huumeet sallittava suomessa

ma haluun ganjaa

Minä ja ystäväni ollaa suunnilee kokeiltu kaikkii suomen huumeit ja siis ollaa 15 v:D
oisko jollai jotai vinkkii mist vois saada pääkaupunkiseudun alueelta jotai ganjaa ku ollaa kokeiltu jo kannabista ja pajarii. juodaa kyl sit myös xd

21

248

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huolissaan

      Miten noin pienet nutipäät voi käyttää huumeita! Tämä on selvä poliisi asia yrität ostaa huumeita netin kautta häpeä. Tämä on netti poliisin asia. Ottakaa itseänne niskasta kiinni ja menkää kouluun idiootit olette häpeäksi yhteiskunnalle

    • sairasta1

      Mihin tämä yhteiskunta menossa noin nuoret käyttävät huumeita kuvottavaa ! Eikö sinun vanhemmat ole opettanut sinulle mitään tapoja

    • Vtnpelle

      Et kyl selvästikkää tiedä huumeista paskan vertaa. Mene parvekkeellesi, pistä silmukka kaulasi ympärille ja hyppää

    • sgbgbgfbdgfbd

      Ennenkuin tietämättömät äpärät ja kukkahattutädit alkavat paasata omia luulojaan, niin ottakaa nyt toki huomioon, että alkoholi on paljon vahvempi ja vaarallisempi huume kuin tämä "tappajakannabis". Mutta koska se on toistaiseksi vielä lainvastaista, niin tuhotkaa itseänne mielummin alkoholin kanssa.

      • Fobba nro 1

        Ja sä pikku paska tuskin ees tiedät mistä puhut. Paljonkas on ikää mittarissa 13 tai jopa 14? Toi ei riitä et oot kattonu google kuvahausta kannabista vitun pelle


    • tyämiäs

      :D:D piristi tyämiähen päivää yms. yms.

      • gjk

        *päivöö


    • tyä-mies

      just sitä

    • elämä menee hukkaan

      Eipä mee hyvin teilläkään! Ei se onni päihteistä löydy vaikka luulette.
      Psykiatriselle pääsee nopeammin aineita kuin viinaa käyttämällä. Älkää tulko kinuamaan yhteiskunnalta avustuksia ja hoitoa kun olette omassa tyhmyydessä sekoittaneet päänne, jääneet koukkuun, olette rahattomia yms.!

      Narkkihuoriksiko meinaatte ??!!! Ai niin, ettehän te jää koukkuun, ku ootte niin viisaita!! Just, joo!!

    • haista paska

      Mitä joss vittu vaan tapat ittes

      • JariK

        On tämä kyllä jännä kun "Nuoret" osastolla rullaa niinsanotut "Aikuiset".
        Mitä vittua teillä on täällä kommentoitavaa?


      • Tulevat tänne pätemään..
        JariK kirjoitti:

        On tämä kyllä jännä kun "Nuoret" osastolla rullaa niinsanotut "Aikuiset".
        Mitä vittua teillä on täällä kommentoitavaa?

        Nimenomaan


    • motari

      Tää o vaa joku pelle joka yrittää esittää kovaa; kuka vittu menee suomi2nelosee ja kuselee ostopaikkoi hesast. Vitun urpo, ne pidetää omana tietona tai kavereitte mut et tasan mee kärtsää ketää

    • nistiiiii

      Vitun narkit

      • motari

        Ja aamen!


    • 12v.

      Ette taineet olla hereillä koko päihdekasvatustunnilla, jos teillä sellainen edes joskus oli!
      Omasta mielestäni huumeita tarvittaisi koko maailmassa, ne aiheuttavat vain ja ainoastaan pahaa.

      Tosin, tuntuu, että olet vain joku trolli, eli et oikeasti ole kokeillut. Mutta siis tämä on vain minun viestini, ja jos jollain on jotain motkottamista vastaan, niin älkää valittako minulle, vaan ihan itsellenne!

    • mastertrole

      430 Legolas it :DDD ja marilize legahuana xDD

    • jaaha-

      just, tätä menoa varmaan huumeita aletaan käymään eduskunnassa tai hallituksessa kun addressi huumeiden puolesta on saanut yli 50 000 nimeä alle 10 vuodessa.

    • "Ganjaa"Polttanut

      "...ollaan suunnilleen kokeiltu kaikkii Suomen huumeita... ku ollaan kokeiltu jo kannabista ja pajarii"

      Lueppas niistä olemassa olevista huumeista vähän enemmän, ennen kun alat täällä edes trollina pätemään, kannabis ja pajari, paja, budi ganja yms. kaikki samoja asioita :) Tosin voihan sitä samaa huumetta polttaa kymmenellä nimellä ja kertoa laajasta huumekokemuskaartista.

      • "Ganjaa"Polttanut

        Niin ja muut jotka ette ole vielä tajunnut, niin tää on provo. Ganja, budi, marijuana, mari, paja, pajari, kannabis, hamppu - kaikki samaa huumetta. Eli "kaikki suomen huumeet" edelleen vain yhtä samaa huumetta :)


    • BAzGAMAROW

      Jaa-a , itse kasvatan itse kasvini

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      141
      10255
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      53
      2944
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      205
      2784
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2107
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1858
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1679
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    8. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1576
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1358
    Aihe