Onko Israeliin suoria lentoja?

Omatoimimatkaajat

Yritin pikaisesti vilkuilla Finnairin sivuilta mutta en löytänyt. Riikan kautta tietääkseni joku yhtiö lentää

7

179

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tietävät

kyllä pitäis olla . Finnair tentää tietääkseni maanataisin ja perjantaisin ja olen kuullut että lisäävät vielä yhden viikko lennon tulevaisuudessa.
      Riikan kautta lentää mutta loppujen lopuksi hinta on suurin piirtein sama kun ne ottaa joka asiasta lisä maksuja. ja onhan suoralento mukavampi.

• Omatoimimatkaajat

Kiitos vastauksestasi. Finnairilla on näköjään suoria lentoja hintahaitarilla (meno-paluu) 380 - 450 eur mikä ei ollenkaan paha. Ainoa miinus yölennot. Maksaisin jonkun satasen lisää jos olisi mahdollisuus päivälentoon.

• tietävät

yö lentto tarkoittaa sittä että olet aamu tuimaan israelissa ja se on vain hyvä jos ei ole lauantai aamu, voitat yhden päivän lisää.

• Päiväkyöpeli

Miten jaksaa jos on yön matkustanut. Minä nukun yöllä ja matkustan päivällä

• 54587

Matkatoimistot myyvät myös pelkkiä lentoja. Katso Napsu-sivuilta, milloin on lähtöjä tarjolla. Ne menevät Ovdan lentokentälle, josta jatkoyhteys Eilatiin. Kentältä pääsee harvakseltaan suoraan pohjoiseen bussilla.

Sitten on suoria tilauslentoja Tel Aviviin Toiviomatkoilla, nyt normaalia halvemmallakin kaksi lähtöä maaliskuussa (viikko perillä) 400e.

• Omatoimimatkaajat

Kiitos vinkistä. Toiviomatkat oli jo unohtunut kun olimme tottuneet etsimään lennot suoraan yhtiöiden sivuilta. Ainoa huono puoli Toiviomatkoilla on että matka rajoittuu viikkoon, jona aikana ei ehdi käydä useammassa kohteessa. Julkiset bussimatkat vievät aikansa. Ryhmämatkalle ei kannata ilmoittautua koska hinta on korkea kun haluaa majoituksen järjestellä mieleisekseen. Matkan kestosta vielä sen verran että tuollainen kymmenen päivän perilläolo antaa jo väljyyttä ohjelmansa suunnitteluun. Myös kontaktit paikalliseen väestöön ovat paljon paremmat kun kiertelee omatoimisesti. Samalla voi verestää kielitaitoaan.

• Omatoimimatkaajat

Harvoin olen katsellut niin sekavia sivuja kuin tuolla Napsulla. Eihän sieltä voinut valita mitään. Tietoja oli muka paljon mutta mitään ei voi valita. Lähetin palautetta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      275
      3445
    2. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      110
      1770
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Luterilaisuus
      248
      1466
    4. 74
      1356
    5. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      66
      1245
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      199
      1107
    7. Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta

"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:
      Taivalkoski
      52
      1099
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      63
      1001
    9. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      22
      937
    10. IS viikonloppu 16.-17.5.2026

Tänä viikonloppuna on Kärkkäisen ja Skyttän yhteistyönä syntynyt 3.0 arvoinen sanaristikko ratkaistavana.
      Sanaristikot
      35
      883
    Aihe