Hei!
Olen ajatellut, että koska haluaisin lapsen, mutta en etsi parisuhdetta, niin varmaankin on myös monia miehiä, jotka toivoisivat omaa lasta, mutta eivät ole löytäneet sopivaa äitiehdokasta. Itse kyllä olen jo elämäni suurimmaksi onnekseni äiti, mutta haluaisin vielä yhden tai kaksi lasta lisää.
Aiemmin olen edennyt perinteisemmässä järjestyksessä ja seurustellut ja asunut avoliitossa miesten kanssa, jotka ovat olleet kyllä kiinnostuneita minusta, mutta eivät lasten hankkimisesta. Nuorempana kaikki miehet totesivat haluavansa lapsia sitten joskus myöhemmin ja myöhemmin tapasin miehiä joita työ kiinnosti enemmän kuin perheen perustaminen tai muista syistä olivat päättäneet olla ikinä hankkimatta lapsia.
Ehkäpä siis isää etsimällä löytyisi sellainen isäksi haluava mies, jonka kanssa olisi sitten muutenkin yhtenevä ajatusmaailma, huumorintaju, toiveet ja haaveet.
Lapset ovat iloni ja onneni ja vielä ihanampaa olisi jos lapsella olisi isä, jolle lapsi olisi yhtä suuri toive ja ilonaihe. Haluaisin lapselle isän, joka olisi kiinnostunut lapsesta jo raskauden alusta koko loppuelämän ajaksi ja joka osaisi arvostaa ja nauttia jokaisesta hetkestä ja siitä että on joku, joka kutsuu sinua nimellä isi
Haluaisitko isäksi?
dunedinna
0
167
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk813035Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna911736Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll831581- 1371442
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651428- 1571334
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1591263Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j981207Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur821207- 831182