Turkin kielen opiskelu

***

Osaisiko joku neuvoa missä voi opiskella turkin kieltä pääkaupunkiseudulla? Yritin tuossa kovasti etsiä netistä paikkoja mitään löytämättä. Joten jos jollain on varmaa tietoa ja vaikka nettisivuja, niin niitä tänne kaipaisin!

4

862

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • merhaba

      Kalliolassa (Sturenkadulla Kulttuuritaloa vastapäätä) alkoi 2 viikkoa sitten turkin alkeet ja jatkokurssit. Itse käyn siellä. Netistä se löytyy Kalliolan opisto tai jotain. Kirjastoista saa Kalliolan esitteitä. Hyvä opettaja Engin. Vielä kerkiät mukaan! Paikan päällä voi toimistossa vielä ilmoittautua.
      Maanantaina olen lähdössä Alanyaan viikoksi, joten silloin "opiskelen" siellä.

      • ***

        Pitääkin käydä tsekkaamassa tuo. En kyllä tiedä miten itse ehdin nyt heti kurssille, mutta jos niitä alkaisi joskus myöhemmin taas niin voisin tullakin. Kesällä tuli käytyä Alanyassa ja kuukauden päästä uusi reissu edessä! :)


      • ***

        Kävin tuossa juuri katselemassa kurssitarjontaa. Ilm. lukukausimaksuun sisältyy kaikki materiaali? Oletko menossa Alanyaan opintomatkalle vai muuten vaan? Tiedätkö muuten noista opintomatkoista?


      • Merhaba
        *** kirjoitti:

        Kävin tuossa juuri katselemassa kurssitarjontaa. Ilm. lukukausimaksuun sisältyy kaikki materiaali? Oletko menossa Alanyaan opintomatkalle vai muuten vaan? Tiedätkö muuten noista opintomatkoista?

        Selam. Ei kyllä sisälly se kirja, joka ostetaan opettajalta (30 e). Monisteet sisältyy. Mä olen menossa ihan lomalle vaan, mutta kertaan aina sitä ennen (tai koneessa viimeistään) entiset kurssimonisteet. Olen lukenut vähän enemmän turkkia, en ole alkeissa. Kyllä pidetään kuin kukkaa kämmenellä, kun turkiksi yrittää selvitä. Arvostavat sitä ja ovat ymmällään, miten tavallinen turisti sitä puhuu. Hauskaa.
        Keväällä huhtik.-toukok. on aina intensiivialkeiskurssi, 2 iltana viikossa. Siihen kannattaa tähdätä, jos nyt ei pääse.
        Nyt mun täytyy mennä pakkaamaan, kun kentällä oltava aamulla klo 7. Jippii!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4255
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1661
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1477
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1294
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      49
      1185
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1116
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      63
      1071
    Aihe