viinattomuus

liikaa viinaa

Palstalla on useamman kerran kysytty kuinka kieltäytyä tarjotusta alkoholista. Vastaukset laidasta laitaan.

Mutta entäs tämä: porukka vetää itsensä niin sikahumalaan ettei tajuta mistään mitään. Sitten kaatuillaan, kolhitaan itseään, jankutetaan typeriä, jotkut tyhmimmät luulevat että " humalaisen suusta totuus", jauhetaan sekavia, alapään toimintoja ei pystytä hallitsemaan jne jne

Mitä iloa suomalaiset kokevat tuosta? Kuinka maailmassa suomalaiset hyväksyvät tuon? Kuinka jotkut voivat ajatella tuosta ylentävästi ja naureskella sille? Kuinka?

Montako sukupolvea tarvitaan ennenkuin tajutaan miten äärettömän typerää ja moukkamaisen tolloa tuollainen käytös on? Kuinka porukka ei tajua että viina tuhoaa hermoston ja että selvänä ollessakin koko ihminen muuttuu, pahasti?

4

140

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • brr

      Tajusin itse tuon saman asian, kun lopetin alkoholin nauttimisen.

    • Tasamaata sshotthigs

      Kumma kysymys? Jos joku ei halua viinaa niin sanoo vaan että ei ota, eihän siinä nyt mitään kummallista ole........ Ei kiitos ei tällä kertaa, ei sitä tartte kenenkään selitellä.
      Samoin kuin jos joku ottaa viinaa niin mitä se muille kuuluu??? Aloittaja?? Onko pipo liian tiukalla aikaisempien hölmöilyjen takia.... eikö sittenkään ole päästy kokonaan irti kun pitää muita paheksua;))) Samoin kakkosella..... jättäkää jo muut rauhaan ja eläkää oma elämä. !

    • porukka

      No mitähän se nyt sun napaasi kaivelee mitä muut tekee alkoholin käytönsä kansa , luuletko olevas joku totuuden torvi alkoholivalistaja. Pysy poissa niistä kuvioista jotka ei sovi sun pirtaasi. Kukaan ei viinaa kaada kurkkuun väkisellä. Jokainen törppöilee omaan piikkinsä. Ihme valittaja oot. varmaan kerrostalokyttääjä.

    • Juoppous

      Tuon kaamean toiminnan olen itsekkin huomannut, kuinka viina hörhöjen touhut ovat todella uskomattomia!
      Kuinka kukaan voi nähdä siinä mitään kaunista tai omaa arvoaan kohottavaa? Vieressä oleva silmään se näyttää typerämpääkin idioottimaiselta. Anteeksi vain.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1315
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1155
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1070
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      60
      888
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      762
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      692
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      691
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      669
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      656
    Aihe