Turkin kielen opiskelu

Osaisiko joku neuvoa missä voi opiskella turkin kieltä pääkaupunkiseudulla? Yritin tuossa kovasti etsiä netistä paikkoja mitään löytämättä. Joten jos jollain on varmaa tietoa ja vaikka nettisivuja, niin niitä tänne kaipaisin!

4

922

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • merhaba

Kalliolassa (Sturenkadulla Kulttuuritaloa vastapäätä) alkoi 2 viikkoa sitten turkin alkeet ja jatkokurssit. Itse käyn siellä. Netistä se löytyy Kalliolan opisto tai jotain. Kirjastoista saa Kalliolan esitteitä. Hyvä opettaja Engin. Vielä kerkiät mukaan! Paikan päällä voi toimistossa vielä ilmoittautua.
      Maanantaina olen lähdössä Alanyaan viikoksi, joten silloin "opiskelen" siellä.

Pitääkin käydä tsekkaamassa tuo. En kyllä tiedä miten itse ehdin nyt heti kurssille, mutta jos niitä alkaisi joskus myöhemmin taas niin voisin tullakin. Kesällä tuli käytyä Alanyassa ja kuukauden päästä uusi reissu edessä! :)

Kävin tuossa juuri katselemassa kurssitarjontaa. Ilm. lukukausimaksuun sisältyy kaikki materiaali? Oletko menossa Alanyaan opintomatkalle vai muuten vaan? Tiedätkö muuten noista opintomatkoista?

• Merhaba
        *** kirjoitti:

Kävin tuossa juuri katselemassa kurssitarjontaa. Ilm. lukukausimaksuun sisältyy kaikki materiaali? Oletko menossa Alanyaan opintomatkalle vai muuten vaan? Tiedätkö muuten noista opintomatkoista?

Selam. Ei kyllä sisälly se kirja, joka ostetaan opettajalta (30 e). Monisteet sisältyy. Mä olen menossa ihan lomalle vaan, mutta kertaan aina sitä ennen (tai koneessa viimeistään) entiset kurssimonisteet. Olen lukenut vähän enemmän turkkia, en ole alkeissa. Kyllä pidetään kuin kukkaa kämmenellä, kun turkiksi yrittää selvitä. Arvostavat sitä ja ovat ymmällään, miten tavallinen turisti sitä puhuu. Hauskaa.
        Keväällä huhtik.-toukok. on aina intensiivialkeiskurssi, 2 iltana viikossa. Siihen kannattaa tähdätä, jos nyt ei pääse.
        Nyt mun täytyy mennä pakkaamaan, kun kentällä oltava aamulla klo 7. Jippii!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1114
    2. 75
      1101
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      48
      1004
    4. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      958
    5. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      51
      935
    6. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      33
      717
    7. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      704
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      607
    9. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      590
    10. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      547
    Aihe