Antaako Kelan netissä oleva asumistukilaskuri oikean lukeman?
Surkean vähän olen saamassa tukea, jos pitää...
Kelan laskuri pitää kutinsa?
4
246
Vastaukset
- Näin se vaan on
Jos osaat arvioida bruttotulosi kuten Kela arvioi, niin asumistukilaskuri antaa oikean lopputuloksen.
Mutta sinun tulee tosiaankin tietää minkä bruttotulon työnnät laskuriin, että ei ole yksinkertaista määrittää tulojaan Kelan tavalla. Kun eivät kerro sivuillaan riittävän selvästi tulojen määräytymisen sääntöjä.- No eipä juu
Laskuri antoi tulokseksi 145 e/kk, mutta sain vain 113 euroa.
Eipä kannata tuohon laskuriin siis uskoa. - 22+
No eipä juu kirjoitti:
Laskuri antoi tulokseksi 145 e/kk, mutta sain vain 113 euroa.
Eipä kannata tuohon laskuriin siis uskoa.Kela tosiaan määrittää bruttotulon eri tavalla kuin mitä viimeisessä palkkakuitissa on mainittu. Pääsääntöisesti Kelan laskema bruttotulosi on AINA pienempi kuin itse olettaa.
- Suurempi siis
22+ kirjoitti:
Kela tosiaan määrittää bruttotulon eri tavalla kuin mitä viimeisessä palkkakuitissa on mainittu. Pääsääntöisesti Kelan laskema bruttotulosi on AINA pienempi kuin itse olettaa.
Isompihan se täytyy heidän mielestään olla kuin onkaan, koska korvaus on pienempi kuin itse laskin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848505
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504168
- 593692
- 513166
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262636- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382103- 292076