Yritin pikaisesti vilkuilla Finnairin sivuilta mutta en löytänyt. Riikan kautta tietääkseni joku yhtiö lentää
Onko Israeliin suoria lentoja?
7
136
Vastaukset
- tietävät
kyllä pitäis olla . Finnair tentää tietääkseni maanataisin ja perjantaisin ja olen kuullut että lisäävät vielä yhden viikko lennon tulevaisuudessa.
Riikan kautta lentää mutta loppujen lopuksi hinta on suurin piirtein sama kun ne ottaa joka asiasta lisä maksuja. ja onhan suoralento mukavampi.- Omatoimimatkaajat
Kiitos vastauksestasi. Finnairilla on näköjään suoria lentoja hintahaitarilla (meno-paluu) 380 - 450 eur mikä ei ollenkaan paha. Ainoa miinus yölennot. Maksaisin jonkun satasen lisää jos olisi mahdollisuus päivälentoon.
- tietävät
yö lentto tarkoittaa sittä että olet aamu tuimaan israelissa ja se on vain hyvä jos ei ole lauantai aamu, voitat yhden päivän lisää.
- Päiväkyöpeli
Miten jaksaa jos on yön matkustanut. Minä nukun yöllä ja matkustan päivällä
- 54587
Matkatoimistot myyvät myös pelkkiä lentoja. Katso Napsu-sivuilta, milloin on lähtöjä tarjolla. Ne menevät Ovdan lentokentälle, josta jatkoyhteys Eilatiin. Kentältä pääsee harvakseltaan suoraan pohjoiseen bussilla.
Sitten on suoria tilauslentoja Tel Aviviin Toiviomatkoilla, nyt normaalia halvemmallakin kaksi lähtöä maaliskuussa (viikko perillä) 400e.- Omatoimimatkaajat
Kiitos vinkistä. Toiviomatkat oli jo unohtunut kun olimme tottuneet etsimään lennot suoraan yhtiöiden sivuilta. Ainoa huono puoli Toiviomatkoilla on että matka rajoittuu viikkoon, jona aikana ei ehdi käydä useammassa kohteessa. Julkiset bussimatkat vievät aikansa. Ryhmämatkalle ei kannata ilmoittautua koska hinta on korkea kun haluaa majoituksen järjestellä mieleisekseen. Matkan kestosta vielä sen verran että tuollainen kymmenen päivän perilläolo antaa jo väljyyttä ohjelmansa suunnitteluun. Myös kontaktit paikalliseen väestöön ovat paljon paremmat kun kiertelee omatoimisesti. Samalla voi verestää kielitaitoaan.
- Omatoimimatkaajat
Harvoin olen katsellut niin sekavia sivuja kuin tuolla Napsulla. Eihän sieltä voinut valita mitään. Tietoja oli muka paljon mutta mitään ei voi valita. Lähetin palautetta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4225509Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1891908Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3631846- 1201074
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl5994- 27918
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60815- 72791
Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️55723- 37704