Hei!
Olen ajatellut, että koska haluaisin lapsen, mutta en etsi parisuhdetta, niin varmaankin on myös monia miehiä, jotka toivoisivat omaa lasta, mutta eivät ole löytäneet sopivaa äitiehdokasta. Itse kyllä olen jo elämäni suurimmaksi onnekseni äiti, mutta haluaisin vielä yhden tai kaksi lasta lisää.
Aiemmin olen edennyt perinteisemmässä järjestyksessä ja seurustellut ja asunut avoliitossa miesten kanssa, jotka ovat olleet kyllä kiinnostuneita minusta, mutta eivät lasten hankkimisesta. Nuorempana kaikki miehet totesivat haluavansa lapsia sitten joskus myöhemmin ja myöhemmin tapasin miehiä joita työ kiinnosti enemmän kuin perheen perustaminen tai muista syistä olivat päättäneet olla ikinä hankkimatta lapsia.
Ehkäpä siis isää etsimällä löytyisi sellainen isäksi haluava mies, jonka kanssa olisi sitten muutenkin yhtenevä ajatusmaailma, huumorintaju, toiveet ja haaveet.
Lapset ovat iloni ja onneni ja vielä ihanampaa olisi jos lapsella olisi isä, jolle lapsi olisi yhtä suuri toive ja ilonaihe. Haluaisin lapselle isän, joka olisi kiinnostunut lapsesta jo raskauden alusta koko loppuelämän ajaksi ja joka osaisi arvostaa ja nauttia jokaisesta hetkestä ja siitä että on joku, joka kutsuu sinua nimellä isi
Haluaisitko isäksi?
dunedinna
0
180
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi kuoli kolarissa Outokummussa
-toisen auton kuljettajaa epäillään rattijuopumuksesta. Toisen auton kyydissä oli kuljettajan lisäksi neljä ihmistä. Hei1256011Kovan viikon ilta pitäisi lakkauttaa
Käytännössä pelkkää SDP:lle ilkkumista koko ohjelma veronmaksajien kustannuksella.1565603Pakoputkipörisijä syttyi tuleen kesken ajon
Kyydissä oli 7 henkilöä, mutta hyvä onni matkassa epäonnistuneesta käyttövoimavalinnasta huolimatta, eikä kukaan loukka554405Sdp on esittänyt maatalous- ja yritystuista leikkaamista
Joihin menee 10 miljardia euroa vuosittain. Minkä vuoksi äärioikeisto änkyttää jostain vuodesta 2026, kun ei demareiden1023912Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta
Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j153879Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA
, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle383691Perussuomalaisiin minä luotan
Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.673444Sanna Marin pitäisi palauttaa pääministeriksi
Oikeisto "voitti" vaalit valehtelemalla äänistäjille päin naamaa, joten heidät tulisi tuomita menettämään vaalitulos ja222850- 2282807
Kokoomus kannatti aiemmin rahoitusmarkkinaveroa - kanta nyt muuttunut
Kokoomuksen linjanmuutos rahoitusmarkkinaveron suhteen on herättänyt kysymyksiä. Vielä aiemmin puolue antoi ymmärtää kan12403