Eipä löytänyt kuukkeli moisille aterimille hintaa. Ulkomuodosta voisi ainakin päätellä, että ihan mistään tusinatavarasta ei ole kyse. 80-luvulla uutena ostetut ja siitä lähtien laatikoissaan olleet.
Olisiko jollakin valistunutta arvausta hinnasta, jos vaikka myymään alkaisi?
Tässä linkissä kuva vastaavasta tuotteesta...
http://villiviinivaralla.blogspot.fi/2013/03/ihanat-loydot.html
Hackman Anno 1878 aterimet
19
5060
Vastaukset
- Uutta antiikkia
Tiedän kyseisen tuotteen. Kyseessä oli pieni valmistuserä, joten ihan halpa-hallin hintaan niistä ei tarvitse luopua. 10 euroa per haarukka/lusilla/veitsi osuu aika lähelle totuutta. Edellyttäen tietenkin alkuperäistä pakkausta ja alkuperäistä kuntoa.
- Huutonettifani
Laita ne huutonettiin myyntiin. Alkuhinnaksi vaikka 20 euroa per setti.
- Anno aterimet
Jos olet myymässä kyseisiä aterimia, niin minua kiinnostaisi.
- eilariitta
Olisin kovasti kiinnostunut ostamaan ko sarjan aterimia. Olen ostanut niitä 80-luvulla ja nyt haluaisin lisää. Minulla on veitsiä, haarukoita ja lusikoita.
- mir628
Vieläkö näin 2 vuoden päästä olet kiinnostunut ANNO aterimista.
- Eitai
mir628 kirjoitti:
Vieläkö näin 2 vuoden päästä olet kiinnostunut ANNO aterimista.
Kiinnostusta olisi.
- riittaeila
Jos jonkun tielle osuu näitä Anno 1878 aterimia, olisin vinkistä tosi kiitollinen..Mukavaa vuodenvaihdetta teille kaikille.
- annolusikka
Minulla olisi 4kpl ruokalusikoita, uudenveroisia
- mir628
Vieläkö etsit näin reilun vuoden jälkeen niitä. Pelastetaan vanhat esineet ryhmässä
- DeaHen
Hei! Minulla on kyseiset aterimet, haarukka ja veitsi. Kunto hyvä. Saa ottaa yhteyttä mikäli on kiinnostunut niistä :) Luovutan mielelläni eteenpäin! [email protected]
- DeaHen
Aterimet ovat myynnissä https://www.huuto.net/kohteet/nayttavat-hackman-aterimet/394248005
- Haarukkamies
Hetkeksi jo unohdin koko asian. Aterimet ovat edelleen tallessa. Lusikoita, haarukoita ja veitsiä on kutakin 12 kpl. Yhteensä kuusi alkuperäistä laatikkoa.
Ostajakandidaatit vois laittaa yhteystietoa näkyviin.- Eilariitta
Voisiko Haarukkamies laittaa viestiä, jos aterimet vielä tallessa.
- Haarukkamies
Eilariitta kirjoitti:
Voisiko Haarukkamies laittaa viestiä, jos aterimet vielä tallessa.
Riitta ostaa pläjäytti kihvelit ja kahvelit uuteen kotiin ;-)
- karivitie
meilllä oli kuuden setti myytävänä hintaan 60. [email protected]
- Huvikumpu31
Hei!
Onko jollakin vielä näitä kyseisiä Hackman Anno 1878 aterimia?
Olisin kiinnostunut ostamaan vaikka vain pari kutakin.- Elijok
Hei! Hacmanin Anno 1878 aterimista kiinnostuneille, minulla on 4 ruokaveistä, 4 haarukkaa ja 4 ruokalusikkaa. Kaikki käyttämättömiä, mutta laatikkoa ei ole (tarjoukset: [email protected])
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 586081
- 615522
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise1154147- 543832
- 143765
- 323189
- 602931
- 592826
- 682548
- 471940