Osaako kukaan viittoa mitään laulu(j)a? Kuinka olette oppineet niitä? Minä osaan viittoa idolsin tuulet puhaltaa. Niin, no siinä pikku-g:n videolla viitotaan, mutta enpä ole sitäkään opetellut, koska videon olen nähnyt vain levyraadissa.
Tuulet puhaltaa opin viittomaan kuulonäkövammaisten leirillä.
Onkohan muuten internetissä mitään videoita, joilla viitottaisiin lauluja...?
viittomalauluja?
3
430
Vastaukset
- Mikael
http://www.cvc.org/christmas/asl/
Tuossapa,mutta on kyllä ASL:ää.Itse olen
viittonut joskus Maa on niin kaunis ja onpa tullut opeteltua itse Metallican
"Nothing Else Matters", nyt jo tosin unohtunut
tyystin :(- Tepi74
yhden laulun viittoa ja se on tää ystävä sä lapsien....
- tii
Tepi74 kirjoitti:
yhden laulun viittoa ja se on tää ystävä sä lapsien....
Onko mahdollista että kertoisit jotenkin siitä sen sanapohjan miten sen viitot..?
Tyyliin .. Mikäs olisi esimerkki.. No "Muura muurahainen kortta kuljettaa. Ahkerasti aina työssään ahertaa. Pieni sinikello käypi nukkumaan. Muura muurahainen kortta kuljettaa." Meniköhän se laulu noin ;)
Niin jos sen viittoisi vaikka "muurahainen muurahainen korsi kantaa, aina ahkera työ-työ-työ, lyhyt/pieni sinikello nuukahtaa (käsi on sinikellokukkana joka ensin on ylöspäin ja siitä sulkeutuu ja menee alaspäin), muurahainen muurahainen korsi kantaa" tää on vain yksi ehdotus =) Jos tajusit.. Olisi kiva jos jaksaisit kirjoittaa samantapaisesti, mutta ei pakko, jos tuntuu hankalalta (= Voisin vain opetella sen ainakin jotenkin jos näkisin "sanapohjan" jota voisin miettiä =) Täällä voi olla muitakin jotka tahtoisi oppia sen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä652147Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721732Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2441402Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371347- 831202
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 1281165
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3601143Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3301108