Minulla ei ollut mitään hajua, mihin tämän keskustelun aloitan. En nähnyt mitään yleistä keskustelualuettakaan, joten aloitin sen tänne.
Asiaan. Asumme -89 vuonna valmistuneessa tiilirivitalossa vuokralla. Nyt tällä viikolla aloin kuulla rapinaa seinän välistä ja kappas, tajusin että siellä se hiirulainen jo nyt liekö monetta päivää yrittää raapia itseään vapauteen.
Miten ihmeessä tämä on mahdollista? Seinä, johon hiirulainen on päässyt, on meidän oma sisäseinä, joka erottaa vaatehuoneen ja makuuhuoneen toisistaan. Miten ihmeessä se on sinne päässyt? Se ei ole lähelläkään mitään ulkoseinää ym, mistä sillä olisi mahdollisuus päästä rakenteita pitkin.
Osaako joku sanoa, miten ihmeessä se on sinne päässyt ja muita keinoja sen poissaamiseen ei taida olla kuin seinän purkaminen? Voi että vuokranantaja tykkää varmasti kunhan sille soitetaan. Toivottavasti suostuu sen purkamaan jos muuta mahdollisuutta ei ole.
Nyt joku viisas talon rakenteista ja muusta tietävä
3
213
Vastaukset
- kyllähän ne...
En usko että rivari on tiilestä tehty. Vaan puutalo tiiliverhoilulla. Hiiret nakertaneet itsensä verhoilun ja seinän väliin rakenteisiin. Tuskin tarvii purkaa mutta myrkytyksellä pääsee hiiristä ja käärmeistä eroon. Et mitään itse vaan soitat isännöitsijälle ja asunnon omistajalle jotka saavat keskenään sopia miten asia hoituu.
Tuota noin, ei se hiiri sieltä löydy purkamatta koko taloa, pelkäävät sen verran ihmistä. Huonolla onnella se älyää nakertaa itsensä sisäseinien kipsilevyn läpi, hyvällä onnella se kuolee sinne nopeasti ilman myrkytystä. Raato voi muutaman viikon vähän haiskahtaa, muuta vahinkoa siitä ei kuolleena aiheudu. Elävänä se tuhoaa rakenteita joten myrkytys on ainoa vahtoehto.
- hiirulainenseinässä
Äähh.. Vitsi ku toi seinä on just tää makuuhuoneen ja vaatehuoneen välinen. Sit kun se haju alkaa, niin ei varmaan pysty edes nukkumaan. Ite oon aistillisesti tosi herkkä kaikille vähänkin ärsyttäville hajuille ym. Toivottavasti se haju ei vaatteisiinkin tartu.
Vuokranantajalle soitettiin eilen asiasta ja se sano vaa ettei se tiiä mitä pitää tehä. No okei.? Tänään yritetään sit hoitaa tämä asia isännöitsijän kanssa. Katotaan miten onnistuu se.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882