien tekoon tuli ohjelmaan päivitys jo jokunen aika sitten, ja onnistuu nykyään paljon helpommin.


    • Esa79

      Liian hyvää ollakseen totta. En ottaisi enää uudelleen, jos voisin valita.

    • Vähänvaankatkera

      Kylläpä taas Jyväskylän sankarit ovat tehneet nohevan mainostempauksen.

      Ohjelmistoajatus on hyvä, siinä ei mitään, mutta yrityksen kanssa toiminen onkin sitten oma lukunsa. Tämän tuotteen kun saisi jostain muualtakin.

      • kaksitoista102

        Tuotteen kyllä saa muualtakin ja tilitoimistopalvelut, jossa palvelutaso ihan eri luokkaa. Kantsii googlettaa.


      • Ture
        kaksitoista102 kirjoitti:

        Tuotteen kyllä saa muualtakin ja tilitoimistopalvelut, jossa palvelutaso ihan eri luokkaa. Kantsii googlettaa.

        Ei saa muualta vaikka googlessa ja nettisivuilla näkyvä markkinointihömppä voi siltä näyttää. Usko pois, tehtiin aika laaja vertailu jossa oli ulkomaisiakin vaihtoehtoja.


    • raksepena

      Nää on aina huvittavia nää mainostempausjutut. On ihan sama mikä ketju on kyseessä niin aina niihin on joku ko. yrityksen työntekijä mainostemppuilut (jonkun mielestä).

    • Järjestelmävaihtoon

      Asiakaspalvelusta yksikin tämän yrityksen henkilö kehui heidän erottautuvan muista. Ei ainakaan edukseen. Yritäppä soittaa yrityksellesi nimetyille henkilöille. Ei vastausta. Ei kysymyksiä voi syventävästi laittaa sähköpostilla koska useimpaan kysymykseen uuden järjestelmän opiskelussa tulee jatkokysymyksiä. Kuka siinä sähköpostin vieressä voi roikkua koko ajan. Adminetin ohjeissa ei ole läheskään kaikista kohdista ohjeita. Jos kysyt jotain on vastaus yleensä sinnepäin tai kopio ohjelman ohje-sivulta. Tähän hintaan pitäisi asiakspalvelun olla aivan eri luokkaa kuin nyt.

    • paskaohjelma

      Erittäin huono ohjelma mitään et pysty muuttamaan vaikka mekin alettiin
      heinäkuussa käyttämään kesäkuussa tuli heti lasku hyvityslaskut ovat
      mitään et pysty muuttamaan. Onnesta lopetettiin käyttö erittäin huono ohjelma työntekijät nekatiivisia hyvä kun päästiin eroon kyllä ECOM
      on eri lukkaa

      • vähävaantylsää

        Ei jaksa kiinnostaa koko aihe mutta mv miksi tämä ketju on taideteollisen korkeakoulun kategoriassa? Ja tää kommentoija hei ei kuulosta yhtään negatiiviselle itse?


    • putkis

      1,5 v käytöllä arvosana välttävä. Käyttäjäystävällisempää softaa etsitään.

      • Putkis2

        Aika kauan saat tällä haavaa etsiä. Muut edes sinne päin vaihtoehdot vasta kankeita onkin ja aika monta on ehditty kokeilla. Huippu käyttäjäystävällisiä löytyy lähinnä toimialan ulkopuolisista kevyemmistä ohjelmista joista ei sitten saa riittävästi fiksuja työkaluja omaan toimintaan.

        Palautetta kehiin niin kyllä ne kehittää jos raha kiinnostaa. Minä ainaskin haluan adminetin mieluuten helpommaksi kun että vaihtasin kaikin puolin huonompaan takasin.


      • putkis

        Vuosi meni. Ei mitään kehitystä softan suhteen- osittain huonompaan menossa.
        Ja vielä pörssiin- kilpailijat herätkää.


      • Anonyymi

        Sama paska jatkuu vieläkin, ei mitään kehitystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama paska jatkuu vieläkin, ei mitään kehitystä.

        Lisäksi mainittakoon että asiakaspalvelu mennyt todella alas monttuun.


    • virtes1

      On todellakin toimiva ohjelma kun muista saatavat aika hyödyt ei osu lähimainkaan samalle sektorille. Ei ole tätä päivää istua illalla koneella pitämässä yritystä hengissä.

    • adminettaaja

      Itse olen erittäin tyytyväinen Admicomiin. Erityisesti tukipalveluihin olen ollut tyytyväinen: tukipyyntöihin tulee vastaus yleensä tunnin parin sisällä, puhelimella saa aina kiinni ja kirjanpitäjä myös vastaa sähköposteihin tosi nopeasti.
      Kieltämättä virheiden korjaaminen on vaikeaa, mutta kokonaisuudessaan toimiva kokonaisuus. Suosittelen ja suosittelen myös käymään koulutuksia ennen käyttöönottoa.

    • pave29

      Surkeaa...en suosittele kenellekään

      • Kille4

        Samoin. Moni kakku päältä kaunis, tämä sisältä mätä.


    • ulvovamylläri

      Systeemi hyvä ainut vaan osaamattomat ihmiset siellä tilitoimistossa. Palvelu on perseestä

    • Pekka778

      Monesta osa-alueesta huonoa sanottavaa. Kokeiltu on ja en ota uudestaan...

    • Kimmo1001

      Taitaa käydä pajan fanaattiset käyttäjät täällä haukkumassa ja purkamassa muutoksen pelkojaan.. Pitäshän sitä ihmisen itekkin pysyä kehityksessä mukana ja oppia uutta eikä olettaa että homma rullailee maailman tappiin asti 80 luvun menetelmillä

      • Huvittunut77

        Kehityksessä? Tämä teidän ohjelma on ihan 80luvulta..


    • Kale453

      Kusettajia koko pulju täynnä. Älkää sortuko

    • Ehkäjooehkäei

      On hyvää mutta huonoakin. Joku osio toimii liiankin automaattisesti joku yksinkertainen juttu taas ei mitenkään päin. Tuodaan asiakkaalle liian raakileena, paranee peräänhuutelujen jälkeen . Pohja olis hyvä mutta vaatisi vielä kehitystyötä

    • Suohonjasyvälle

      Raakaa kuraa. Ollut jo monta vuotta. Amatööreillä on taidot loppuneet kesken ja siitä tuloksena surkea ohjelmisto.

    • oppirahat_maksava

      Itselläni sellainen kokemus että ei kannata missään tapauksessa luottaa siihen, mitä miellyttävät ja joustavat myyjät lupaa suullisesti. He voi puhua mitä vaan saadakseen sinun hyväksymään sopimuksen. Kun jos sitten hyväksyt sopimuksen ja luulet saavasi sitä mitä olet aina hakenut - ja huomaat ettet saakaan, niin olet kuin kettu raudoissa, etkä pääse mihinkään ilman kovaa hintaa.

      Vaikka ohjelmaa ei olla vielä otettu käyttöön, peruuttaminen ei ole enää mahdollista ilman 3 kuukauden kuukausimaksua, jos olet ehtinyt hyväksyä myyjän esittämän tarjouksen. Eli siinä vaiheessa, kun alat konkreettisesti siirtää omaa yritystäsi kyseisisen yhtiön tarjoamiin palveluihin, ja jos huomaat ettei se sovikaan sinulle, peruuttaminen maksaa vähintään 3kk maksun, vaikka et ole käyttänyt/käytä heidän palveluitaan ollenkaan, muuten kuin pitämällä muutaman palaverin. Tämä on tietenkin heille erittäin kannattavaa liiketoimintaa mutta asiakkaalle erittäin kallista. Yhden palaverin hinnaksi tulee satoja euroja.

      Minulle erittäin kallis kokeilu, ja olen todella todella pettynyt kyseisen yhtiön joustamattomuuteen. On paljon muita hyviä ja parempia, joiden kanssa voi sopia asioista. Admicomin myyjät kyllä lupaa monenlaista ja että kaikesta voidaan sopia, mutta tiukan paikan tullen Admicom lukee vaan sopimustekstiä, joka on heidän puolelta heidän edukseen kirjoitettu. En sano sitä, etteikö monilla ole hyviä kokemuksia kyseisestä yhtiöstä, mutta kannattaa kyllä ottaa kyseiset asiat huomioon.

      Mitenhän joustavasti asiat mahtaa sujua jos olet jo Admicomin asiakas ja myöhemmin haluat jonkun kilpailijan asiakkaaksi. Kannattaa pyytää kirjallisesti kaikki irtisanomisehdot ennen sopimusta. Paljonko maksaa esim. aineiston siirto seuraavaan yhtiöön ja missä muodossa ja miten helposti ne tulet saamaan irtisanomishetkellä. Älä tässäkään luota suulliseen vastaukseen kyseisen yhtiön kohdalla. Tuskin kuitenkaan olet Admicomin asiakkaana loputtomiin, kun markkinoille tulee koko ajan uusia.

      Luultavasti tähänkin aitoon kokemukseen Admicomin myyjätiimi vastaa jollain keksityllä tarinalla joksikin asiakkaaksi tekeytymällä.

      Tämän luettuasi mieti, haluatko todella Admicomin asiakkaaksi. Jos haluat edelleen, niin onnea matkaan. :)

      • Anonyymi

        Mitähän tää nyt on? Itsellä täysin päinvastainen kokemus. Olin menossa asiakkaaksi, nimet jo paperissa ja tarkoitus oli ottaa seuraavassa kuussa käyttöön. Halusin kokeilla ECOM vastavaihtoehtoa halvemman hinnan vuoksi. Ei perinyt Admicom mitään väittämääsi 3kk maksua, vaan ihan ilmaiseksi hoitivat. Erittäin paskan ja kivuliaan ECOM kokeilun jälkeen nyt jo pari vuotta oltu asiakkaana ja tyytyväisiä oltu. Mikään ei toimi täydellisesti joten täyttä kymppiä ei saa kukaan, mutta aika lähellä ollaan sitä mitä tulee admicomiin.
        Kannattaa sinun ehkä jatkossa pitää mielessä se, että jos sovit jotain niin sopimusehdoista on valmiita pitämään kiinni ihan molemmat sopija osapuolet. Alkuunsakin aivan typerä ajatus lähteä valittamaan siitä, että joku yritys noudattaa sopimusehtojansa, ja vielä varoittamaan muita että lukekaa nyt ne ensin ennen kuin allekirjoitatte. Ei terve!


    • Tyytyväinenolen

      Ja höpö höpö.
      Näin hyvää ohjelmaa ei ole kellään muulla.
      Näkisin, että kyse on omasta halusta perehtyä asiaan.
      Meillä ollut nyt 3 vuotta käytössä. Kohteet ja kirjaamiset on saatu toimimaan hyvin ja jätkät työmailla kirjaa reaaliaikaisesti kaiken padeillaan. Todella tarkasti seuraa kohteittain kaiken ja ennen kaikkea luotettavasti ja läpinäkyvästi. Porautumisominaisuudet valovuoden kilpailjoita edellä.
      Korostan, että vaatii koulutusta ja todellisen halun ottaa kokonaisuudessaan käyttöön. Lopputulos perkeleen hyvä.
      Ei kannata ottaa, jos kokee excelillä ja tilkkarin palveluilla haluavansa toimia. Uskon että silloin tuntuu työläältä.

      • Jopasobb

        Ammatikseni tarkastan yritysten kirjanpitoja ja täytyy sanoa, että admicom on moniin kilpailijoihin verrattuna erittäin kankea ja vanhanaikainen. Ainakin kirjanpidon puoli. Porautumisominaisuudet on kyllä valovuoden alan parhaimmistoa jäljessä eikä edellä. Asiakkaat ovat myös kertoneet käyttöönottojen olleen erittäin aikaa vieviä. Kai siinä jotain hyvääkin on, koska sitä käytetään.


    • Olin_admicomin_asiakas

      Ja et näköjään tiedä muista kuin admicomista kun sanot sen olevan valovuoden edellä. Mutta hyvä kun olet tyytyväinen, sehän se pääasia.

      • AnttiTa

        Kertoisitko mihin siirryit Admicomista. Itse harkitsen siirtymistä Admicomiin, kun en ole vastaavaa ohjelmaa löytänyt?


    • joustavaatoimintaa

      No nyt näyttäis pikkuhiljaa yrittäjät "avautua" tähän toimintaan. Pitkkähän noita ruusuisia tarinoita on Admicomin lehdistä jo saanut lukeakin! Hyvä kun tulee hieman kolikon toistakin puolta välillä esiin.

      Ohjelma on rakennettu toimimaan jollain tietyllä toimintamallilla, jolla tietoviisaat bittinikkarit on kuvitellut urakoinnin menevän käytännössä. Ja jos ja kun et halua tällä toimintamllilla hommia tehdä, niin vaikeudet alkaa. Aivan liian automatisoitu on koko systeemi ja jos on täppä väärässä paikassa, niin homma on aivan sekaisin. Jos ohjelman käyttöönotto kestää kaikenkaikkiaan viikkoja/kuukausia, niin mahtaako olla kyse liian hankalasta systeemistä? Urakoitsijaraukat kun vaan syyllistävät itseään eivätkä tajua kyseenalaistaa järjestelmää. Ja sitten kun rahaa on hassattu riittävän paljon, niin ei voida siitä enää luopuakaan!

      Sitten kun puhutaan jostain valovuoden muita edelläolevasta systeemistä, niin pelkkä seimelle tehty käyttöliittyvä jonkin vanhan paskan päälle ei sitä vielä tee. Kyllä mobiilikäytössä pitäisi olla Apsit rakennettu eikä jotain selaimella käytettävää kompromissikuraa. Sitten kun ohjelma käyttölogiikka eri osioissa on toisistaan poikkeava, niin ei ole mikää ihme että käyttööotot ottavat kuukausia.

      No hyvin näyttää admicomilla kumminkin pyyhkivän ja kauppa käyvät! Kyllä hienoilla asikastarinoilla ja positiivisilla mielikuvilla saa kaikenmoista sontaa kaupaksi. Oikein kateeksi käy. Omalla kohdalla tuli tämä kokeilu sen verran kalliiksi, että en enää kusekaan kyseisen yrityksen suuntaan!

      • Jämijärvi

        Oletko antanut palautteen suoraan yritykselle? Käyttöönotolle tai tukipalveluihin?

        Aika monta eri ohjelmaa on tullut työuran aikana käytettyä ja yhdessäkään en ole saanut vastauksia tukipyyntöihin tai kysymyksiin sillä tavalla kuin Adminetissa. Jos joku ei onnistu, kerrotaan miksi ei ja miten sen pystyy tekemään toisella logiikalla (ei välttämättä tämmöisellä raksateknikon logiikalla). Ja kun on pari kertaa sen tehnyt, huomaa, että tämähän oli parempi.

        Itsekin kitisin tuosta mobiiliapplikaation puutteesta. Onneksi sitä ei ole! Nykyinen versio mobiilista on jo ihan riittävän hyvä. Sain kitinääni järkeenkäyvän selityksen; jos tuo korvataan appsilla, joutuvat kehittämään ainakin kahta tai kolmea appsia yhtaikaa tietokoneversion kanssa, eikä koskaan kehitysversio kerkeä mukaan kun google tai Apple muuttavat järjestelmiään. Nostaisi ihan varmasti järjestelmän hintaa tai tuo appsi olisi maksullinen. Olihan näitä joku vuosi sitten joka helvetin tapahtumasta, ravintolasta, jääkiekkojoukkueesta oma appsi, mutta se on mennyttä aikaa. Ei ole kannattavaa operoida noiden kautta.

        Hinnasta vielä: kilpailutin nämä ja ei tämä ainakaan kalliimmaksi tule. Eikä siihen edes tarvitse laskea työajassa tulevaa säästöä tai laskuttamisen tarkkuutta, reilusti halvempi kuin Ecom sata muuta kikkaretta, kun sieltä ei kaikkea kuitenkaan saa.


      • Pettynythuijaukseen
        Jämijärvi kirjoitti:

        Oletko antanut palautteen suoraan yritykselle? Käyttöönotolle tai tukipalveluihin?

        Aika monta eri ohjelmaa on tullut työuran aikana käytettyä ja yhdessäkään en ole saanut vastauksia tukipyyntöihin tai kysymyksiin sillä tavalla kuin Adminetissa. Jos joku ei onnistu, kerrotaan miksi ei ja miten sen pystyy tekemään toisella logiikalla (ei välttämättä tämmöisellä raksateknikon logiikalla). Ja kun on pari kertaa sen tehnyt, huomaa, että tämähän oli parempi.

        Itsekin kitisin tuosta mobiiliapplikaation puutteesta. Onneksi sitä ei ole! Nykyinen versio mobiilista on jo ihan riittävän hyvä. Sain kitinääni järkeenkäyvän selityksen; jos tuo korvataan appsilla, joutuvat kehittämään ainakin kahta tai kolmea appsia yhtaikaa tietokoneversion kanssa, eikä koskaan kehitysversio kerkeä mukaan kun google tai Apple muuttavat järjestelmiään. Nostaisi ihan varmasti järjestelmän hintaa tai tuo appsi olisi maksullinen. Olihan näitä joku vuosi sitten joka helvetin tapahtumasta, ravintolasta, jääkiekkojoukkueesta oma appsi, mutta se on mennyttä aikaa. Ei ole kannattavaa operoida noiden kautta.

        Hinnasta vielä: kilpailutin nämä ja ei tämä ainakaan kalliimmaksi tule. Eikä siihen edes tarvitse laskea työajassa tulevaa säästöä tai laskuttamisen tarkkuutta, reilusti halvempi kuin Ecom sata muuta kikkaretta, kun sieltä ei kaikkea kuitenkaan saa.

        Hienosti yrittävät admicomin omat myyjät tekeytyä asiakkaaksi. ^^ samanlaisia myynti(huijaus)puheita jokaisessa "asiakaskokemuksia"- artikkeleissa.


      • Järkikäteen

        Ok, eli kaikki tänne jauhettu paska on absoluuttista totuutta ja jos joku erehtyy tänne sanomaan jotain positiivista niin sen täytyy olla admiconin omaa porukkaa? Itsekin ollaan harkittu tätä, joten taidampa ottaa puhelimen käteen ja soittaa noille ruusuisia tarinoita kertoneille asiakkaille ja selvittää ovatko kokemukset totta vai kyseisen puljun omaa fantasiaa. Eiköhän nuo omilla naamoillaan esiintyvät yritykset olisi älähtänyt jos siellä valheita levitetään heidän nimissä. Enemmän niille antaa painoarvoa kun nimimerkin takaa huutelijoille.


      • Anonyymi

        Mitähän ratkaisuja sinulta tähän vastavaihtoehdoksi löytyy, jos adminet on pahinta paskaa mitä markkinoilta löytyy? Olen ollut asiakkaana käyttämässä eri raksa-alan ohjelmistoja ja myös päässyt kehittämään sille kentälle jonkinnäköistä ratkaisua. Sen voi heti sanoa, että eihän 99% ihmisistä opi käyttämään mitään ohjelmaa ilman koulutusta. Jos teet yksin hommia hiaces kanssa niin ihan varmasti oppimiskäyrä helpompi, kuin isompaa puljuä pyörittävällä yrityksen ydinporukalla. Ostitko abtronicin kun halusit saada vatsalihakset kuntoon seuraavalle viikolle? Jos haluat oppia käyttämään mitään ohjelmaa niin, että se tulee oikeasti sujuvasti niin siihen pitää uhrata aikaa ja ajatusta. Jos kuvittelet että pyörität vähän monimuotoisempaa yritystoimintaa uudella softalla jo täysin luontaisesti parin viikon jälkeen, niin joko olet täysin naivi etkä oikeasti tiedä mistä puhut, tai sitten olet mennyt puolivaloilla tähän asti.
        Jos oikeasti kuvittelet että mobiili appi jollai tavalla parantaa mobiilikäyttäjä kokemuksen, et oikeasti tiedä ohjelmistoista yhtään mitään. Sinulle loppukäyttäjälle se on parempi, että kyseessä verkkoselainpohjainen ratkaisu koska päivitysvastuu tuotteen toimittajalla ja käyttökokemus täysin sama. Päätä huimaa kuinka vähän pää käytössä tällaisella kommentoijalla.


    • Wikistitäpänpuutos

      Joku tuolla sanoi täppien puutteesta, ehkä eniten tuttanut asia järjestelmässä ( jaa vai veiskö onneton Wiki voiton..) KUn luette sieltä ADMICOMISTA näitä kuitenkin niin kouluttakaa ne käyttöönottajanne kunnolla.. vois olla täälläkin tyytyväisempiä kommenttteja koska periaatteessa hintalaatusuhde on OK..kun vihdoin on saanut homman toimimaan

    • Appsitkunniaan

      Olipas kökkö paikkoyritys joltain Admicomin työmyyrältä nimimerkin Jämijärvi takaa. Eli kun ohjelmaan ei ole tarjolla tämän päivän ratkaisuja mobiilivälineisiin, niin käännetäänkin asia että on jotenkin parempi juttu että selaimella vaan käytettäisiin ohjelmia. Kyllä Admicomin hinnoilla pitäisi mobiilipuolelle olla tarjolla kunnon ratkaisut. Kaikki jotka asioista mitään ymmärtävät, ovat tietoisia että kunnon aplikaatio hakkaa käytettävyydessä mennen tullen selaimella käytettävät. Jos aplikaatioiden ylläpito on työlästä tai kaliista, niin se on kyllä ihan ohjelmantarjoajan oma ongelma. Sitä asiaa on aivan turha selittämällä muuksi muuttaa. Ja kyllä nuo aplikaatiot on juurikin tämän päivän ratkaisuja. Oli ihan pakko tähän tarttua, ettei vaan kukaan tämmöistä höpötystä mene ainakaan uskomaan!

      • Kattokassinen67

        Et taida ymmärtää, mistä saas-mallissa on kyse...


      • Anonyymi

        Siis apua. Näin 4v jälkikäteen olisi kiva tietää onko mieli muuttunut. Käy ihan huvikses katsomassa kuinka monet palvelut nykyään tarjotaan verkkoselainpohjaisena ja miksi. Kai se on vaan mukava luulla olevansa oikeassa vaikka oikeasti ei tiedä aiheesta mitään :D


    • admcn

      Kun siirrytte admicomiin tehkää sopimus että admicom hoitaa koko siirron!!
      Meillä siirto maksoi kymmeniätuhansia kun ei ymmärretty että meidän yrittäjien olisi pitänyt kaikki kirjanpidolliset ynm. lukemat hakata admicomiin.
      LUKEKAA SOPIMUS TARKASTI JA KATSOKAA ETTÄ ADMICOM HOITAA KAIKKI SIIRTOON TARVITTAVAT LUKEMAT YNM.JA VASTAA RAHALLISESTI KAIKISTA TAKAISKUISTA MITKÄ AIHEUTUU PUUTTUVISTA TIEDOISTA.
      Toinen on liikevaihtoon perustuva laskutus,muuttakaa suoriteperusteiseksi.
      KIrjanpitäjät ei ole heillä ammattitaitoisia.

      • Anonyymi

        Kai se riippuu sun liiketoiminnasta kannattaako olla suorite- vai liikevaihtoperusteista?


    • Vanhapaskanaamioituna

      Ohjelma vaikuttaa uudesta käyttäjästä sekavalta ja vanhanaikaiselta, jossa on paikkailtu vain jotain ikivanhaa kyhäelmää muka uudeksi. Kummallsia omi nimityksiä asioille. Palkka-ajo? sellaisia tehtiin 70-luvulla vielä reikäkorteilla. Mitään selkeää logiikkaa ei ole, mitään tietoja ei pääse itse tarkistamaan, koska ovat "taustatietoina"? Mikä sellainen järjestelmä on, missä et näe, mitä johonkin laitettu koodi tai luku tarkoittaa? Mitään ei pääse korjaamaan, ainakaan tilitietoja. Yritys itse osaa laskuttaa kyllä maksunsa etukäteen tulevalta ajalta. Laskut menevät väärille kuukausille, koska niitä ei pääse muuttamaan oikeille päivämäärille. En uskalla ajatellakaan, mitä tilinpäätös tuo tullesssaan....

    • yxyx

      >Kummallsia omi nimityksiä asioille.Palkka-ajo? sellaisia tehtiin 70-luvulla vielä reikäkorteilla<. Tää on niin totta ja kun samaa asiaa voi tarkoittaa 3 eri kummallista nimitystä. Admi>Suomi sanakirja olisi hyvä lisä järjestelmään.

      • Anonyymi

        Näiden kirjoittajat eivät taida tietää tietotekniikasta ja taloushallinnosta sen oravan vertaa.


    • Tyrmistynyt

      Älkää herranjumala vaan sortuko tähän hommaan!!!!! Sen verran on kieroja ihmisiä johdosta lähtien nämä henkilöt..

    • Joopaseipäs

      Käyttäjäystävällisyydesta ei järjestelmää ainakaan voi kehua, tuntuu että sitä on ollut rakentamassa 5 toisistaan täysin tietämätöntä tyyppiä. Polut ei kohtaa , toimintamalli vaihtuu,sama asia ilmaistaan erisanoin jnejne tosi paljon näitä..

    • TMAR

      Ollut käytössä nyt 2 ja puoli kuukautta. Monia hyvä asioita ja varmaan hyvä pohja kehitykselle. Mobiili ja tietokoneversiot toimii eri logiikoilla. Käsitteet ja logiikka poluissa on ihan käsittämättömästi nimetty ja muokattu. Ei ole looginen ja eri osioissa logiikat erilaisia. Kassaohjelma ja hinnastohaut huonoja. Tosi vaikea muuttaa mitään jälkikäteen. Asiat joita yleensä pystyy muuttamaan ovat työläitä ha pitkän polun takana ja muutokset tapahtuu eri osioissa. Liian Monet asiat ovat mahdottomia muuttaa. Kuten sanottu, varmaan hyvä pohja mutta tällä hetkellä kyllä tulee sellainen olo liian usein, että käyttäjä on Adminettiä varten eikä toisin päin. Aivan liian kankea liian monissa asioissa. Ilmeisesti joudumme luopumaan ohjelmasta ja palaamaan aiempaan.

      • TMAR

        Niin ja vielä se, että ohjelmaan ei sisälly mitään urakkalaskennan työhinnastoa. Hinnasto pitää ostaa erikseen tai näpytellä itse koneelle noin miljoona työhintaa ja pitää niitä yllä. Suuri puute josta ei kerrottu yhtään mitään ennen kuin asia tuli käyttöönotossa eteen. Kyllä urakkahinnoittelun työhinnat pitäisi sisältyä ohjelmaan. En siis puhu pakettirekistereistä vaan ihan perus asennushinnoista.


      • Anonyymi
        TMAR kirjoitti:

        Niin ja vielä se, että ohjelmaan ei sisälly mitään urakkalaskennan työhinnastoa. Hinnasto pitää ostaa erikseen tai näpytellä itse koneelle noin miljoona työhintaa ja pitää niitä yllä. Suuri puute josta ei kerrottu yhtään mitään ennen kuin asia tuli käyttöönotossa eteen. Kyllä urakkahinnoittelun työhinnat pitäisi sisältyä ohjelmaan. En siis puhu pakettirekistereistä vaan ihan perus asennushinnoista.

        Urakkahinnoittelun työhinnat sisältyä ohjelmaan? :D :D :D


      • Anonyymi
        TMAR kirjoitti:

        Niin ja vielä se, että ohjelmaan ei sisälly mitään urakkalaskennan työhinnastoa. Hinnasto pitää ostaa erikseen tai näpytellä itse koneelle noin miljoona työhintaa ja pitää niitä yllä. Suuri puute josta ei kerrottu yhtään mitään ennen kuin asia tuli käyttöönotossa eteen. Kyllä urakkahinnoittelun työhinnat pitäisi sisältyä ohjelmaan. En siis puhu pakettirekistereistä vaan ihan perus asennushinnoista.

        Siis mitä ihmettä sä jauhat? Itsehän sinä ne asennushintasi tiedät?


    • LVI_pohjanmaalta

      Olen ollut Ecomin käyttäjä jo yli kymmenen vuotta ja muutaman, mielestäni erittäin ärsyttävän "ominaisuuden" vuoksi olen pian vuoden päivät harkinnut ohjelmiston vaihtoa.
      Myös tuo Adminet on ollut minulla vaihtoehtona ja onpahan heidän myyjänsäkin jo kertaalleen käynyt meillä esittelemässä softaa. Saatuani heidän tarjouksensa, jätin kuitenkin ohjelmiston tässä vaiheessa vaihtamatta.
      Nyt kun olen lueskellut Adminetin käyttäjäkokemuksia, niin ehkä pitäytyminen Ecomissa on ollut oikea päätös.
      Sen verran joudun myöskin puhua Ecomin puolesta, että ainakin meidän kohdalla hinta verrattuna Adminetiin on mielestäni ihan oikeassa linjassa, vaikka meillä on Ecom kohtuullisen laajasti käytössä. Mainittakoon, että Ecom jää meillä vuositasolla mielestäni kohtuullisen paljon edullisemmaksi.

      Lisäksi Ecomin asiakaspalvelusta voin sanoa sen verran, että pääsääntöisesti sieltä otetaan yhteyttä saman päivän aikana, kun ongelmasta on ilmoittanut. Yleensä he eivät juurikaan vastaa puhelimeen ensimmäisellä kerralla soittaessasi. He kuitenkin yleensä soittavat muutaman tunnin sisällä takaisin ja silloin heillä onkin jo asiakkaan tiedot ja ohjelmistoversiot tiedossa, eli johtuisiko tuo vastaamattomuus siitä, että he haluavat etsiä riittävät tiedot valmiiksi esille, ennen kuin mahdollista ongelmaa selvitellään asiakkaan kanssa. Mene ja tiedä.
      Silloin tuo luonnollisesti harmittaa, jos et vietä koko päivääsi toimistolla koneen äärellä, niin kuin pienissä yrityksissä usein on ja näin on myöskin meillä. Tähän saakka on kuitenkin pärjätty näillä keinoin.
      Viimeisin kokemukseni Ecomin asiakaspalvelusta on tänään, kun laitoin heille sähköpostia ongelmastani noin klo 19.25. Ensimmäinen vastaus postiini tuli klo 19.50, jolloin he olivat jo jonkin verran ehtineet tutkia meillä esiintyvää ongelmaa. Ei se toki vielä ensimmäisen postin aikana korjaantunut, mutta ainakin tiedän, että posti on tavoittanut ja ongelman selvittely on heillä jo työn alla.

      En kuitenkaan minäkään pysty Ecomia täydelliseksi väittää, mutta todennäköisesti sellaista ei edes ole, eikä taida tulla.
      Ehkä nyt kuitenkin noista muutamista "ominaisuuksista" huolimatta pysyttelemme jatkossakin Ecomissa. Ainakin ellei se kovin paljon nykyistä huonommaksi muutu.

      • eienäätulppia

        entisenä aspalaisena oikaistaan sen verran että siellä on tapana antaa sen puhelun soida ja vasta tämän jälkeen nähdään kuka on soittanut ja mistä yrityksestä. osa asiakkaista kun oli sellaisia ettei niitä kukaan halunnut ottaa ja välillä oli listat punaisena kun joku muodosti sinne tulpan. se oli ihan teistä asiakkaista kiinni miten nopeasti apua saitte. osa sai soiton heti perään ja osa joutui odottelemaan pidempään kun ne mukavat hoidetaan aina ensin alta pois. sitten jos sinne tuli joku hankalampi tapaus niin oli myös helppoa venyttää niitä tapauksia niin että joku muu joutuu hoitamaan ne vaikeat. tämä tuli ihan työkavereilta perehdytyksessä kun näin oli aina toimittu. ohjelma kyllä oli ecomilla helppokäyttöinen


    • Eitätä

      Tässä yrityksessä ei ajatella kuin omaa etua. Ohjelmaa ei ole tehty asiakkaalle vaan törkyhinnoittelulla rahasammoksi.. kaikki palvelu/piilopalvelu maksaa ja ongelmien ilmetessä jäät yksin. Munatonta sakkia pikkupomosta johtoon saakka..

      • Porkkis84

        Tämä totta!! Varsinkin tämä tj, en k*sipäisempää johtajaa ole tavannut...


      • Anonyymi

        Jännä kuinka päinvastainen kokemus löytyy? Ohjelma on hinnaltaan ihan linjassa vastaavanlaisten kanssa. Jos otat halvempaa saat vähemmän sisältöä, ja jos se sinulle riittää niin hyvä niin. Palvelut luonnollisesti maksavat ja itse ollut ihan tyytyväinen saamaani apuun, kun ongelmia tullut. Mikään tässä maailmassa ei ole täydellistä joten kai sitä osaa olettaakkin?


    • Anonyymi

      Heh.. ei pitkään tarvinnut etsiä samanlaisia kokemuksia kuin itsellä tästä lafkasta..

    • Anonyymi

      Admicom ollut 3v. käytössä.
      Nyt kun katsoo vanhoja projekteja niin tulokset on aivan mitä sattuu ohjelmassa.
      Ohjelma ei toimi mutta heidän laskutus toimii.
      Nyt on tullut verottajalle päin ensimmäinen iso virhe,nyt nähdään maksavatko huomattavan summan joka heidän virhe.

    • Anonyymi

      meillä kahta koulukuntaa. toiset pitävät järjestelmästä ja toiset puolestaan kiroaa. sama kahtiajako siinä ketä sitä osaa käyttää. käyttökoulutuksella ihan ok- järjestelmä, ei toistaiseksi moitteita.

      • Anonyymi

        Juu, palvelee yritysjohtoa hyvin varmasti. Asentajataho, joka VAAN kirjaa työnsä ei niin tyytyväistä. Virheet vaihea korjata ja kännykkäkäyttö tökkii....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, palvelee yritysjohtoa hyvin varmasti. Asentajataho, joka VAAN kirjaa työnsä ei niin tyytyväistä. Virheet vaihea korjata ja kännykkäkäyttö tökkii....

        Virheethän on tosi helppo korjata? Ihan sama mitä softaa käytät niin samalla logiikalla menee virheiden korjaus ja viime kädessä työnjohto tarkistaa oli kyseessä paperilappu tai sähköinen käyttöliittymä.


    • Anonyymi

      Lue sopimus.Saat pelkän ohjelman.
      Palkkaa toimistoosi talousammattilainen joka hakkaa kaiken ohjelmaan jos et itse jaksa istua siinä.


      Pikkunippelien myyjäyritykselle tehty.


      Palkkaa hyvä tilintarkastaja joka oikeasti perehtyy kyseisen yrityksen tekemään kirjanpitoon.

      • Anonyymi

        Talousammattilaisen palkkaaminen vie rahat, joten ulkoista. Ei ota päähän, kun joku istuu toimistossa ja nostaa vakiliksaa vaikka ite väännät putkesta käyrää surkealla alihankintasopimuksella.


    • Anonyymi

      Kaveri on töissä putkilikkeessä ja käyttää tätä ohjelmaa tuntien ja tarvikkeiden kirjaukseen. Ihmettelin kovasti että ei ollut mitään puhelimeen ladattavaa aplikaatiota käytössä, vaan selaimen kautta piti käyttää. Vaikutti todella kököltä käytettävyydeltään. Asia kiinnostaa sinällään että ollaan itse tehty ohjelmia (eri toimialalle toki) ja kyllä aplikaatio ratkaisut on ihan välttämättömiä jos halutaan fiksuja helppokäyttöisiä ratkaisuja asennusporukoiden käyttöön. Osaako kukaan sanoa että onko todellakin niin että aplikaatiota ei löydy vai onko kaveri vaan epätietoinen asiasta?

      • Anonyymi

        Tässä firmassa on kusipäinen toimitus"johtaja". A.S. -Ei mitään ihmisyyttä työntekijää kohtaan. Kohtelee kuin tyhjää. Itseään täynnä oleva *****


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä firmassa on kusipäinen toimitus"johtaja". A.S. -Ei mitään ihmisyyttä työntekijää kohtaan. Kohtelee kuin tyhjää. Itseään täynnä oleva *****

        Tosiaan tämä A.S näyttää ulospäin asiallisesta, mutta työntekijöille ihan kusipää. Kaverin työsuhdetta ei jatkettu niin tää munaton Antti ei edes kätellyt ja katsonut silmiin kun ilmoitti palaverissa hyvästit. JA tää sama kusipää toimitusjohtaja ilmoittaa koeajan toiseksi viimeisenä päivänä ettei hommat jatku. Viimeisen päälle lammas tää seppä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosiaan tämä A.S näyttää ulospäin asiallisesta, mutta työntekijöille ihan kusipää. Kaverin työsuhdetta ei jatkettu niin tää munaton Antti ei edes kätellyt ja katsonut silmiin kun ilmoitti palaverissa hyvästit. JA tää sama kusipää toimitusjohtaja ilmoittaa koeajan toiseksi viimeisenä päivänä ettei hommat jatku. Viimeisen päälle lammas tää seppä.

        Ihan lampaita koko sakki tuolla! Älkää sekaantuko tähän tuotteeseen...


      • Anonyymi

        Me otettiin käyttöön Spotilla ja se toimii puhelin appina. Sillä saadaan kaikki keikat pyöriteltyä näppärästi mutta laskutusohjelma pitää olla sen kanssa. Toistaseki se on ollut hyvä ja ollaan tyytyväisiä. Hinta kuulemma reilusti halvempi kuin adminet tai ecom.


      • Anonyymi

        Käytännössä aplikaation ja verkkoseilameen rakennetun sovelluksen ero ei ole loppukäyttäjälle olennaista. Ohjelmat voidaan jopa rakentaa täysin samalla kielellä, mutta se mistä ohjelmaan päästään käsiksi on eri väylä. Voit rakentaa verkkoselaimeen ja aplikaatioon täysin identtisen ohjelmiston. Väittäisitkö silloinkin apin toimivan paremmin, miksi? Kiinnostavaa kuulla näitä argumentteja vaikka tänä päivänä valtaosa ohjelmistoista ovat juurikin verkkoselainpohjaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosiaan tämä A.S näyttää ulospäin asiallisesta, mutta työntekijöille ihan kusipää. Kaverin työsuhdetta ei jatkettu niin tää munaton Antti ei edes kätellyt ja katsonut silmiin kun ilmoitti palaverissa hyvästit. JA tää sama kusipää toimitusjohtaja ilmoittaa koeajan toiseksi viimeisenä päivänä ettei hommat jatku. Viimeisen päälle lammas tää seppä.

        Katkeraa tilitystä. Oli työ mikä tahansa, niin ei ne hommat jatku jos ei rahkeet riitä.


    • Anonyymi

      Sinällään aika huvittavaa kun käy lueskelemassa asiakastarinoita mullistavasta ylivertaisesta toiminnanohjausjärjestelmästä, niin näyttää olevan järjestään konkurssissa tätänykyään nämä firmat, jotka järjestelmää asiakaslehtien kansissa ylistävät... Toiminnan mullistava järjestelmä kyllä siinä mielessä:)

    • Anonyymi

      Järjestelmä on sinänsä hyvä, mutta alussa on isoja haasteita siinä, että mistä löydät sen puuttuvan tai ruksatun kohdan, joka tuottaa päävaivaa (ainakin alussa varsinkin).
      Ainoa, että kun olet ottanut tukipaketin, jonka myyjä myy näin, että "aina autetaan" ja apua saat.
      Tosiasiassa sillä tukipakettiin, et oikein saa mitään apua vaan lähettävät helposti jonkun perus ohjeistuksen, josta jäät miettimään miten tämä pitää tehdä ja ratkaisuna on se, että 15minuutin hommasta (kun tiedät mitä teet, niin arvioisin sen 15min ajankäytön) niin laskutetaan reilu 100€ alv. 0%

      Nyt on mietinnässä se, että yrittääkö saada adminettiin kirjanpitäjää, kun tuo tukipalvelu ei ole sillä tasolla, mitä myyntihetkellä luvattiin.
      Vai vaihtaako esim. Ecomiin ja sieltä ottaa kaikki palvelut.

    • Anonyymi

      Me otettiin Admenetti ja on elämä niin helppoa, että ei voi kuin hymyillä.
      Kaikki asiat hoituu sovitusti ja näppärästi.
      Epäilen, että et hoida vain omaa tonttiasi. Ohjeet ovat tosi selkeät ja hyvät

    • Anonyymi

      99 % ongelmista johtuu käyttäjästä. 99 % käyttäjän ongelmista johtuu puutteellisesta käytettävyydestä ja ammattitaidottomasta suunnittelusta.

    • Anonyymi

      Mitä tekemistä tällä ketjulla on palstalla "Taideteollinen korkeakoulu"?

    • Anonyymi

      Admicomin myyntipuheet, varaudu katteettomiin lupauksiin. Jos edes harkitset, laita kaikki paperille, joka ainoa yksityiskohta, tuntuipa se vaikka itsestäänselvyykseltä! Ja mitä tärkeintä nimet alle, on sitten jälkikäteen helpompi pestä kälkipyykkiä.
      t. pettynyt adminetin entinen käytyäjä

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2830
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      104
      2065
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      993
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe