Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Nyt joku viisas talon rakenteista ja muusta tietävä

hiirulainenseinässä

Minulla ei ollut mitään hajua, mihin tämän keskustelun aloitan. En nähnyt mitään yleistä keskustelualuettakaan, joten aloitin sen tänne.

Asiaan. Asumme -89 vuonna valmistuneessa tiilirivitalossa vuokralla. Nyt tällä viikolla aloin kuulla rapinaa seinän välistä ja kappas, tajusin että siellä se hiirulainen jo nyt liekö monetta päivää yrittää raapia itseään vapauteen.

Miten ihmeessä tämä on mahdollista? Seinä, johon hiirulainen on päässyt, on meidän oma sisäseinä, joka erottaa vaatehuoneen ja makuuhuoneen toisistaan. Miten ihmeessä se on sinne päässyt? Se ei ole lähelläkään mitään ulkoseinää ym, mistä sillä olisi mahdollisuus päästä rakenteita pitkin.

Osaako joku sanoa, miten ihmeessä se on sinne päässyt ja muita keinoja sen poissaamiseen ei taida olla kuin seinän purkaminen? Voi että vuokranantaja tykkää varmasti kunhan sille soitetaan. Toivottavasti suostuu sen purkamaan jos muuta mahdollisuutta ei ole.

3

178

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllähän ne...

      En usko että rivari on tiilestä tehty. Vaan puutalo tiiliverhoilulla. Hiiret nakertaneet itsensä verhoilun ja seinän väliin rakenteisiin. Tuskin tarvii purkaa mutta myrkytyksellä pääsee hiiristä ja käärmeistä eroon. Et mitään itse vaan soitat isännöitsijälle ja asunnon omistajalle jotka saavat keskenään sopia miten asia hoituu.

    • Tuota noin, ei se hiiri sieltä löydy purkamatta koko taloa, pelkäävät sen verran ihmistä. Huonolla onnella se älyää nakertaa itsensä sisäseinien kipsilevyn läpi, hyvällä onnella se kuolee sinne nopeasti ilman myrkytystä. Raato voi muutaman viikon vähän haiskahtaa, muuta vahinkoa siitä ei kuolleena aiheudu. Elävänä se tuhoaa rakenteita joten myrkytys on ainoa vahtoehto.

    • hiirulainenseinässä

      Äähh.. Vitsi ku toi seinä on just tää makuuhuoneen ja vaatehuoneen välinen. Sit kun se haju alkaa, niin ei varmaan pysty edes nukkumaan. Ite oon aistillisesti tosi herkkä kaikille vähänkin ärsyttäville hajuille ym. Toivottavasti se haju ei vaatteisiinkin tartu.

      Vuokranantajalle soitettiin eilen asiasta ja se sano vaa ettei se tiiä mitä pitää tehä. No okei.? Tänään yritetään sit hoitaa tämä asia isännöitsijän kanssa. Katotaan miten onnistuu se.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2207
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2033
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1642
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1470
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1456
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1357
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1334
    8. 52
      1228
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe