viittomalauluja?

boy86

Osaako kukaan viittoa mitään laulu(j)a? Kuinka olette oppineet niitä? Minä osaan viittoa idolsin tuulet puhaltaa. Niin, no siinä pikku-g:n videolla viitotaan, mutta enpä ole sitäkään opetellut, koska videon olen nähnyt vain levyraadissa.
Tuulet puhaltaa opin viittomaan kuulonäkövammaisten leirillä.
Onkohan muuten internetissä mitään videoita, joilla viitottaisiin lauluja...?

3

515

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikael

http://www.cvc.org/christmas/asl/
      Tuossapa,mutta on kyllä ASL:ää.Itse olen
      viittonut joskus Maa on niin kaunis ja onpa tullut opeteltua itse Metallican
      "Nothing Else Matters", nyt jo tosin unohtunut
      tyystin :(

• Tepi74

yhden laulun viittoa ja se on tää ystävä sä lapsien....

• tii
        Tepi74 kirjoitti:

yhden laulun viittoa ja se on tää ystävä sä lapsien....

Onko mahdollista että kertoisit jotenkin siitä sen sanapohjan miten sen viitot..?

Tyyliin .. Mikäs olisi esimerkki.. No "Muura muurahainen kortta kuljettaa. Ahkerasti aina työssään ahertaa. Pieni sinikello käypi nukkumaan. Muura muurahainen kortta kuljettaa." Meniköhän se laulu noin ;)

Niin jos sen viittoisi vaikka "muurahainen muurahainen korsi kantaa, aina ahkera työ-työ-työ, lyhyt/pieni sinikello nuukahtaa (käsi on sinikellokukkana joka ensin on ylöspäin ja siitä sulkeutuu ja menee alaspäin), muurahainen muurahainen korsi kantaa" tää on vain yksi ehdotus =) Jos tajusit.. Olisi kiva jos jaksaisit kirjoittaa samantapaisesti, mutta ei pakko, jos tuntuu hankalalta (= Voisin vain opetella sen ainakin jotenkin jos näkisin "sanapohjan" jota voisin miettiä =) Täällä voi olla muitakin jotka tahtoisi oppia sen?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      83
      1332
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      50
      959
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      368
      791
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      142
      749
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      55
      689
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      121
      684
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      648
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      625
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      612
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56