Battlefield 2 pelihyllyktä vielä löyty ja tuli sitä kokeiltua pitkästä aikaa jonkinlaisena fiilistelynä mutta sitä samaa vanhaa juoksua lipuille ei enää oikein innosta.Olisi parempi jos olisi valmiina jokin pelitiimi joiden kanssa jollain servulla voisi pelata.
Olen jokus yrittänyt perustaa klaania mutta se jäi todella pieneen porukkaan jonka jälkeen innostus hiipui.
Toinen toive : pelaajat voisivat olla hieman aikuisempia ettei tarvisi riidellä aina siitä kuka ajaa panssarivaunua tms.
Pelin voi ilmeisesti laittaa pystyyn itse "hostaamalla" pelin käyttöliittymän kautta.
Säännöt voisivat olla yksinkertaiset : 2 joukkuetta jossa ei tarvisi välttämättä kuulokemikkiä tms.
- Pelkkä harjoittelu konetta vastaan jos voi riittäisi sekin.
Enää Pelaajia missään Battlefiled 2
masi4
0
63
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4235588Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1891948Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3671864- 1221088
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51014- 27928
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60834- 74817
Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️55723- 37714