Paras kauppa lopetetaan ja Sale tilalle. Silloin ei ole lihatiskiäkään ja valkoima on pienempi ja hinnat ovat oslalla korkeat ja henkilöstö politiikka pielessä
Sääli Huhtisten asukkaita
29
2222
Vastaukset
- daglig kund
Personalen är OK,men annars......gamla varor..som bäst före gått ut för länge sedan.specialpris inte hos kassorna.Jag är nog av den åsikten att ALLA ändringar är till det bättre.
- Surullista!
No tätä monet asukkaat ovat odottannet mutta kuulin itse tänään kun olin kaupassa kun ihana kassaneiti kerto että hänellä on jo 2 työpaikkaa tiedossa ja on ollut pitkään mutta ei vaan ole halunut vielä lähteä ja jättää kauppiasta ja asiakkaita pulaan, ihana työntekijä!
Asiakkaat eivät varmaan itse ole miettineetettä S-kortti maksaa 100e ja ei kerrytä niin paljon bonuksia kuin tämä M-ketjun taulukko! Ja lihatiski lähtee pois ja vanhat ihanat työntekijät varmasti lähtee kaikki pois! Todellatodella sääli! Hinnat eivät aina kohdillaan eikä päivämäärät parhaat mutta ihana paikka kuitenkin!- trogen kund
Synd om personalen byts ut,alla är så trevliga.
- salesti
Älkää menkö saleen jos ahdistaa. Itse en osta muualta kuin SALESTA, kun viereisellä paikka kunnalla ei ole muuta kauppaa....
- sånt är livet
Sale i SIBBO stängs och personalen därifrån flyttas till Borgå.Korrekt förstås .men ledsamt för oss kunder som gillar våra nuvarande kassaflickor och även den andra personalen.
- muutos jatkuvaa
sånt är livet kirjoitti:
Sale i SIBBO stängs och personalen därifrån flyttas till Borgå.Korrekt förstås .men ledsamt för oss kunder som gillar våra nuvarande kassaflickor och även den andra personalen.
Suurin osa ihmisistä on ihan mukavia. Eiköhän uuden kaupan työnkijöistä opi pitämään, keitä sitten lienvätkään.
- sommarvindsvägen
muutos jatkuvaa kirjoitti:
Suurin osa ihmisistä on ihan mukavia. Eiköhän uuden kaupan työnkijöistä opi pitämään, keitä sitten lienvätkään.
Positivt skall vi tänka.
- Ei kaikkea muutosta
muutos jatkuvaa kirjoitti:
Vuosia sitten oslan toimesta lopetettiin Porvoon paras kauppa Pops. Ja nyt on änkeemässä myös Huhtisiin. Kohta koko kaupunki on vain oslan saleja
- valitaa löytyy
Ei kaikkea muutosta kirjoitti:
Vuosia sitten oslan toimesta lopetettiin Porvoon paras kauppa Pops. Ja nyt on änkeemässä myös Huhtisiin. Kohta koko kaupunki on vain oslan saleja
Älä nyt, onhan täällä K kauppoja, natsi Siwoja, suom. Sivoja, valintataloja ym.
- anti sale
valitaa löytyy kirjoitti:
Älä nyt, onhan täällä K kauppoja, natsi Siwoja, suom. Sivoja, valintataloja ym.
Siwa eli siperian valinta
- väntar och ser
sommarvindsvägen kirjoitti:
Positivt skall vi tänka.
Vad vi nu har diskuterat med grannar och folk här i Huktis så är de flesta nöjda med att det kommer en ny köpmam.Alla säger att sämre kan det nu ialla fall inte bli.
- medaljens baksida
väntar och ser kirjoitti:
Vad vi nu har diskuterat med grannar och folk här i Huktis så är de flesta nöjda med att det kommer en ny köpmam.Alla säger att sämre kan det nu ialla fall inte bli.
I SIBBO är det ledsna över att deras Salebutik stängs.Den enas död den andras bröd.Personalen flyttas till Borgå, frivilligt förstås.
- 5+8
Ei kaikkea muutosta kirjoitti:
Popsi oli minunkin suosikki kauppa. Mahtava lihatiski ja sama äijä oli sielälkin tiskin takana kuin huhtisten marketissa.
- gnfgngf
Mikä vitun "enään"?
- Jokke Jokeltaja
Miksi tulee Sale..?? Eiköhän Porvoo ala olla jo sen verran pääkaupunkiseutua, että Salen sijasta meille pitäisi tulla jo Alepa. Siellä ne on hinnat kohillaan. Äkkiä joku S-ryhmän heebo ajamaan muutosta tähän asiaan.
- paikallaan
boikotti,boikotti,boikotti.
- kannatetaan
Kannatetaan paasto terveellistä ja rahat säästyy
- daglig kund
kannatetaan kirjoitti:
Kannatetaan paasto terveellistä ja rahat säästyy
Jag är glad över att vi får en NY och förhoppningsfullt bättre skött butik.
- Huhtislainen
Helvetin hieno homma että mätämarket sulkee ovensa! Vanhentuneita tuotteita, jatkuvasti rikkinäisiä kylmätiskejä, hintoja ei löydy. Tilat ovat likaiset ja epähygieenisen näköiset.
Tervetuloa Sale! - Tervetuloa SAle!
Huhtisten kauppa on olisi meidän lähikauppa, yli 10 vuotta olen asunut muutamien kilometri etäisyydellä, tosin sinne en ole astunut sisään jos ei ole ollut äärimmäinen pakko (1-2 vuodessa max). Olen mieluummin vienyt rahani Tarmolan K-markettiin tai s-marketteihin.
Oli kuukauden ilouutinen kuulla että vihdoinkin uskaltaa asioida myös meidän lähikaupassa! - huono Sale
Huhtisten kaupasta sai kylän parhaat broileri ja kalatarjoukset.
Nyt sekin mennyttä Oslan monopolin vuoksi.- sale..
Mitään muuta hyvää siinä ei sitten ollutkaan. Huonoja puolia oli ihan tarpeeksi paljon...
- välkommen
sale.. kirjoitti:
Mitään muuta hyvää siinä ei sitten ollutkaan. Huonoja puolia oli ihan tarpeeksi paljon...
Nu väntar vi bara på att den nyrenoverade butiken öppnas den 3.4.
- ....
Milloin uusi kauppa aukeaa Huhtisiin?
- Pasi Koskelainen
Tänään aukeaa, 3.4.2014 luki ovessa.
- Suksi sotshiin
Morjes
M marketin hinnat oli syvältä, päivämäärät menny, hyllyssä eri hinta kuin kassalla, Kyllä nyt kelpaa käydä lähikaupassa! Vanhaa kahviota on ikävä! Mutta Marko voi suksia sudaniin, onhan siellä Tirmoossa vielä Markon paikkoja, ja Salen yläkerta ent. player. Tulee ravintola/baari Markon pitämänä! - Huhtisen asukki
Ei tarvitse kaikkia sääliä, sillä minä ainakaan en ole käynyt siellä ostamassa kuin yhden kerran ja totesin, että saan muualta halvempaa ruokaa.
Kyllähän minuakin harmittaa että Sale tulee siihen, sillä olisin toivonut K-supermarkettia tms. Tiedän, että Tarmolassa on jo.
Ai että S-kortti maksaa satasen. Johan on hinta noussut 70 € kun itse siitä maksoin alle 10 vuotta sitten 30 €
Onhan toki se kortti ihan hyvä, mutta enimmäkseen käyn Lidlissä ja K-Supermarketissa. - SaleeSale
Tämä viestiketjun aloittaja.... Valkoima pienempi? HERÄÄÄ!!!! Valikoima on parempi ja tiskissä on tuoretta tavaraa! Hei hoi ja hyvästi mätämarket, yök!!
Go Sale - Mätämarket
NII HERÄÄ, Kuumat kissat tiskillä ja paremmat hinnat ja valikoima!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663342Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433147Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1182546- 432528
- 311943
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271840- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851455- 391320
- 821179