Hei!
Oletko suunnitellut mennä kielimatkalle tänä kesänä?
Vielä ehdit!
Tilaa tästä ilmainen esite EF kielimatkoista: http://my.ef.com/Ekaterina.Piitulainen
Itse olin viime kesällä Californiassa ja se oli mahtavaa!
Tänä kesänä lähden New Yorkiin ;)
Minne sinä suunnittelet lähteä?
Voin vastata kaikkiin kysymyksiin liittyen EF kielimatkoihin ja lähinnä Californian matkaan.
Atutat minua tosi paljon jos tilaat ilmaisen EF esitteen :)
EF Kielimatkat
2
98
Vastaukset
- Ef :)
No olen itte menossa englantii tai maltalle mietin että ku olit itte californiassa et jos enkku o 6 niii oisko järkee mennä osaan englantia no sillei juuri ja juuuri että osaan jote kute kommonogoida niii oppiiks siel sillei iha hyvin ett ens vuonno voi noustaa 7 ? Ymmärsitkö ???
- travelwithEF
hohoh no voin sanoo että californiassa koulussa me ei opiskeltu melkein ollenkaan, kyllä koulua oli säännöllisesti mutta siis opettaja kertoi meille jotain ja selitti ja sitten ehkä me tehtiin vähän tehtäviäkin mutta yleensä oltiin ulkona ja meillä oli viel nii chilli ope et mentiin joka kerta joko syömään jugurtti jätskii tai se ope teki listan siitä mitä me haluamme in in outista(paikallinen hampurilaismesta) ja meni omalla autollaan hakee ruoat sillä aikaa me oltiin ulkona chillaamas ite skeittasin siellä. Mut must se oli kivaa kosk ite halusin pitää hauskaa eikä opiskella ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882