Hei, olen 19-vuotias naisen alku ja asun vielä vanhempieni luona. Erinäisten erimielisyyksien vuoksi olemme päätyneet siihen pisteeseen, että minun olisi parasta muuttaa omilleni. Tunnen kuitenkin olevani täysin umpikujassa.
Olen samaa mieltä, että minun olisi jo aika itsenäistyä ja hankkia sitä omaa tilaa, mutta toisaalta epäröin. Olen huomannut itsessäni lähes vainoharhaisia piirteitä, ja ajatus yksinasumisesta hirvittää. Lisäksi olen lahjaton kaikenlaisessa laskujen maksamisessa, ja epäilen saisinko niitäkään hoidettua. Olen työtön (ja henkisesti kyvytön tekemään minkäänlaisia töitä masennuksen vuoksi) enkä opiskele. Saako soskusta ja/tai kelalta minkälaista tukea? Mikä asuntomuoto olisi paras ensimmäiseksi asunnoksi? Mikä määrittelee liian kalliin vuokran?
Arvostan kaikenlaisia vinkkejä ja ohjeita!
Omilleenmuuttaminen - Apua avuttomalle!
Fen
1
128
Vastaukset
- Käy sossussa
Kysy sossusta nuorten tukiasuntoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017453
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?835082- 794879
- 1324278
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103068- 522709
- 402616
- 532257
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102231Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211850